کلمبیا شرکت ایجاد بستر است که می تواند به عنوان تابوت

توسط: AP | Bogota | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 2:03:51 pm تخت نگه دارید می توانید وزن 330 پو

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399
توسط: AP | Bogota | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 2:03:51 pm
ISIS, Iraq, Iraq bombing, Iraq church bombing, Iraq news, latest news, International news, Iraq news, Iraq church bombing, ISIS and Iraq church bombing, latest news, world news تخت نگه دارید می توانید وزن 330 پوند (150 کیلوگرم) و هزینه خواهد شد در مورد هر یک(AP/فایل )

یک کلمبیا شرکت تبلیغاتی است که از تبادل یک رمان اگر مرضی راه حل برای کمبود بیمارستان و تخت و تابوت در طول بیماری همه گیر کوروناویروس: ترکیب آنها را.

ABC نمایش ایجاد کرده است یک مقوا با نرده های فلزی که طراحان می گویند می تواند به عنوان یک تابوت اگر یک بیمار می میرد.

مدیر شرکت Rodolfo گومز گفت: او الهام گرفته شده بود برای پیدا کردن یک راه برای کمک به پس از تماشای وقایع آشکار به تازگی در در نزدیکی اکوادور.

خانواده ها در شهر ساحلی, Guayaquil منتظر با مرده عزیزان در خانه های خود را برای روز در ماه گذشته به عنوان COVID-19 نفر رسید. بسیاری از می تواند پیدا کند و یا قادر به پرداخت هزینه یک چوب تابوت با استفاده از اهدا مقوا آنهایی که به جای.

"خانواده های فقیر لازم نیست راه پرداخت برای یک تابوت" گومز گفت.

گومز گفت: او قصد دارد برای اهدای 10 جدید خود تخت به کلمبیا, Amazonas بخش که در آن منابع در تامین کوتاه مدت هستند. تا کنون هیچ نشانه ای وجود دارد که آیا تخت قرار داده خواهد شد برای استفاده و هیچ دستور قرار داده شده اند.

به Bogota-بر اساس شرکت است که معمولا در محل کار در تبلیغات بوده ولی عمدتا فلج بیش از ماه گذشته به عنوان کلمبیا همچنان روی زمین افتاده. آمریکای جنوبی کشور گزارش شده نزدیک به 9,500 تایید موارد ویروس.

تخت نگه دارید می توانید وزن 330 پوند (150 کیلوگرم) و هزینه خواهد شد در مورد $85 هر گومز گفت. او گفت: او با یک کلینیک خصوصی در طراحی است که او امیدوار است قرار داده خواهد شد برای استفاده در اورژانس و درمانگاه است که ممکن است تبدیل به کوتاه روی تخت.

حداقل یک دکتر بود تردید از محکم مقوایی تخت ممکن است. او همچنین هشدار داد که هر گونه اجساد باید برای اولین بار قرار داده شده در یک کیسه مهر و موم شده قبل از قرار دادن در یک مقوا تابوت برای جلوگیری از به طور بالقوه گسترش این بیماری است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب