چین می گوید آن را 'قطعا ضربه به عقب' با تحریم اگر تهمت پیاده سازی جدید هنگ کنگ عمل

توسط: PTI | پکن | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 8:35:55 pm رئیس جمهور چین با همتای ما دونالد مغلوب ساختن

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399
توسط: PTI | پکن | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 8:35:55 pm
US china relations, trump xi relations, US china news, hong kong autonomy act, china sanctions, world news, indian express رئیس جمهور چین با همتای ما دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. (فایل)

چین روز چهارشنبه هشدار داد ایالات متحده است که آن را قطعا ضربه با تحریم اگر واشنگتن پیش می رود با اجرای جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن 'هنگ کنگ استقلال عمل' برای پایان دادن به درمان ترجیحی به این مستعمره سابق بریتانیا.

رئیس جمهور تهمت را امضاء کرده است یک فرمان اجرایی به پایان ترجیحی اقتصادی درمان برای هنگ کنگ پس از چین معرفی یک بحث امنیت ملی قانون در معاملات hub برای جلوگیری از استقلال و آزادی های دموکراتیک است.
در واکنش به تهمت را اعلام امضای 'هنگ کنگ استقلال عمل', چینی, سخنگوی وزارت خارجه Hua Chunying گفت: ما نباید به پیاده سازی آن.

"ما می خواهیم ما را به سمت صحیح آن اشتباه نیست برای اجرای به اصطلاح" هنگ کنگ استقلال عمل و بلافاصله توقف دخالت در هنگ کنگ و امور چین در امور داخلی هیچ وجه" او گفت: رسانه های توجیهی.

"این عمل لام قانون ما را در حفظ امنیت ملی در هنگ کنگ منطقه ویژه اداری (HKSAR). اگر ما اصرار در رفتن در مسیر اشتباه, چین قطعا آمار بازگشت," او گفت:.

ایالات متحده در تلاش برای مانع چین امنیت ملی قانون برای HKSAR خواهد بود فایده ای نداشت و چین را لازم است پاسخ خود را برای محافظت از منافع مشروع و اعمال تحریم بر مربوطه ما پرسنل و اشخاص, او گفت:.

"ما این حرکت را به شدت دخالت چین در امور داخلی و به طور جدی نقض قوانین بین المللی و همچنین به عنوان پایه هنجارهای حاکم بر روابط بین المللی" او گفت:.

پس از عبور از امنیت ملی قانون که درو جهانی محکومیت و انتقاد چین در جولای 8 افتتاح شد اولین امنیتی در پیشرو جهانی hub برای کسب و کار بین المللی. دفتر تسهیل برای اولین بار حضور در چین ایجاد امنیت در کسب و کار جهانی hub پس از آن آمد و تحت کنترل پکن در سال 1997. تا حالا امنیتی نگهداری می شد توسط پلیس هنگ کنگ.

جدید امنیت ملی اداره اماکن سرزمین اصلی چین عوامل در قلب خاک برای اولین بار. چین گذشت جارو امنیت ملی قانون در هنگ کنگ به دست گرفتن کنترل کامل این مستعمره سابق بریتانیا که شاهد تظاهرات گسترده توسط میلیون ها نفر از مردم در مخالفت با پکن در حال رشد کنترل بر این شهر هفت میلیون نفر جمعیت دارد.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شده است آشکارا انتقادی از پکن جارو امنیت ملی قانون با هدف محدود کردن هنگ کنگ استقلال و جلوگیری از مخالفت سیاسی علیه حاکم کمونیست چین ،

قبلا مغلوب ساختن پیشی جستن در واشنگتن گفت که او امضا کرده است قانون تحریم مقامات چینی مسئول سرکوب سیاسی مخالفان در هنگ کنگ است. "امروز من قوانین امضا و اجرایی به منظور نگه چین مسئول آن اقدامات ظالمانه علیه مردم هنگ کنگ" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کاخ سفید در کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه.

رئیس جمهور همچنین گفت که او یک فرمان اجرایی را امضا پایان ما درمان ترجیحی برای هنگ کنگ سابق بریتانیا قلمرو تحویل به چین در سال 1997. "هنگ کنگ خواهد شد در حال حاضر تحت درمان همان است که در سرزمین اصلی چین است. هیچ امتیازات ویژه, هیچ, ویژه اقتصادی درمان و بدون صادرات فن آوری های حساس. علاوه بر آن همانطور که می دانید ما در حال قرار دادن عظیم تعرفه ها و قرار داده شده اند بسیار زیادی تعرفه ها در چین است.

مغلوب ساختن پیشی جستن امضا هنگ کنگ استقلال عمل می کنند. "هنگ کنگ استقلال عمل شد و به اتفاق آرا تصویب توسط کنگره," او گفت:, و اضافه کرد که این قانون به دولت قدرتمند ابزارهای جدید به مسئول برگزاری این افراد در نهادهای درگیر در خاموش هنگ کنگ آزادی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب