کیسی Ryan: چه Altru به معنای به شما ؟

در اوایل 1970s Grand Forks کلینیک پزشکان تا به حال یک چشم انداز برای مراقبت در منطقه ما است. 22 پزشکان خریداری

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399

در اوایل 1970s Grand Forks کلینیک پزشکان تا به حال یک چشم انداز برای مراقبت در منطقه ما است. 22 پزشکان خریداری زمین در حومه ساری اهدا زمین به بیمارستان و کمک به رهبران جامعه را Deaconess و سنت مایکل بیمارستان ها با هم. ایالات بیمارستان شد و پس از آن ساخته شده و در سال 1976 به عنوان سنگ بنای Medical Park. این یک مفهوم جلوتر از زمان خود در پزشکی – "با هم کار کردن." در سال 1997 ایالات بیمارستان و چنگال درمانگاه ادغام شده و تبدیل به Altru نظام سلامت است. دوباره رویایی جلوتر از زمان خود و "با هم کار کردن."

امروز Altru بیش از 250 دهندگان ارائه دولت از هنر مراقبت های بهداشتی در سراسر منطقه است. با این ذهنیت کار هم که بافته شده به فرهنگ Altru همکاری در سراسر منطقه با تمرکز بر ارائه جهان کلاس مراقبت از نزدیک به خانه. بیماران در جوامع روستایی باید گزینه باقی می ماند و نزدیک به خانه برای مراقبت از بسیاری دیگر از روستایی متحده است.

به عنوان سال گذشت Altru تبدیل به یک موتور اقتصادی برای منطقه است. یک درایو را در جنوب کلمبیا جاده نشان می دهد که تغییرات عظیم و تاثیر این سیستم بهداشت و درمان. چه هنگامی که نشسته در حومه شهر Altru در حال حاضر مراکز جامعه و زندگی در یکی از شلوغ ترین دالان. با هم Altru و چنگال بزرگ رشد کرده و رونق حتی هنگامی که بار سخت است.

به عنوان یک تمرین پزشک با روز من در رهبری پشت سر من من تماشا کرده ام چگونه Dr. Steven Weiser Altru رئیس جمهور و دیگر رهبران موفق شده اند از طریق این بیماری همه گیر ، آنها بشود برای مراقبت از پتانسیل یورش COVID بیماران. ارائه دهندگان خدمات و پرستاران پیاده به خط مقدم آماده خود را برای مراقبت از ناشناخته بد. اعمال جراحی الکتیو لغو شد و قرار ملاقات درمانگاه به تعویق افتاد به عنوان منابع بودند به سرعت معطوف به تمرکز بر روی بیماری همه گیر. به عنوان آن می ایستد امروز یورش بستری است و خوشبختانه اتفاق نمی افتاد و این عملیات به آرامی و با احتیاط تغییر به حالت عادی بازگشت. تاسف چیز در مورد رها کردن همه چیز به ارائه امن ترین مراقبت در زمان نامشخص است تاثیر اقتصادی. در علاوه بر این به توقف از روش ها و ملاقات های منظم بیماران تمایلی به در آمده و برای دیگر مسائل مربوط به سلامت. این خوب نیست برای سلامتی خود و یا سلامت مالی Altru.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بنابراین ما به عنوان نگاه به آینده من را تشویق شما را به خودتان بپرسید – چه Altru به معنای به شما ؟ به جامعه ما? ما باید کنترل محلی با محلی مبتنی بر رهبری است. ما یک پزشک-led سیستم که به معنی مراقبت از همیشه اول می آید در تصمیم گیری است. ما یک رابطه قوی با مایو کلینیک که مستقیم به نفع بیماران ما بدون هیچ هزینه اضافی به آنها. بسیاری از محبوب Grand Forks امکانات ممکن است وجود داشته باشد بدون Altru را پشتیبانی می کند. فکر می کنم در مورد انتخاب بهداشت و درمان و تناسب اندام Altru Family YMCA UND بالا عملکرد مرکز جدید ما به اشتراک گذاری دوچرخه در برنامه های, امن کودکان و نوجوانان چنگال های بزرگ و بسیاری از بیشتر. آیا می دانید Altru اهدا 50 دلار برای هر پس از حزب پارگی کیسه آب از آنها خواسته برای – ساخت مطمئن شوید که وجود دارد یک گزینه امن برای کودکان و نوجوانان? این مهم است که به این جامعه نظام سلامت است.

Altru حمایت کرده است این جامعه برای سال در حال حاضر آنها نیاز جامعه ما را پشتیبانی می کند. آن را ضروری است که ما به عنوان یک جامعه برای حفظ سلامت خود سیستم. برای نگه داشتن تصمیم گیری های محلی و به پزشکان می گویند در چه کارهایی انجام می شود. بدون این کلید

ویژگی های مراقبت از شما دریافت خواهید کرد که بسیار کمتر شخصی است. آن را بسیار کمتر مبتنی بر جامعه. آن را بسیار کمتر "Grand Forks." من می خواهم همسایه ها فکر کردن در مورد چگونه من دریافت مراقبت های بهداشتی و نه کسی در دولت دیگر.

به عنوان ما به باز کردن از پیچ از این بیماری همه گیر بیایید نگه داشتن کار با هم برای حمایت از اقتصاد ما. اجازه دهید تمرکز بر روی کسانی که کسب و کار و موسسات که در اینجا هستند که در اینجا بوده است که صاحبان رهبران و تصمیم گیرندگان در اینجا زندگی می کنند. برای بیرون آمدن از این قوی ما باقی می ماند و باید به صورت محلی-led.

دکتر کیسی Ryan, غدد/طب داخلی Altru سیستم بهداشت و درمان و رئیس جمهور سابق Altru نظام سلامت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن