چین تجربی سفینه فضایی با این نسخهها کار به طور معمول در مدار

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 6:06:08 pm تجربی سفینه فضایی راه اندازی شد بدون

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 6:06:08 pm
Origami scientists US, scientists US origami collision, Technology Science news origami science, Japanese origami science US, US Origami science technology, Technology collisions origami تجربی سفینه فضایی راه اندازی شد بدون خدمه توسط چین جدید بزرگ حامل موشک Long March-5B از Wenchang فضا راه اندازی مرکز در Hainan در روز سه شنبه. (بازنمودی تصویر)

چین نسل جدید سفینه فضایی راه اندازی شد پیش از آن در هفته در حال کار به طور معمول در مدار پس از تکمیل یک سری از برنامه ریزی عملیات, فضا, مقامات گفت.

تجربی سفینه فضایی راه اندازی شد بدون خدمه توسط چین جدید بزرگ حامل موشک Long March-5B از Wenchang فضا راه اندازی مرکز در Hainan در روز سه شنبه. بنابراین دور جدید سفینه فضایی باز شدن آن پانل های خورشیدی و موقعیت آنها نسبت به خورشید مستقر آن رله آنتن و تاسیس یک رله لینک های ارتباطی و همچنین انجام خودمختار مدار کنترل چهار بار دولتی ایسنا به نقل از خبرگزاری چین هوافضا علم و فن آوری شرکت (CASC) عنوان کرد و گفت.

سفینه فضایی است که در حال حاضر در یک پرواز پایدار نگرش در یک مدار بیضوی بسیار با برق, اندازه گیری و کنترل لینک های نرمال CASC روز چهارشنبه گفت:. بعدی به عنوان برنامه ریزی شده آن را بالا خواهد برد مدار سه بار و دوباره وارد جو و بازگشت به زمین پس از ترمز در اوج آن ،

آن برنامه ریزی شده است برای لمس کردن در دانگ فنگ محل فرود در شمال چین و مغولستان داخلی منطقه خودمختار در جمعه Ji Qiming, دستیار مدیر چین سرنشین دار آژانس فضایی گفت.

چین آغاز برنامه فضایی سرنشین دار در سال 1992. در سال های اخیر آن پدید آمده است به عنوان یک فضای قدرت با ماموریت های فضایی سرنشین دار و فرود یک مریخ نورد در سمت تاریک ماه. آن است که در حال حاضر در حال ساخت یک ایستگاه فضایی خود را می رود به آماده 2022.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن