چین فرستاده به Oli نجات دوباره ملاقات نپال جمهور

نوشته شده توسط Yubaraj Ghimire | Kathmandhu | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 1:28:39 am یکشنبه شب سه نخست

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399
نوشته شده توسط Yubaraj Ghimire | Kathmandhu | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 1:28:39 am
یکشنبه شب سه نخست دیدار وزرای رئیس جمهور Bhandari و شکایت در مورد Oli و "عدم اعتماد".(عکس)

به عنوان حاکم نپال و حزب کمونیست معوق یک کلید جلسه برای تصمیم گیری سرنوشت نخست وزیر KP Sharma Oli و سر و صدا برای استعفای خود را رشد پکن فرستاده به کاتماندو شدت تلاش برای میانجیگری و حفظ Oli دولت شناور.

چین سفیر هو Yanqi ملاقات رئیس جمهور Bidhya دوی Bhandari و همچنین نخست وزیر سابق Madhav کومار نپال مخالف است که به Oli. وجود دارد هیچ کلمه ای در چه برخوردی در جلسات اما یک کلید نشسته از حزب حاکم کمیته دائمی که به جای دوشنبه معوق شد تا روز چهارشنبه.

بخوانید| نپال حزب حاکم تقسیم در دیدار با چین رهبران استناد ردیف هند

هنگامی که شورش علیه Oli جمع حرکت در مه, سفیر هو برگزار شده بود ملاقات های جداگانه با رهبران حاکم NCP به اعطای Oli فضای تنفس.

یکشنبه شب سه نخست وزیران – Pushpa کمال Dahal 'Prachanda', Jhala Nath Khanal و م. نپال – ملاقات رئیس جمهور Bhandari و شکایت در مورد Oli و "عدم اعتماد".

آنها همچنین گفته Bhandari هیچ حقیقت در Oli ادعا می کنند که حرکت بودند جریان برای بیرون راندن رئیس جمهور بیش از حد. "حتی در رویاهای ما" آیا چنین فکر رخ می دهد منابع به نقل از رهبران به عنوان گفتن رئیس جمهور.

بخوانید| نپال و حزب کمونیست را برای تصمیم گیری PM KP Sharma Oli آینده معوق

منابع گفت: رهبران گفت Bhandari نه برای حمایت از هر Oli حرکت در برابر قانون اساسی و حزب – حدس و گمان وجود دارد که Oli مارس اعلام فرمان و سعی کنید به تقسیم حزب به قدرت باقی می ماند.

روز دوشنبه هنگامی که Prachanda ملاقات Oli منابع گفت: نخست وزیر از او پرسید: "پس شما در رأس یک هیئت?".

میان سیاسی, درام, پلیس کاتماندو و نزدیک سه هتل ها منجر به "پیدا کردن در مورد حضور و فعالیت های هندی جاسوس" شهادت" ،

این می آید در پی Oli را از سخن گفتن در مجلس است که فعالیت در برخی از هتل ها اثبات شد و یک توطئه برای سرنگونی دولت او. این خشم حزب رقیب که گفت که او باید خود را اثبات اتهام و یا استعفا و این که او فرود آمد و دولت در یک نقطه با اتهامات بی اساس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب