کودکان زیر 12 رشته در هند قادر به پرواز به تنهایی به درهم

توسط: PTI | دبی | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 4:15:10 pm با هند گسترش این سفر یخ تا 31 جولای عادی پروا

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399
توسط: PTI | دبی | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 4:15:10 pm
با هند گسترش این سفر یخ تا 31 جولای عادی پروازهای هنوز به رزومه و تنها ویژه پرواز مجاز بین هند و امارات متحده عربی تحت یک توافق دو جانبه. عکاس: کریستوفر پایک/ایسنا

کودکان زیر 12 سال رشته در هند با توجه به COVID-19 مستند قادر به دوباره با پدر و مادر خود را بر اساس در امارات متحده عربی به عنوان چند شرکت های هواپیمایی در حال امتناع از پذیرفتن افراد زیر سن قانونی بدون همراه, با توجه به گزارش رسانه ها.

شروع جولای 12, سرخپوستان که مایل به بازگشت به امارات داده شده 15-بعد پنجره را به سفر به این شرط که آنها اجازه اقامت معتبر. آنها همچنین باید برای تولید یک منفی COVID-19 نتیجه آزمون.

اما پدر و مادر از کودکان زیر سن قانونی گفت: آنها احساس درماندگی به عنوان کودکان قادر به فایده این سفر فرصت با وجود داشتن اجازه بازگشت به خلیج تایمز گزارش داد.

"از آن شده است بیش از سه ماه پس از دختر من گیر کرده در هند. ما GDRFA (اداره اقامت و امور خارجه) تایید برای او اما شرکت های هواپیمایی در حال پذیرش نیست خود را رزرو کرد و گفت او زیر 12," Poonam Sapre یک دبی مبتنی بر مادر گفت: روزانه است.

دخترش اوا Sapre, 10 است در حیدرآباد و منتظر تجدید دیدار با پدر و مادر خود را. "او فقط 10 و آن را در حال حاضر گرفته شده عوارض عاطفی در او. او مشتاق به بازگشت است و درخواست من هر روز در مورد او بازگشت. این خیلی خسته کننده است."

محرومیت امارات و اتحاد دیگر شرکت های هواپیمایی از جمله flydubai و هوایی سعودی نیست پذیرش افراد زیر سن قانونی بدون همراه.

با هند گسترش این سفر یخ تا 31 جولای عادی پروازهای هنوز به رزومه و تنها ویژه پرواز مجاز بین هند و امارات متحده عربی تحت یک توافق دو جانبه.

Sapre گفت: تنها flydubai است پرواز حیدرآباد-دبی مسیر و حامل دارای محدودیت در افراد زیر سن قانونی به تنهایی سفر. "دختر من بیش از حد جوان به پرواز را از طریق غیر مستقیم مسیرهای" ادعا می کند مادر است.

هنگامی که روزانه رسیده به خطوط هوایی از نظر آنها گفت که چنین قوانین در افراد زیر سن قانونی بدون همراه در حال حاضر در محل حتی قبل از COVID-19 محدودیت های مسافرتی را به اثر.

یکی دیگر از دبی-بر اساس مضطرب پدر و مادر که نمی خواهم نام برد و گفت: او هشت سال است که در کرالا است و قادر به پرواز با توجه به سیاست های هواپیمایی در افراد زیر سن قانونی بدون همراه.

در مواجهه با این احتمال برخی از والدین مجبور به پرواز از امارات متحده عربی به طوری که آنها می توانند همراه با فرزندان خود در پرواز بازگشت به خانه.

یک هندی است که در حال حاضر در بمبئی گفت: او پرواز دبی در صبح روز دوشنبه صرفا به منظور بازگرداندن او دوقلو دختر در سن 10. "من تا به حال هیچ انتخاب است. در حالت ایده آل که می تواند آنها سفر کرد اما در این شرایط من فکر کردم آن را به بهترین آنها را با شخص من گفت:" مادر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب