Armacost برای شروع UND ریاست جمهوری از راه دور از کلرادو در ژوئن 1

ادامه COVID-19 همه گیر است کمی تحت تاثیر انتقال رهبری است که کمتر از یک ماه دور بین ورودی UND رئیس جمهور اندر

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399

ادامه COVID-19 همه گیر است کمی تحت تاثیر انتقال رهبری است که کمتر از یک ماه دور بین ورودی UND رئیس جمهور اندرو Armacost و خروجی رییس جمهور موقت جاشوا Wynne.

Armacost شروع به تنظیم شده است تمام وقت خود را در انتخابات ریاست جمهوری وظایف در ژوئن 1, اما انجام این کار از خانه خود را در کلرادو. UND سخنگوی دیوید Dodds گفت Armacost باید در پردیس حدود سه هفته بعد با توجه به همه گیر و تدارکات در حال حرکت از کلرادو به داکوتای شمالی.

Armacost درگیر شده است با بحث و گفتگو در مورد پردیس و پاسخ آن به COVID-19 همه گیر پس از شروع آن در کنار وین شده است که انجام بسیاری از کار خود را از راه دور در طول بیماری همه گیر.

این پردیس در حال آماده سازی برای بازگشایی این سقوط با اضافه احتیاطی. یک گروه هم قرار گرفته است در UND وظیفه با figuring چگونه به دانشگاه می تواند در یک "طبیعی" در پاییز. این گروه به دنبال در چگونه UND می توانند با حفظ فاصله فیزیکی با توجه به چگونه آن را محدود می اندازه گروه و حصول اطمینان از پردیس است به اندازه کافی به بهداشت و نظافت لوازم Armacost گفت هرالد ماه گذشته.

وین را به نقش خود به عنوان تمام وقت دین از UND دانشکده علوم پزشکی و بهداشت و معاون رئیس جمهور برای امور بهداشت و درمان در تاریخ 1 ژوئن.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

UND کارکنان ادامه خواهد داد به کار از راه دور از طریق حداقل تا پایان ماه ژوئیه.

دانشگاه کارگردانی غیر ضروری کارکنان که کار از راه دور برای ادامه به انجام این کار حداقل از طریق جولای 31, با توجه به دانشگاه پست وبلاگ در دوشنبه, مه 11.

بین در حال حاضر و تا پایان ماه ژوئیه ، دانشگاه ممکن است بپرسید افراد گزارش را به در دانشگاه وظایف اگر شغل خود نیاز به آن پست گفتم.

غیر ضروری کارکنان مشغول به کار از خانه از اواسط ماه مارس زمانی که دانشگاه بسته آن دانشگاه با توجه به شیوع کروناویروس. کلاس های برگزار شده است از راه دور پس از آن زمان.

"سلامت و رفاه جامعه ما اولویت ما است و فاصله فیزیکی همچنان به عنوان موثر ترین راه برای محدود کردن گسترش کروناویروس" پست وبلاگ را بخوانید, با توجه به وضعیت مایع است.

Dodds گفت: کارکنان اجازه می دانم که از راه دور کار خود ادامه خواهد داد و برای آینده قابل پیش بینی اجازه می دهد تا آنها را به طرح خود را در تابستان و کودک نیاز به مراقبت بیشتر موثر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن