بنیامین نتانیاهو پسر طول می کشد در مرکز صحنه در فساد حماسه

توسط: AP | بیت المقدس | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 12:21:03 pm فایل – در این Jan. 23, 2020, ف

توسط NEWSATROPAT در 15 تیر 1399
توسط: AP | بیت المقدس | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 12:21:03 pm
Yair Netanyahu, Benjamin Netanyahu son, Netanyahu son, World news, Indian Express فایل – در این Jan. 23, 2020, فایل, عکس, نخست وزیر اسرائیل, بنیامین نتانیاهو, دوم از سمت چپ و پسر یائیر, سمت چپ, ژست برای عکس در تل آویو, اسرائیل پیش از جهان هولوکاست فروم. (Aleksey Nikolskyi/Sputnik کرملین استخر عکس از طریق AP فایل)

به عنوان رسوایی-گرفتار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل می ایستد دادگاه برای فساد او 28 ساله و پسر پدید آمده است به عنوان یک نیروی محرکه در یک ضد حمله در برابر منتقدان و نهادهای دولتی تعقیب دیرین اسرائیل رهبر.

مورد علاقه نخست وزیر ناسیونالیستی پایه و راست رهبران در سراسر جهان یائیر نتانیاهو تبدیل به یک ثابت در اخبار برخورد با روزنامه نگاران در رسانه های اجتماعی تهدید کننده پرونده های حقوقی علیه پدرش دشمنان و ارسال محتوای آنلاین تلقی بنابراین توهین آمیز که در Facebook به طور خلاصه به حالت تعلیق در حساب خود.

در ماه گذشته به تنهایی او را به نام تبعید اقلیت از تل آویو توییتی بی اعتبار تئوری توطئه است که رئیس جمهور سابق باراک اوباما متولد کنیا و رندانه است که حیاتی اسرائیل پخش روزنامه نگار خواب راه خود را به آرزو ،

اما سخت ترین broadsides به کارگردانی شده در رسانه های اسرائیلی با قوه قضائیه و اجرای قانون برای انجام آنچه که او به نام چپ ایدئولوژیک جنگهای صلیبی برای سرنگونی پدرش.

او را به نام برای دادستان کل به بررسی جنایات خود نسبت به رئیس پلیس به داستانی اوباش رئیس تونی سوپرانو و توصیف محققان به عنوان استاسی, گشتاپو و پلیس سیاسی اسرائیل جونتا.

این بخشی از یک کمپین تکرار به میزان کمتر توسط پدرش که منتقدان هشدار می دهند که فرسایش ایمان عمومی در اسرائیل نهادهای دموکراتیک.

ما خیلی دوست دارم فقط به بی اعتنایی او را به عنوان یک کنجکاوی که این مشکل بچه که نگه می دارد شرم آور پدر خود را. اما حقیقت این است که شواهدی وجود دارد که او بسیار تاثیر گذار گفت: Raviv دراکر شناخته تحقیقی خبرنگار تلویزیون و هدف های مورد علاقه از Netanyahus که پدر و پسر هر دو به تازگی توییتی آنها می خواهم برای دیدن زندانی شده است.

او دارای بسیار شدید مواضع و تاثیر آن بر نخست وزیر ، هر چند او دارای هیچ موضع رسمی یائیر نتانیاهو در نظر گرفته شده است یک کلید مشاور و متفکر از پدرش به طور فزاینده مقابله استراتژی رسانه های اجتماعی.

نتانیاهو چهره به اتهام نقض اعتماد و پذیرش رشوه در یک سری از موارد فساد ناشی از روابط به دوستان ثروتمند. او با رد این اتهامات که به دنبال سال از رسوایی چرخش در اطراف خانواده است.

برای آن بود که همسرش سارا که درو بسیاری از آتش سوزی به دلیل عجیب سلیقه سوء استفاده از بودجه دولت و به اتهام سوء استفاده از کارکنان خود را. اما به تازگی پسر ارشد او گرفته شده در مرکز صحنه. او نمیفهمد برجسته در چندین رسوایی در حالی که کسب شهرت از زندگی امتیاز در مالیات دهندگان هزینه.

استرالیا میلیاردر جیمز پاکر یکی از چهره های نخست وزیر را به فساد کیفرخواست گزارش داد جوانتر نتانیاهو هدیه که شامل اقامت در هتل های لوکس در تل آویو و نیویورک و اسپن کلرادو و همچنین استفاده از جت خصوصی و ده ها تن از بلیط کنسرت توسط پاکر سابق fianc e Mariah Carey.

نیر Hefetz سابق نتانیاهو دستیار تبدیل دولت شاهد علیه او پلیس گفت که یائیر نتانیاهو عمده آمر در مورد رشوه خواری در برابر پدرش.

یائیر نتانیاهو نیز برانگیخت با ارسال یک ضد سامی کاریکاتور با هدف پدرش منتقدان vulgarly مقابله با یک زن که به او را به انتخاب کنید تا پس از سگ خود را در یک پارک و به tweeting که او امیدوار سالمندان چپ معترضان می میرند از COVID-19.

نخست وزیر مجبور شده است برای محکوم کردن برخی از پسرش رفتار مانند یک ویژه هرزه تفرج به یک حزب با دوستان ثروتمند. اما به طور کلی او قاطعانه در دفاع از خود ،

Anshel Pfeffer یک ستون نویس روزنامه "هاآرتص" روزانه و نویسنده های اخیر زندگینامه نخست وزیر گفت: یائیر نتانیاهو را قادر می سازد تا پدر خود را به آزمون مرزهای آنچه را قبول کند.

اگر او می رود بیش از حد آنها می گویند آن را فقط یائیر" او گفت:. "این به او می دهد deniability ایجاد یک منطقه خاکستری و تار خطوط در چه نخست وزیر است گفت: در سابقه بوده است.

یائیر نتانیاهو تنها 4 هنگامی که پدرش برای اولین بار نخست وزیر شد در سال 1996 و رشد کرده در محل موردتوجه وتماشای عموم. در طول اجباری در ارتش خدمت او اختصاص داده بود به عنوان یک رابط به رسانه های خارجی. او یک بار در دادگاه-marshaled برای مصرف غیر مجاز کردند.

او داوطلب محلی برای رفاه حیوانات سازمان ها و به طور خلاصه به عنوان یک رسانه های اجتماعی مدیر یک سازمان غیر دولتی اسرائیلی ارائه خدمات حقوقی به قربانیان فلسطینی در حملات. اما او قرار داده بود در مرخصی پس از حمله اسرائیل نشانده رئیس جمهور برای دفاع یهودی-عربی همزیستی.

به عنوان یک شهروند خصوصی یائیر نتانیاهو منتشر کرده است, op-eds, برای Breitbart رفته در آمریکا و اروپا تورهای صحبت و ابراز پشتیبانی از راست افراطی در آمریکا و اروپا است. او به دست آورده خود را ستایش بازگشت.

طرفداران ادعا می کنند که او یک قربانی از مردم همان هدف قرار دادن پدرش. اما رسانه ها تا حد زیادی نادیده گرفته و همسر و برادر گلسرخ و برادر کوچکترش Avner یک ادعا 26 ساله دانشجو که به طور کلی نگه می دارد برای خودش.

یائیر نتانیاهو که هنوز زندگی با پدر و مادر خود و کاهش یافته است به نظر ادعا می کند به هیچ آرمان های سیاسی. در تنها مصاحبه به رسانه های اسرائیلی با او اظهار تاسف در سال گذشته به طرفدار نتانیاهو کانال 20 در مورد هزینه خانواده اش می پردازد برای وضعیت خود را. او گفت: سه سال پدر او از سیاست در اوایل 2000s خود را شادترین تا کنون.

پدر من تصمیم به قرار دادن زندگی خوب او را کنار گذاشته و به عقب بر گردیم به همه این گل به دلیل تماس خود را, او گفت:. من تنها مشارکت سیاسی چیزی است که شما را در خصوصی من Facebook و توییتر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن