'ابر' فیلم در مورد ژاک Sobiech آینده به دیزنی+ سرویس ویدئو این سقوط

لورا Sobiech روز پنجشنبه گفت که دیزنی ساخته شده است "ابرها" اولین ویژگی کسب و اکران فیلم در آن دیزنی به علاوه

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399

لورا Sobiech روز پنجشنبه گفت که دیزنی ساخته شده است "ابرها" اولین ویژگی کسب و اکران فیلم در آن دیزنی به علاوه خدمات جریان این سقوط. این فیلم بر اساس کتاب "پرواز کمی بالاتر: چگونه خدا جواب داد یک مادر نماز کوچک در راه بزرگ" که فیلم برداری شده بود در مونترال.

این فیلم را شرکت خوب است. در اوایل این هفته دیزنی اعلام کرد این امر می تواند جریان فیلم برداری نسخه از مرحله تولید "همیلتون" آغاز جولای 3 در دیزنی به علاوه.

لورا Sobiech گفت که او و شوهرش, دستبرد زدن, هیجان زده هستند که در این فیلم کارگردان بازیگر و کارگردان Justin Baldoni خواهد بود "در خارج وجود دارد در جایی که بسیاری از مردم در حال رفتن به قادر به دسترسی به آن است."

"من واقعا احساس می کنم مثل فضای ساخته شده برای این فیلم به بیرون آمدن در این زمان," او گفت:. "آن را به زمان مناسب برای ژاک داستان آمده — که همه ما تجربه کمی از آنچه آن را مانند به همه چیز نوع دور محروم و باید به شکل از چگونه زندگی می کنند از طریق آن. همه ما در حال انجام است که در حال حاضر این چیزی است که ژاک را به خوبی انجام داد."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این Sobiechs انتظار داشتند به حضور برادران وارنر اکران این سقوط — فرش قرمز و تمام. "اما دنیا خیلی متفاوت است در حال حاضر," او گفت:. "هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که, وقتی همه چیز در حال رفتن به باز دوباره. نیز وجود دارد هیچ محتوای جدید در حال ساخته شده بنابراین جریان است واقعا که در آن همه چیز در حال تماشا."

دیزنی+ است "خانه کامل" برای "ابرها" فیلم, او گفت:. "دیزنی واقعا آن می شود. آنها ماموریت که ما در حال تلاش برای به انجام رساندن است که ما می خواهم به لمس قلب مردم با ژاک داستان ... اما ما همچنین می خواهم به جمع آوری پول برای ژاک صندوق و پیدا کردن یک درمان برای این و آنها که. آنها این ماموریت را درک کنند."

آمار آهنگ "ابر" شد احساس اینترنت در مدت کوتاهی قبل از ژاک درگذشت استئوسارکوم یک نوع نادر از سرطان استخوان در سال 2013 در سن 18 سالگی. یک موزیک ویدیو از "ابر" مشاهده شده است بیش از 14.3 میلیون بار در یوتیوب و آهنگ رسیده No. 1 در آیتونز singles chart.

در Zach درخواست درآمد حاصل از این آهنگ — بیش از 2 میلیون دلار — اهدا شده است را به این صندوق است که پشتیبانی از استئوسارکوم پژوهش در دانشگاه مینه سوتا است.

فیلم ستاره, نوجوانان بازیگر و خواننده و ترانه سرا Steffan "Fin" آرگوس.

"این خوب است. این واقعا خوب است" لورا Sobiech گفت. "این افتخارات Zach. آن افتخارات دوستان خود. این افتخارات را به داستان خود را."



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب