چین می پرسد کشورهای غربی به اقامت در خارج از آن مسائل داخلی در هنگ کنگ

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 8:07:35 pm امنیت قانون ممنوعیت تجزیه طلبی براند

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 8:07:35 pm
China approves Hong Kong security legislation, defying Trump امنیت قانون ممنوعیت تجزیه طلبی براندازی دولت قدرت تروریسم مداخله خارجی و اجازه می دهد تا به سرزمین اصلی چین است دولت و سازمان های امنیتی به کار در هنگ کنگ است.

چین تسلیم دیپلماتیک تظاهرات با آمریکا, انگلستان, کانادا و استرالیا برای "دخالت" در آن مسائل داخلی توسط نخوری جدید آن قانون تامین هنگ کنگ و همچنین هشدار داد آمریکا از اقدامات متقابل اگر آن را متوقف نمی شود "احمق" سیاسی دستکاری بیش از این مسئله است.

چین پارلمان در روز پنج شنبه به شدت مورد تایید جدید و جنجال برانگیز امنیتی قانون برای هنگ کنگ یک حرکت است که منتقدان می گویند تهدید اساسی آزادی های سیاسی و آزادی های مدنی در نیمه خودمختار سرزمین نیز عمده تجارت جهانی hub. امنیت قانون ممنوعیت تجزیه طلبی براندازی دولت قدرت تروریسم مداخله خارجی و اجازه می دهد تا به سرزمین اصلی چین است دولت و سازمان های امنیتی به کار در هنگ کنگ است.

"چین تصمیم به اعمال جدید امنیت ملی قانون در هنگ کنگ نهفته در درگیری مستقیم با تعهدات بین المللی تحت اصول قانونی الزام آور سازمان ملل متحد ثبت شده چین و بریتانیا مشترک اعلام" بیانیه مشترک منتشر شده توسط چهار کشور گفت. پیشنهاد چینی ها قانون را تضعیف می کند "یک کشور دو سیستم" چارچوب چهار متحدان گفت: در این بیانیه با اشاره به این ترتیب که تحت آن هنگ کنگ مستعمره سابق بریتانیا بود دست به چین در سال 1997.

در واکنش به این چهار کشور' بیانیه چین سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت: رسانه ها در جلسه روز جمعه که چین تسلیم دیپلماتیک تظاهرات با چهار کشور است. "هنگ کنگ بخشی از چین است و دولت مرکزی حق دارد که برای ایجاد یک سطح ملی نظام حقوقی برای اجرای "یک کشور دو سیستم" ژائو گفت. آن است که چین در امور داخلی و خارجی کشور است که ترس به دخالت او گفت:.

به طور جداگانه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مطلع کنگره آمریکا که دلار هنگ کنگ تلقی شد دیگر مناسب مستقل از چین است.
ارزیابی توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده است که یک گام مهم در تصمیم گیری این شهر ادامه خواهد داد برای دریافت ترجیحی اقتصادی و تجاری درمان از ما به عنوان هیزم توسط 1992 آمریکا-هنگ کنگ سیاست عمل می کنند.

در مورد رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه ای برای اعمال تحریم ها در هنگ کنگ ژائو خاطر نشان کرد واشنگتن در مورد آن گسترده تجارت و منافع تجاری در این شهرستان گفت: چین خواهد مقابله به مثل با اقدامات متقابل. هنگ کنگ پس از بازگشت به چین به طور کامل اهرمی موقعیت خود را به عنوان یک کسب و کار بین المللی hub. "این است که یک مالی تجارت و حمل و نقل hub. آن است که یک منطقه مهم برای ما سرمایه گذاری" ژائو گفت.

آمریکا 85,000 اتباع در هنگ کنگ و بیش از 1300 شرکت در شهر. شرکت های آمریکایی بیش از 300 مرکزی و منطقه ای 400 دفاتر منطقه ای در هنگ کنگ, او گفت:. در دهه گذشته ما مازاد تجاری به هنگ کنگ رسیده تومان 297 میلیارد, او گفت:.
"امن و صدا و پایدار هنگ کنگ در خدمت منافع ایالات متحده است. ما خوش آمدید ما کسب و کار جوامع به ادامه ساخت پیشرفت بیشتر و موفقیت در هنگ کنگ است.

"ما باید به وضوح ببینید و جلوگیری از تداخل در هنگ کنگ است. اگر ما اصرار بر دخالت چین را همه لازم است مقابله" ژائو گفت. او را محکوم کرد تلاش های ما به دلار هنگ کنگ پرونده به شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: شورای امنیت سازمان ملل خرس مسئولیت برای اجرای صلح جهانی و ثبات است.

"این قانون از هنگ کنگ سقوط می کند در ماموریت سازمان ملل متحد. علاوه بر عدم دخالت در امور داخلی این کشور را یک اصل مهم منشور سازمان ملل متحد," ژائو گفت. "به شورای امنیت سازمان ملل است که در اختیار ما است. چین و همه کشورها رعایت عدالت را نمی خواهد اجازه می دهد تا ما آن را به گروگان خود را برای اهداف سیاسی. ما اصرار ما برای جلوگیری از چنین بیهوده و بیمعنی سیاسی دستکاری," او گفت:.

در مورد آمریکا و کانادا و انگلستان و استرالیا استدلال که قانون جدید نقض چین و بریتانیا اعلامیه مشترک از سال 1997 که تحت آن هنگ کنگ تحویل داده شد به چین ژائو گفت: "با بازگشت هنگ کنگ به چین در سال 1997 در انگلستان حقوق و تعهدات مندرج در زیر چین و بریتانیا اعلامیه مشترک بودند تمام تکمیل شده".

"پس از بازگشت آن دولت چین را پایه و اساس قانونی به اداره HKSAR (Hong Kong Special Administrative Region) است که ما قانون اساسی و قانون اساسی از SAR نه چین و بریتانیا اعلامیه مشترک" او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن