چین در شهر ووهان ترشحات گذشته سه COVID-19 بيمار از بيمارستان

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 3:14:42 pm به عنوان چهارشنبه ووهان هنوز 245 افراد

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 3:14:42 pm
China Wuhan, Wuhan China coronavirus, Coronavirus origin China, China wuhan market به عنوان چهارشنبه ووهان هنوز 245 افراد مبتلا بدون علامت علائم تحت قرنطینه. (AP)

آخرین سه coronavirus بیماران در ووهان اولین کانون COVID-19, مرخص شده و مرکزی شهر چینی ثبت کرده است صفر موارد این ویروس پس از تست توده در حدود 10 میلیون نفر, دولت, به گزارش رسانه ها در روز جمعه.

با توجه به ملی چین کمیسیون بهداشت (NHC) پنج وارداتی موارد از جمله چهار در شانگهای و یک در استان سیچوان گزارش شده در چین در روز پنج شنبه.

همچنین در روز پنج شنبه, سه جدید بدون علامت موارد گزارش شده با در نظر گرفتن مجموع این موارد تحت آزمایشات پزشکی به 297 ، NHC گفت.

China Wuhan, Wuhan China coronavirus, Coronavirus origin China, China wuhan market فایل – در این 15 ماه مه سال 2020 فایل, عکس, مردم در صف برای کارگران پزشکی سواب را برای coronavirus آزمون در یک کارخانه بزرگ در ووهان در مرکز چین هوبئی. (AP)

از پنجشنبه کلی موارد تایید شده در سرزمین اصلی رسیده اند 83,027 از جمله 66 بيمار هنوز هم تحت درمان و 78,327 افرادی که از بيمارستان مرخص شده بودند پس از بهبودی.

در مجموع 4,634 که مردم از این بیماری NHC گفت.

آخرین سه COVID-19 بيمار در ووهان سرمایه هوبئی استان بهبود یافته اند و از بيمارستان مرخص شده از بیمارستان های دولتی روزانه مردم خبر داد.

آنها تخلیه شده در روز پنج شنبه پس از آنها آزمایش منفی برای دو نوکلئیک اسید تست در عرض 24 ساعت خود را در درجه حرارت کاهش یافت و به سطح نرمال و علائم خود را ناپدید شد به گزارش.

روز همه COVID-19 بيمار در هوبئی استان بیشتر تحت تاثیر COVID-19 اپیدمی در چین مرخص شده از بيمارستان. در مجموع این استان گزارش شده 68,135 موارد با 63,623 بهبود یافت و مرخص شد. در تمام 4,512 نفر به علت coronavirus در استان است.

به عنوان چهارشنبه ووهان هنوز 245 افراد مبتلا بدون علامت علائم تحت قرنطینه.

بدون علامت موارد نیز شناخته شده به عنوان silent پخش در برخواهد داشت به عنوان یک مشکل بیماران آزمایش COVID-19 مثبت اما توسعه هیچ علائمی مانند تب و سرفه یا گلو درد. اما آنها در برخواهد داشت خطر گسترش این بیماری به دیگران.

هوبئی انجام شده هفت صفر توسط پنج شنبه: صفر جدید COVID-19 موارد صفر موارد مشکوک صفر جدید مرگ و میر صفر خاموش حامل های صفر وارداتی موارد صفر موجود مورد تأیید و صفر موجود موارد مشکوک دولتی گلوبال تایمز گزارش داد.

تمام مناطق در ووهان حدود 10 میلیون نفر آزمایش شده است و در حال حاضر مورد ارزیابی قرار به کم خطر برای عفونت کروناویروس. Dongxihu منطقه, گذشته متوسط خطر منطقه در این شهر گزارش صفر در موارد جدید برای 14 روز متوالی به ژوئن 1 و سطح خطر تنظیم شد به پایین در ژوئن 2, این گزارش گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب