چین کمپین دروغ اهداف coronavirus محقق می گوید

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 3:24:29 pm بین آوریل 25 مارس 3, Strick گفت: شناسای

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 3:24:29 pm
China’s disinformation campaign targets coronavirus, researcher says بین آوریل 25 مارس 3, Strick گفت: شناسایی بیش از 1000 حساب در توییتر که در ارتباط با چینی ها دروغ تلاش است. (بازنمودی/بلومبرگ عکس: Krisztian Bocsi)

یک ارتش از ربات حساب های مرتبط به اتهام چینی مورد حمایت دولت تبلیغات انتخاباتی است گسترش دروغ در رسانه های اجتماعی مورد coronavirus و موضوعات دیگر از جمله تبعید تاجر با توجه به لندن محقق. حساب شده اند استفاده می شود برای ترویج محتوای حمله به منتقدان دولت چین و به گسترش تئوری های توطئه سرزنش ما برای ریشه ویروس با توجه به بنیامین Strick که متخصص در تجزیه و تحلیل اطلاعات عملیات بر روی وب سایت رسانه های اجتماعی.

بین آوریل 25 مارس 3, Strick گفت: شناسایی بیش از 1000 حساب در توییتر که در ارتباط با چینی ها دروغ تلاش و همچنین بیش از 50 صفحات مختلف در Facebook. او تخمین زده است که 300 یا 400 جدید حساب توییتر شد, پیوستن به شبکه در هر روز به عنوان بخشی از مبارزات انتخاباتی.

"شبکه تکامل یافته و هنوز هم در حال رشد" گفت: Strick در یک مصاحبه. "من معتقدم که این دولت مورد حمایت چینی کمپین."

Strick کار است آخرین تحقیقات نشان می دهد چین ramped تا دروغ در اطراف coronavirus برای رقیق کردن خود مجرمیت و تغییر سرزنش در جای دیگر, اگر چه برخی از شک و تردید در برخی یافته و یا پیشنهاد آنها ممکن است حکم تحقیقات بیشتر است.

در تحقیقات منتشر شده در هفته گذشته در تحقیقی سایت Bellingcat, Strick در توصیف این عملیات به عنوان یک "ساختار اطلاعات کمپین" بود که کار در راه هماهنگ "به انحراف روایت در اطراف موضوعات مختلف و به فشار تنظیم دستور کار است."

عملیات خرس برخی از همان نشانه به عنوان یک شبکه از 900 حساب توییتر کشف در ماه اوت سال گذشته که این شرکت شناسایی شده به عنوان "قابل توجه دولت حمایت اطلاعات عملیات متمرکز بر وضعیت در هنگ کنگ" عمل از سرزمین اصلی چین است.

Klymenko مدیر تحقیقات در Graphika Inc., گفت: حساب های شناسایی شده توسط طناب به نظر می رسد مربوط به یک شبکه شناخته شده به عنوان "Spamouflage اژدها" که قبلا شناسایی ترویج حملات در هنگ کنگ به معترضان با استفاده از ربوده و حساب های جعلی در, YouTube, Twitter و Facebook.

در سپتامبر سال 2019 گزارش Graphika توصیف Spamouflague اژدها به عنوان "فعال و پرکار اما در نهایت کم تاثیر متقابل پلت فرم سیاسی دادن شبکه" که اقدامات "به نظر می رسد طراحی شده برای حمایت از دولت چین و بی اعتبار کردن منتقدان هر دو در خانه و خارج از کشور."

"به طور کامل بی اساس'

چین وزارت امور خارجه روز چهارشنبه گزارش از کمپین دروغ "کاملا بی اساس است."

"چین مخالف دروغ," سخنگوی وزارت ژائو Lijian خبرنگاران گفت: در یک به طور منظم جلسه مطبوعاتی در پکن. "همانطور که به مقامات چینی افتتاح حساب در توییتر و دیگر سیستم عامل رسانه های اجتماعی هدف این است که برای بهتر ارتباط برقرار کردن با جهان و معرفی چین وضعیت و سیاست. ما می خواهیم برای تقویت ارتباطات و تبادل با جهان خارج به ما افزایش درک متقابل است."

توییتر Inc. سخنگو در بیانیه ای گفت که در آن مشغول به کار بود به "نرم افزار-به طور فعال نظارت بر" پلت فرم "برای شناسایی تلاش در پلت فرم دستکاری و کاهش آنها."

"اگر ما در شناسایی اطلاعات مبارزات بر خدمات ما است که ما می تواند قابل اعتماد نسبت به دولت-حمایت از فعالیت های داخلی و یا خارجی-رهبری ما را فاش آنها" سخنگوی گفت.

Facebook, Inc. نمی پاسخ به یک درخواست برای نظر.

Strick گفت: بسیاری از حساب های متمرکز بر حمله به Guo Wengui یک تبعید تاجر چینی در حال حاضر در ایالات متحده بر اساس است که یک منتقد شدید از حزب حاکم کمونیست دولت است. حساب نیز ترویج بی اساس ادعای ارتباط vaping و Covid-19 و همچنین تقویت تئوری های توطئه در مورد امنیت زیستی حوادث در ایالات متحده تحت هشتگهای #coronavirus و #TruthAboutCovid.

حساب نیز ترویج محتوا که شامل انتقاد از معترضان طرفدار دموکراسی در هنگ کنگ.

بسیاری از حساب های توییتر او گفت: تا به حال نام چینی و مطالب نوشته شده در هر دو زبان انگلیسی و چینی در حالی که حساب های دیگر در شبکه استفاده می شود روسی حساب نام نوشته شده در الفبای سیریلیک احتمالا برای منحرف کردن اسناد از حساب دور از چین است.

در مه 8, وزارت امور خارجه ایالات متحده جهانی تعامل مرکز گفت: در آن شناسایی شده بود "یک شبکه جدید از اصیل به حساب" در توییتر که در آن گفت: ما "ایجاد شده با قصد تقویت چینی تبلیغاتی و گمراه کننده است." مشخص نیست اگر حساب شد همان آنهایی که شناسایی شده توسط Strick.

China’s disinformation campaign targets coronavirus, researcher says توییتر Inc. سخنگو در بیانیه ای گفت که در آن مشغول به کار بود به "نرم افزار-به طور فعال نظارت بر" پلت فرم "برای شناسایی تلاش در پلت فرم دستکاری و کاهش آنها."

لی گابریل هماهنگ کننده جهانی تعامل مرکز گفت که چین "اتخاذ سبک روسی دروغ تکنیک" به ایجاد سردرگمی و سعی کنید برای متقاعد کردن مردم است که Covid-19 نمی سرچشمه در چین است. این روند او گفت: تا به حال تشدید بین ماه های مارس و آوریل.

"پکن مشغول تهاجمی اطلاعات مبارزات انتخاباتی را امتحان کنید و تغییر شکل جهانی به روایت اطراف Covid گفت:" گابریل. "آن را انجام می دهند این در تلاش برای جهان را ببینید چین به عنوان رهبر جهانی در پاسخ به جای اینکه منبع این بیماری همه گیر."

توییتر اما تردید در وزارت امور خارجه ادعا می کنند گفت: یک بررسی اولیه از 5000 حساب هیچ نشانه ای حساب شد بی جهت احترام و یا حمایت از مواضع.

ونسا Molter یک فارغ التحصیل دستیار تحقیق در دانشگاه استنفورد اینترنت رصدخانه گفت: شواهد بیشتری مورد نیاز است برای تایید پنهانی دولت چین حمایت اطلاعات عملیات در سیستم عامل رسانه های اجتماعی. تایید نیاز به اطلاعات داخلی مانند آدرس IP از حساب های خاص که نیست در دسترس عموم به تجزیه و تحلیل. "حداقل" او گفت: "روشن است ما شاهد قابل توجه وطن پرست چرخش" از حساب.

بیشتر آشکار شد آشکار کمپین تبلیغاتی از رسانه های دولتی در رسانه های اجتماعی, او گفت:. این کشور سازمان هایی مانند تلویزیون مرکزی چین چین و جهانی شبکه های تلویزیونی شده اند با ترویج مطالب در Facebook, او گفت: از طریق صدها نفر از تبلیغات پرداخت که مورد تحسین قرار گرفته که دولت چین در پاسخ به این بیماری همه گیر.

در تحقیقات منتشر شده در ماه مارس Molter به این نتیجه رسیدند که دولت چین در حال استفاده از آن رسانه های دولتی دستگاه "کنترل و روایت و منحرف کردن سرزنش پس از شروع" از coronavirus شیوع داخل و خارج از کشور.

السا Kania یک کمکی ارشد مرکز امنیت نوین آمریکا گفت: چین اطلاعات عملیات بود و در محدوده گسترش یافته در سال های اخیر هر چند آن را دشوار است به ارزیابی تاثیر و اثر بخشی.

"آشکارا پکن شده و شروع به اهرم درس های آموخته شده از روسیه بهره برداری از رسانه های اجتماعی" گفت: Kania. "ما ممکن است انتظار می رود برای دیدن این تلاش ها تبدیل به هدف بیشتر و شایع رفتن به جلو است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب