چین از 'بهبود' هنگ کنگ 'قانون اساسی'

توسط: رویترز | پکن | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 5:17:26 pm مخالفان دولت شرکت در یک تظاهرات د

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399
توسط: رویترز | پکن | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 5:17:26 pm
Violence flares after protest march in downtown Hong Kong مخالفان دولت شرکت در یک تظاهرات در نزدیکی مرکزی مجتمع دولتی در هنگ کنگ, چین, سپتامبر 15, 2019. (ایسنا/Amr عبدالله Dalsh)

چین روز پنجشنبه گفت این پشتیبانی از بهبود سیستم و مکانیزم های مربوط به قانون اساسی و قانون اساسی هنگ کنگ و ماکائو در نظرات به احتمال زیاد به هم بزنید نگرانی است که این اقدامات می تواند به سفت گرفتن آن در هنگ کنگ است.

سابق اروپایی مستعمرات بازگشت به قانون در اواخر 1990s تحت یک سیستم هدف خود را حفظ سیستم اقتصادی و تضمین استقلال خود را شناخته شده به عنوان "یک کشور دو سیستم".

اما در هنگ کنگ در خصوص نظام سیاسی پرتاب شده به سوال دانشجو-led pro-دموکراسی تظاهرات که در ادامه به صورت ماه سال گذشته و نشان داده اند که نشانه هایی از ساختمان تا دوباره در هفته های اخیر.

"ما فشار برای ثبات دراز مدت از یک کشور و دو سیستم ... و همچنان به حمایت از بهبود اجرای سیستم ها و مکانیزم های قانون اساسی و قانون اساسی" وانگ یانگ حزب حاکم کمونیست چهارم-رتبه رهبر و سر مردم چین کنفرانس مشورتی سیاسی گفت: در یک سخنرانی. او نداد.

هنگ کنگ را "قانون اساسی" آن است مینی اساسی است.وانگ سخنان آمد در باز کردن یک جلسه دولت نهاد مشورتی است که به صورت موازی با مجلس شروع می شود که سالانه خود در جلسه روز جمعه و وضع از سیاست اهداف و طرح برای سال.

بریتانیا بازگشت هنگ کنگ به چین در سال 1997. این مستعمره سابق پرتغال از ماکائو بازگشت و دو سال بعد.

درجه بالایی از استقلال وعده داده شده به هنگ کنگ برای 50 سال تحت "یک کشور دو سیستم" تنظیم کمک کرده و آن را رشد به عنوان یک مرکز مالی در حالی که در ماکائو است عمده قمار مرکز.

اما بسیاری از مردم در هنگ کنگ پکن است که از ترس کم دور در آن آزادی و نگرانی که سوخت گاهی خشونت آمیز اعتراضات سال گذشته است. این اعتراضات زوال یافت از ماه ژانویه به دلیل رمان شیوع کروناویروس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب