تایید coronavirus موارد در ایالات متحده در حال افزایش است که 40 50 ایالت

توسط: AP | فورت لادردیل (us) | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 1:10:57 pm با تعداد روزانه تایید coronavir

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399
توسط: AP | فورت لادردیل (us) | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 1:10:57 pm
COVID-19: Signs of progress in US as deaths decrease in New York, New Jersey با تعداد روزانه تایید coronavirus موارد در سراسر کشور نوردی گذشته 50,000 نگران کننده 36 متحده شاهد افزایش درصد آزمون آینده را مثبت برای ویروس. (AP Photo/فرانک فرانکلین دوم)

چهار ایالت آمریکا – آریزونا و کالیفرنیا و فلوریدا و تگزاس – گزارش یک ترکیب 25,000 جدید تایید coronavirus موارد در روز پنج شنبه به عنوان عفونت منحنی گل رز در 40 از 50 ایالت به عنوان چهارم جولای تعطیلات آخر هفته.

با تعداد روزانه تایید coronavirus موارد در سراسر کشور نوردی گذشته 50,000 نگران کننده 36 متحده شاهد افزایش درصد آزمون آینده را مثبت برای ویروس.

"آنچه ما دیده ایم این است که بسیار نگران کننده هفته" دکتر Anthony Fauci, دولت بالا عفونی-بیماری کارشناس گفت: در livestream با انجمن پزشکی آمریکا.

در عمده عقب نشینی نشان داده شده است که چه چیز وخیم تبدیل شده اند در تگزاس کالیفرنیا ، گرگ ابوت دستور داد که با پوشیدن ماسک در سراسر بسیاری از دولت پس از امتناع تا زمانی که به تازگی به اجازه و حتی دولت های محلی تحمیل قوانین است.

افزایش متهم شده است در بخش آمریکایی ها را پوشش چهره خود و یا زیر اجتماعی دیگر فاصله, قوانین متحده خود را برداشته مستندات بیش از چند هفته گذشته.

Fauci هشدار داد که اگر مردم نمی شروع مطابق "ما در حال رفتن به برخی از جدی دشواری است."

ایالات متحده ثبت 51,200 جدید تایید موارد در روز چهارشنبه با توجه به شمارش نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز. که نشان دهنده دو برابر شدن مجموع روزانه بیش از ماه گذشته و بالاتر است حتی از آنچه در کشور شاهد در طول کشنده ترین مرحله از بحران در آوریل و مه که منطقه متروپولیتن نیویورک بود به راحتی بدترین نقطه داغ در ایالات متحده است.

اما 10 متحده در حال نشان دادن یک شکوفایی در تازه موارد گزارش شده بیش از گذشته 14 روز با توجه به اطلاعات وارد شده توسط داوطلب COVID پیگیری پروژه.

شیوع بیشتر شدید در آریزونا و تگزاس و فلوریدا که در کالیفرنیا را reclosed و یا در غیر این صورت محکم به پایین بر روی, میله, رستوران ها و سالن های سینما در طول هفته گذشته یا بیشتر. نبراسکا و داکوتای جنوبی تنها کشورهای خارج از شمال شرق با یک روند رو به پایین در موارد.

در حالی که برخی از این افزایش ممکن است توضیح داد: با گسترش آزمایش شاخص های دیگر در حال گریم, بیش از حد, از جمله بستری شدن در بیمارستان و تست مثبت نرخ.

بیش از دو هفته گذشته درصد مثبت آزمون دو برابر شده است در گرجستان, کانزاس, مونتانا, میشیگان, Missouri, تنسی, می سی سی پی در ایالت کارولینای جنوبی و اوهایو. در نوادا آن سه برابر شده است. در آیداهو آن است که پنج برابر بالاتر است. در تگزاس که در آن موارد جدید در دو هفته گذشته باید افزایش یافته و از حدود 2,400 یک روز به تقریبا 8,000 روز چهارشنبه نرخ مثبت ballooned از 8 درصد به 14.5 درصد است. در آریزونا رفته است از 5.7 درصد به 10.3 درصد است.

ابوت که در ماه مه آغاز شد و یکی از تهاجمی ترین بازگشایی برنامه های هر یک فرماندار دستور داد که با پوشیدن ماسک در همه استان ها با حداقل 20 COVID-19 موارد است. ابوت گفت: در یک ویدیو ارسال شده در توییتر که دولت در کاهش ميزان عفونت و مورد شمارش او پس از اقامت-صفحه اصلی سفارش در ماه آوریل ممکن است منجر به فکر می کنم "ساحل روشن بود." اما تعداد افراد بستری در تگزاس به دلیل COVID-19 تا چهار برابر شده از اواخر ماه مه پس از کسب و کار شروع بازگشایی.

"ما در حال حاضر در یک نقطه که در آن ویروس در حال گسترش است به طوری سریع است کمی حاشیه برای خطا" ابوت گفت. "من می دانم که پوشیدن صورت پوشش است نه چیز راحت به انجام, اما من نیز می دانم که پوشیدن صورت پوشش به ما کمک خواهد کرد به نگه داشتن تگزاس باز برای کسب و کار. و آن را کمک خواهد کرد تگزاسی کسب چک آنها نیاز دارند."

خروش می آید به عنوان یک آمریکایی به یک چهارم جولای تعطیلات که مقامات بهداشتی هشدار می دهند می تواند اضافه کردن سوخت به شیوع طراحی شده توسط جمعیت بزرگ. بسیاری از شهرداری ها باید لغو نمایش آتش بازی. سواحل بالا و پایین کالیفرنیا و فلوریدا بسته شده اند.

فلوریدا گزارش شده بیش از 10000 جدید تایید موارد برای اولین بار روز پنج شنبه. است که شش برابر بیشتر از روزانه تعداد کمتر از یک ماه پیش. دولت همچنین گزارش 67 مرگ و میر برای دومین بار در یک هفته و 325 جدید بستری شدن در بیمارستان یکی از بزرگترین 24 ساعته جهش در فلوریدا است. گرجستان نیز شاهد بزرگترین واحد-روز افزایش دهد و در عین حال نزدیک به 3,500 موارد است.

"من دلسرد از آنجا که ما نمی عمل می کنند به اندازه کافی سریع به بسته همه چیز را ما می تواند انجام یک کار خیلی بهتر گرفتن یک دسته در این ویروس گفت:" مگان کماندار 39 سال از غرب پالم بیچ فلوریدا که از دست رفته کار خود را با یک county parks بخش در طول شیوع بیماری است.

دولت گزارش داد که نرخ بیکاری در ایالات متحده به 11.1 درصد در ماه ژوئن به عنوان اقتصاد افزود: جامد 4.8 میلیون شغل است. اما این رقم ممکن است منسوخ شده است. داده های جمع آوری شده در طی هفته دوم ماه ژوئن قبل از بسیاری از ایالت ها شروع به رد گم کردن در راه اندازی مجدد اقتصاد خود را.

چند ایالات شمال شرقی دیده می شود عفونت های جدید به طور قابل توجهی کم کردن سرعت از جمله نیویورک و ماساچوست, کانکتیکات, رود آیلند و نیوجرسی که خود را مجاز اطلس شهرستان قمار به بازگشایی پنج شنبه, هر چند با هیچ سیگار کشیدن و یا غذا خوردن.

پنسیلوانیا یک پرت در میان ایالات شمال شرقی گزارش بالاترین روز به روز بر تعداد موارد جدید از مه با بیش از 830 بیش از یک چهارم از آنها در پیتسبورگ Allegheny County, که تحمیل یک هفته تعطیلی از کافه ها و رستوران ها و تمام مجالس بیش از 25 نفر شروع جمعه.

کشورهای دیگر مانند کلرادو عمده تابستان مقصد که در آن افزایش عفونت شده اند کمتر دراماتیک در حال نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی همسایگان خود.

ایالات متحده گزارش کرده است حداقل 2.7 میلیون نفر و بیش از 128,000 مرده بالاترین و میر در جهان است. در سطح جهان وجود داشته است 10.7 میلیون مورد تأیید و بیش از 517,000 مرگ و میر با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز' تعداد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب