شاین رودخانه سو قبیله شکایت تهمت بیش COVID-19 پاسگاه تهدید

SIOUX FALLS, S. D. — The Cheyenne رودخانه سو قبیله تحت پیگرد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بر تهدید

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399

SIOUX FALLS, S. D. — The Cheyenne رودخانه سو قبیله تحت پیگرد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بر تهدید آن را ادعا می کند مقامات دولت ساخته شده به عنوان آنها به دنبال نیروی قبیله برای حذف آن COVID-19 ایست های بازرسی در جاده های منتهی به آن سرزمین در داکوتای جنوبی.

در کت و شلوار, ظ روز سه شنبه در دادگاه فدرال در واشنگتن دی سی قبیله ادعا تهمت مقامات دولت را تهدید به کنترل پلیس در قبیله رزرو و بلوک فدرال همه گیر امداد هزینه اگر پست های بازرسی نمی آمد پایین.

دولت تلاش خود را برای نیروی قبیله به حذف آن پست های بازرسی به دنبال درخواست برای کمک های داکوتای جنوبی رژیم صهیونیستی است. کریستی Noem و دولت هیئت نمایندگان کنگره پس از قبیله رد Noem را 48 ساعت اتمام حجت در اوایل مارس برای حذف پست های بازرسی و یا در صورت اقدام قانونی. قبیله تا به حال مجاز بازرسی آوریل 1.

فدرال فشار بر قبیله به حذف آن پست های بازرسی شامل یک باتری فوق العاده سطح بالا و فشار از بالا و مقامات اداری با توجه به قبیله کت و شلوار.

علامت مراتع کاخ سفید رئیس ستاد به نام قبیله رئیس هارولد فریزر در ژوئن 9 و تهدید قبیله COVID-19 امداد بودجه کت و شلوار ادعا بارها و بارها گفت: "من نمی توانید به پست های بازرسی" در فدرال جاده ها.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دکتر دبورا Birx ، coronavirus پاسخ هماهنگ کننده کاخ سفید Coronavirus نیروی کار صحبت با Frazier از طریق تماس تلفنی در 15 ژوئن برای متقاعد کردن قبیله که COVID-19 خطر کم بود در داکوتای جنوبی و بازرسی باید برداشته شود این قبیله می گوید.

در پر کردن آن قبیله خواسته ایالات متحده دادگاه منطقه برای ناحیه کلمبیا برای جلوگیری دولت فدرال از مصرف بیش از آن اجرای قانون برنامه و مجبور به حذف آن پست های بازرسی.

"چنین تهدید دولتی اقدامات نشان دهنده غیر قانونی و تخلف در قبیله ای خود دولت و تعیین سرنوشت قرار داده و قبیله اعضای در معرض خطر قریب الوقوع آسیب" قبیله اعلام کرد.

این مقاله به روز خواهد شد.

قراردادن: Cheyenne رودخانه سو قبیله ایست های بازرسی در طرح دعوی در دادگاه



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن