تیم چینی قله اورست در میان پیشنهاد به remeasure اوج

توسط: AP | پکن | به روز شده: مه 27, 2020 1:02:15 pm اعضای یک چینی, نقشه برداری, تیم سر قله اورست, هم

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399
توسط: AP | پکن | به روز شده: مه 27, 2020 1:02:15 pm
Chinese team summits Everest amid bid to remeasure peak اعضای یک چینی, نقشه برداری, تیم سر قله اورست, همچنین شناخته شده به صورت محلی به عنوان Mt. Qomolangma چهارشنبه 27 مه سال 2020 است. (AP/PTI عکس)

چینی بررسی تیم در روز چهارشنبه اول شد و شاید تنها گروه برای صعود به کوه اورست در این سال بخشی از یک پروژه به remeasure ارتفاع دقیق از جهان بلندترین کوه.

صعود گزارش شده توسط رسانه های دولتی چین می آید بعد از هر دو کشور چین و نپال لغو بهار بالا رفتن نجومی در کوه که سابقه حضور خود را در مرز یک پیشنهاد برای جلوگیری از کروناویروس جدید از میان اعزامی تیم که به طور معمول زندگی می کنند برای هفته ها در بسته بندی اردوگاه با دسترسی به اورژانس پزشکی کمک کند.

که می تواند چینی بررسی تیم تنها مردم در این سال برای رسیدن به قله اورست است که دیده می شود رشد جمعیت از کوهنوردان و تپه های انباشته شده زباله در سال های اخیر به عنوان عملیات تجاری آن را آسان تر به مقیاس کوه.

53-عضو تیم از بندگی وزارت منابع ملی شده و انجام کار علمی در اورست از اوایل ماه مارس. بندگی شبکه Beidou ماهواره های در حال استفاده در این بررسی برای تعیین کوه ارتفاع فعلی و منابع طبیعی به ایسنا خبر داد.

داده ها در برف و عمق آب و هوا و سرعت باد نیز در حال اندازه گیری به کمک در یخچال نظارت و زیست محیطی و حفاظت از آن گفت.

چین با انجام شش نظرسنجی از کوه شناخته شده در چین به عنوان Qomolangma پس از استقرار مردم جمهوری در سال 1949. ارتفاع آن ثبت شده بود در 8,848.13 متر (29,029 پا) در سال 1975 و 8,844.43 متر (29,017 پا) در سال 2005.

چین نیز بهره گرفته از عدم کوهنوردان به جمع آوری زباله از اورست و صعود قله این گزارش گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن