چین گزارش پنج جدید کروناویروس موارد

توسط: PTI | پکن ووهان | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 3:55:46 pm کارگران خط برای کارگران پزشکی سوا

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399
توسط: PTI | پکن ووهان | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 3:55:46 pm
coronavirus, coronavirus latest news, china coronavirus cases, wuhan news, covid-19 outbreak, china cases, world news, indian express کارگران خط برای کارگران پزشکی سواب را برای coronavirus آزمون در یک کارخانه بزرگ در ووهان در مرکز چین هوبئی. (Chinatopix از طریق AP)

چین گزارش شده پنج جدید کروناویروس موارد از جمله چهار بدون علامت آنهایی که در حالی که ووهان مرکز از COVID-19 نشده ثبت هر گونه عفونت و مقامات بهداشت گفت: در روز چهارشنبه. با توجه به ملی چین کمیسیون بهداشت (NHC) یکی وارد coronavirus مورد و چهار بدون علامت موارد گزارش شده در روز سه شنبه. این مشخص نیست که در آن موارد بدون علامت ثبت شد.

این NHC روز چهارشنبه گفت: 357 موارد بدون علامت از جمله 276 از ووهان هنوز تحت آزمایشات پزشکی. آن گفت: آمار پس از آخرین نقد و بررسی و تجدید نظر نشان داد که از سه شنبه به طور کلی موارد تایید شده در سرزمین اصلی رسیده اند 83,021 از جمله 73 بيمار بودند و هنوز هم تحت درمان و 78,314 افرادی که از بيمارستان مرخص شده پس از بهبودی.

در مجموع 4,634 که مردم از این بیماری در کشور است. در ضمن ووهان که در آن نزدیک به 10 میلیون نفر مورد آزمایش قرار گرفتند در یک 19-بعد درایو گزارش هیچ تایید و یا بدون علامت coronavirus موارد در روز سه شنبه. شهر مورد آزمایش قرار 9,899,828 افراد بین 14 ماه مه و ژوئن 1, مقامات شهرستان گفت: رسانه ها در روز سه شنبه.

هیچ تایید COVID-19 مورد یافت شد در این روند گفت: Lu Zuxun استاد با Tongji پزشکی دانشگاه Huazhong University of Science and Technology, در این مراسم است. در طول درایو 300 بدون علامت موارد پیدا شد و قرنطینه. همه دنبال 1,174 تماس آزمایش منفی برای COVID-19 و نیز تهدید و لو گفت.

در مه 14, این شهرستان راه اندازی یک کمپین برای ارائه نوکلئیک اسید تست برای کسانی که تست شده قبل از. مقامات گفت: این حرکت با هدف ردیابی موارد بدون علامت و اطمینان بخش در جامعه به عنوان شهر به تدریج بازگشایی آن, کارخانه, کسب و کار و مدارس.

معاون اجرایی شهردار هو Yabo گفت ووهان صرف 900 میلیون یوان (تومان 126 میلیون دلار) در این آزمون بود که "کاملا ارزشمند" آن را به عنوان اطمینان ووهان ساکنان و همچنین به عنوان کل کشور و کمک خواهد کرد که شهر خود را اجتماعی و فعالیت های اقتصادی در مسیر بازگشت.

"پس از آن نصب تست ووهان ساکنان ساخته شده بزرگ فداکاری در شهر مستند نیز بالابر روانی خود را مستند," او گفت:.

Li Lanjuan چینی اپیدمیولوژی گفت: این کمپین به ارمغان آورد تعداد کل اسید نوکلئیک testees در ووهان به 10.9 میلیون. "ووهان است در حال حاضر امن و ووهان مردم امن" او به رسانه ها گفت.

آزمون برآورده شده است با شور و شوق زیادی از مکان های دولتی صدای آمریکا خبر داد.

وانگ Weihua معاون مدیر ووهان شهرداری کمیسیون بهداشت گفت: 63 تست ادارات در این شهرستان بسیج شده اند به منظور بالا بردن تست ظرفیت.

Hu Ke تنفسی در Renmin بیمارستان از دانشگاه ووهان اعتقاد سراسر شهر بود تست ارزشمند در یک شهرستان که در آن ویروس آلوده بیش از 50000 نفر گفت: این کمک می کند تا جلوگیری از دوباره بجای اول برگشتن و سهولت نگرانی عمومی است.

"جرم آزمون کمک به تشخیص موارد بدون علامت که هنوز هم ممکن است دیگران را آلوده. تنها با قرار دادن آنها در سخت انزوا و درمان این بیماری همه گیر بود ریشه و کل جامعه بود اطمینان" هو گفت.

Du Zhizhang معاون رئیس موسسه دولتی حکومت Huazhong دانشگاه علم و صنعت گفت: آزمون کمک خواهد کرد که جهان را بهتر درک وضعیت واقعی در ووهان در حالی که شرکت های بزرگ و دیگر کارفرمایان می توانند با استفاده از نتایج به هموار کردن راه برای تسریع کار از سرگیری.

برای ساکنان این مزایا نیز روحی و روانی. "آن را مانند صدور گواهی سلامت به ووهان ساکنان کمک می کند که جلوگیری از تبعیض علیه آنها," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب