تفسیر: پاتریک Bernadeau: تمرکز باید بر روی جورج فلوید

این چرخه این بحث در این بخش است. پس از چهار مینیاپولیس افسران پلیس به قتل جورج فلوید یکی از بدترین ترس شده است

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399

این چرخه این بحث در این بخش است.

پس از چهار مینیاپولیس افسران پلیس به قتل جورج فلوید یکی از بدترین ترس شده است متوجه شدم: بیش از حد بسیاری از ما تبدیل شده اند پریشان شورش در شهرهای دوقلو.

من را دریافت نمی اشتباه. آن است که قطعا یک داستان آن را فقط باید از این داستان.

George Floyd. Courtesy photo

جورج فلوید. حسن نیت ارائه میدهد عکس

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

همه ما پریشان شده بود ، شده است وجود دارد پشتیبانی به عنوان بسیاری از ما در کشور غمگین.

یک آیتم خاص است که تشویق شده است از مردم در آبی. روسای پلیس از فلوریدا و تگزاس و آریزونا اوکلاهما و دیگران از کشورهای در سراسر کشور را محکوم کرده اند اقداماتی که صورت گرفت در خیابان های شیکاگو در شب دوشنبه. در این شرایط پلیس به طور کلی بازگشت اما قهرمانان است که حفاظت و خدمت به این ملت بودند سویفت در پیوستن به در در انزجار.

کمتر به سرعت پس از چهار روز این اقدامات را (در نهایت) منجر به دستگیری درک چوین سابق مینیاپولیس افسر پلیس که به زانو خود را در پشت فلوید گردن و حاضر به سهولت با وجود فلوید نهایی درخواست برای نفس کشیدن. اتهامات سوم-قتل درجه و manslaugther.

تمرکز باید باقی می ماند در شب دوشنبه. تمرکز باید تغییر نسبت به دادگاه و ممکن است اعتقاد. تمرکز باید بر واقعی تغییر دهید. اما فقط در چهار روز تمرکز گرفته است برخی از بازدید.

Protesters walk past a burning floodlight outside the Minneapolis police third precinct headquarters after it was abandoned Thursday, May 28, 2020, in the midst of protests over the death of George Floyd in police custody. Nick Woltman / St. Paul Pioneer Press

معترضان در گذشته راه رفتن سوزش نور افکن در خارج از مینیاپولیس پلیس سوم حوزه ستاد و پس از آن رها شده بود روز شنبه 28 مارس در سال 2020 در میان تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس. نیک Woltman / St. Paul, مطبوعات پیشگام

آتش سوزی آتش کشیده در ساختمان. ویندوز شکست. غارت و چپاول. که همه را تحت الشعاع قرار صلح آمیز معترضین که فقط خواسته است که مردم از یک جامعه خاص نیست و به مانند آنها یکبار مصرف هستند.

که اولیه من به عنوان نگرانی این شد اخبار برگزیده داستان در کشور است. در یک هفته چه هستند که ما به عنوان یک کل برای رفتن به صحبت کردن در مورد ؟

من هم در رابطه با گناه زندگی متاثر از شورش.

کارگران و صاحبان کسب و کار کوچک به طور ناگهانی خود را بیشتر یک صعود دشوار در طول یک دردناکی سخت اقتصادی زمان. حتما هدف و سایر میلیارد دلار شرکت به احتمال زیاد قادر خواهد بود به بهبود می یابند و به سرعت بازسازی در حالی که کسب و کارهای دیگر احتمالا بیمه در ساختمان های خود را برای کمک به تمیز کردن قلوه سنگ و کاهش مسائل. اما خودخواهانه من می خواهم مطمئن شوید که نفرت را دیگر باید یک کار برای رفتن به و یا به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک در جامعه باید کارهای بیشتری انباشته در بشقاب من در سراسر جهان در طول یک بیماری همه گیر.

همانطور که برای زندگی تحت تاثیر قرار در آینده ای دور و در نزدیکی تقاطع خیابان دریاچه و سندی در خیابان مینیاپولیس یک سایت ساخت و ساز مقرون به صرفه مسکن پروژه را به آتش کشیدند.

نه به رد وجود دارد واقع شده است یکی دیگر از از دست دادن زندگی به دلیل ناآرامی. Calvin L. هورتون 43 بود به ضرب گلوله فقط در خارج از کادیلاک طلا و جواهر در مینیاپولیس با تماس با صاحب مغازه که مشکوک هورتون بود غارتگر.

این همه چرا در داستان قبلی من گفت: هیچ قوی بهانه ای برای شورش. که اشتباه باید بدون هیچ بهانه و یا دفاع در همه.

در طول پیش فصل NFL بازی نزدیک به چهار سال پیش khezri سپس کارفرمایی از سان فرانسیسکو 49ers باقی مانده نشسته در طول بازی از سرود ملی به عنوان تظاهرات سکوت در برابر اشکال بی عدالتی در برابر جامعه است. به عنوان هفته پیشرفت Kaepernick تنظیم اعتراض خود را به زانو.

NFL صاحبان پاسخ به نگه داشتن او را از لیگ قهرمانان اروپا در سه سال گذشته و شمارش. برخی از طرفداران پاسخ داد: با توجه به تحریم NFL به عنوان رتبه های تلویزیون برای این بازی لحظه ای رفت. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ با بیانیه زیر را در یک تجمع در سپتامبر 2017: "آیا شما عشق را به دیدن یکی از این NFL صاحبان وقتی کسی بی احترامی پرچم ما را بگو که ماشین خاموش این زمینه در حال حاضر. خارج! او را از کار اخراج شدند. او را از کار اخراج شدند!"

من یک زمان سخت به طور کامل حمایت از شورش در حالی که از دیدن تمام آسیب و تخریب اما من هم نمی توانم بگویم که من آن را درک نمی کنند یا نه. اگر سکوت و مسالمت آمیز اعتراضات به بی عدالتی که فلوید مرگ به عنوان مثال به این روز مواجه شد با این نوع از مقاومت آن را بسیار آسان به درک چرا شورش است, استراتژی امروز. اگر در سکوت زانو قبل از یک بازی فوتبال بود که بیش از حد ناراحت کننده برای برخی از به درایو توجه به مسائل واقعی گام منطقی بعدی این است که یک معامله خوب از سر و صدای مردم را به گوش دادن.

در بیشتر اخبار اخیر رهبر جهان آزاد را به توییتر در روز پنج شنبه شب.

تماس با غارتگران "اراذل و اوباش" و انتقاد از رهبری محلی در مینیاپولیس به خصوص "بسیار ضعیف رادیکال چپ" شهردار یعقوب فری تهمت ضمنی که او را به دخالت در صورتی شهرستان و شورش نمی تواند تحت کنترل در آورده خود را به پایان توییتهای با "هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود." توییتر در نظر گرفتن این کلمات را به عنوان یک حمایت از خشونت قرار داده سلب مسئولیت از روی جیر.

در بعد از ظهر جمعه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: صدای جیر جیر بود اشتباه بیان "به عنوان یک واقعیت" است که غارت می تواند منجر به تیراندازی. علاوه بر این نسبت ناروا اشاره به هفت نفر که به ضرب گلوله کشته شدند در Louisville, Ky., در پنج شنبه شب و در جریان تظاهرات برای Breonna تیلور 26 ساله سیاه کسی که به ضرب گلوله کشته شد و کشته شدن در آپارتمان او توسط پلیس در ماه مارس است.

قطعا تهمت و هواداران را از یک طرف در حالی که ضد Trumpers خواهد بود در طرف دیگر. مانند بنزین بر شعله را بدست آورد در یک تقسیم کشور تنها به گسترش.

و این ناامید کننده بود زیرا وقتی که می آید به این موضوع مرگ جورج فلوید باید یک حد مرگ.

در طول چهار روز تمرکز اصلی ما است که به عنوان روشن به عنوان آن را باید اما با توجه به گذشته شرایط رفته اند همه ما باید این دیده می شود در آینده.

وقتی که می آید به بی عدالتی به سیاه و سفید, جامعه, آن را سخت به فکر می کنم که برخی از مردم به سادگی نمی مراقبت. من هنوز هم فشار برای تغییر و امیدواریم که با این خروجی من باید یک صدا به کمک در طول راه. که تمرکز من است. به عنوان برای هر کس دیگری این فقط نباید به عنوان سخت به عنوان ما آن را به.

پاتریک Bernadeau یک خبرنگار ورزشی برای غرب مرکزی تریبون از ویلمار مینه سوتا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب