معتاد به اسب دوانی شهرستان برای اولین بار می بیند COVID-19 مورد آزمایش را افزایش می دهد

در مجموع 3,251 افراد در حال حاضر آزمایش مثبت برای COVID-19 در دولت است. به طور متوسط 28 امتیاز مثبت آزمایش تا

توسط NEWSATROPAT در 1 تیر 1399

در مجموع 3,251 افراد در حال حاضر آزمایش مثبت برای COVID-19 در دولت است.

به طور متوسط 28 امتیاز مثبت آزمایش تایید شده است توسط این اداره در هفته گذشته در حالی که آزمایش تا حد زیادی افزایش یافته است با یکی دیگر از 3,947 تست های انجام شده جمعه. تعداد موارد فعال هستند به 293 از 304.

دولت هدف از حدود 4,000 آزمون های روزانه به دست آمد دو بار در طول این هفته با رکورد 4,419 آزمون جمعه و دیگر 4,193 در روز پنج شنبه. این تا حد زیادی به رایگان تست در سراسر کشور.

در بیسمارک رایگان COVID-19 تست شد باز به عموم یکشنبه, ژوئن 17, با, هوای آزاد, درایو تا تست وقوع در دولت کاپیتول. علاوه بر فارگو انجام دور دیگری از امتحانات خرداد 18 و 19 در پارکینگ Fargodome در حالی که دولت fairgrounds در مینت میزبانی رایگان تست جمعه برای بسیاری از روز است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

تست برای عموم مردم برنامه ریزی شده بود در فرت یاتس, N. D. روز شنبه در ایستاده راک, مدرسه, اتوبوس, گاراژ.

دولت در حال حاضر انجام 152,043 کل آزمون با توجه به بخش, با 76 کشته و 28 هنوز در بیمارستان بستری است و دو از روز جمعه. اضافی 42 افراد بهبود از بیماری آوردن مجموع به 2,882 بازیافت. از آزمون 90,980 باید دوباره منفی.

جدید مرگ و میر گزارش شده در داکوتای شمالی از یک بیماری است که ادعا کرده بیش از 119,000 زندگی سراسر کشور. از موارد جدید, 14 بودند از Cass County, که accompasses به فارگو منطقه که در حال حاضر 2,118 موارد 65% از کل موارد. شصت و چهار از دولت و میر ناشی از آنها از شهرستان.

Burleigh شهرستان گزارش چهار مورد مثبت در حالی که چنگال بزرگ شهرستان افزود: یکی دیگر از سه مورد. بخش مکنزی و Bottineau شهرستانهای استان نیز گزارش موارد مثبت.

تسهیلات مراقبت دراز مدت همچنان تمرکز اصلی به صورت بالقوه شیوع بیماری و احتمال مرگ است. خانه های سالمندان بیشتر مستعد ابتلا به شیوع بیماری مرگبار از COVID-19 با توجه به مقدار سالمند با شرایط بهداشتی اساسی. از 76 قربانیان در دولت 48 از آنها می آیند از افراد 80 سال و بالاتر. پنجاه و شش ایالت و میر ناشی از مراقبت طولانی مدت تایید شده اند از این گروه با 29 فعال بودن موارد گزارش شده است.

از موارد 23 از آنها می آیند از تسهیلات کارکنان. ولی زندگی ارشد در کلمبیا در گرند فرک در حال حاضر دارای چهار کارکنان با موارد مثبت.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن