چین همه بیش از حد اغلب به دنبال 'redraw' آسیا نقشه بدون توجه به همسایگان خود: سناتور آمریکایی

توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 1:33:30 pm نیروهای نظامی هند و چین در حال قفل شده اس

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 1:33:30 pm
Pangong Tso ladakh, india china border row, india china galwan clash, galwan faceoff, chinese intrusion lac, line of actual control, ladakh indo china, نیروهای نظامی هند و چین در حال قفل شده است و در بیش از هشت هفته ای بن بست در مناطق مختلف در شرق لاداخ از جمله Pangong Tso, Galwan دره و Gogra چشمه پس ممکن است 5. (عکس: AP)

ابراز نگرانی چین "رفتار پرخاشگرانه" در اختلافات ارضی از جمله با هند یک سناتور آمریکایی روز سه شنبه گفت که پکن همه بیش از حد اغلب به دنبال "ترسیم" نقشه آسیا بدون توجه به آن همسایه است.

نیروهای نظامی هند و چین در حال قفل شده است و در بیش از هشت هفته ای بن بست در مناطق مختلف در شرق لاداخ از جمله Pangong Tso, Galwan دره و Gogra چشمه پس ممکن است 5. وضعیت بدتر شده ماه گذشته پس از Galwan دره درگیری که در سمت چپ 20 هندی پرسنل ارتش کشته و دو طرف به طور قابل توجهی تقویت خود استقرار در بسیاری از مناطق در امتداد لاک. این حادثه در Pangong Tso شد و پس از یک حادثه مشابه در شمال هند در مارس 9.

چینی نظامی آغاز خروج نیروهای نظامی از Galwan دره و Gogra چشمه پس از مشاور امنیت ملی agnew و وزیر امور خارجه چین وانگ یی برگزار طولانی مذاکرات در روز یکشنبه. Doval و وانگ نیز ویژه نمایندگان در هند و چین مرز ایران.

"به هند و چین کار برای رهاسازی در امتداد خط کنترل واقعی (LAC) من عمیقا نگران چین رفتار پرخاشگرانه در اختلافات ارضی" سناتور دموکرات باب منندز عضو قدرتمند کمیته روابط خارجی مجلس سنا گفت.

"از سال 2017 Doklam بن بست به خشونت های اخیر در امتداد مرز در هند و لاداخ به چین ادعاهای جدید به بوتانی خاک پکن همه بیش از حد اغلب به دنبال ترسیم نقشه آسیا بدون توجه به همسایگان خود," او گفت:.

جامعه بین المللی باید روشن شود که چنین رفتار غیر قابل قبول است او اضافه شده است.

منندز سناتور از ایالت نیوجرسی گفت که آمریکا و هند مشارکت مبتنی بر تعهد مشترک خود را به دموکراسی حیاتی است به رعایت قوانین بین المللی هنجارهای بین المللی و موسسات است که می تواند مسالمت آمیز و دیپلماتیک حل و فصل اختلافات و پرخاشگری است.

"من متعهد به همکاری با دولت هند و هند-جامعه آمریکا در نیوجرسی و در سراسر ایالات متحده برای پیشبرد آمریکا و هند همکاری" منندز گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب