نامزدهای کراوات در 2 داکوتای شمالی نژادها; سایر مسابقات به رهبری برای بازگو

در دو شهر کوچک نژادها وجود دارد روابط. در یکی دیگر از نامزد دارای یک رهبری فقط یک رای. قانون اتوماتیک بازگو با

توسط NEWSATROPAT در 31 خرداد 1399

در دو شهر کوچک نژادها وجود دارد روابط. در یکی دیگر از نامزد دارای یک رهبری فقط یک رای.

قانون اتوماتیک بازگو باید در حال حاضر رخ می دهد به مدت سه مسابقات محلی در داکوتای شمالی به دلیل نهایی برگه بودند یا بسته یا حاشیه بین برنده و از دست دادن نامزد شد و کمتر از نیم درصد است. چهار رای گیری اقدامات نیز سر به بازشماری در برخی از دولت کوچکترین جوامع پس از انتخابات رای دهندگان در سمت چپ قفل.

در وست فارگو هشت نامزد مسابقه برای مدرسه رفتن برای بازشماری آرا به صورت خودکار. رای دهندگان وظیفه شد با چیدن سه نامزد و هیئت مدیره فعلی رئیس جمهور پتی Stedman و تازه وارد Trisha صفحه ظاهر می شود به امن منجر بیش از نامزدهای دیگر. اما اختلاف بین وقت دن شافر و تازه وارد شانون قبر برای سومین صندلی فقط 16 رای.

Cass County مقامات در حال حاضر بررسی حدود 21,000 جعبه چک توسط رای دهندگان به مطمئن شوید که دستگاه رای گیری شمارش صحیح.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مقامات همچنین بررسی برگه های رای برای رای دهندگان قصد در مواردی که دستگاه ممکن است از تف یک برداشتی غلط از آنجا که رای دهندگان نمی دستورات معاون وزیر امور خارجه جیم Silrum گفت. اگر رای دهندگان محافل نام به جای چک کردن یک جعبه و یا عبور از یک نامزد به جای ترک یک حباب خالی انتخاباتی ممکن است قادر به تعیین آنچه رای دهندگان به معنای که در آن یک ربات نمی تواند.

دیگر نژادها نیاز به خودکار بازگو آمده در روستایی شهرستانها. فقط یک رای جدا توماس فولی و کن Kitelinger در مسابقه برای Velva دوم کمیسر شهر اسلات. کری هانسون و پاتریک نلسون هر یک موفق به کسب هشت رای در مسابقه برای کوچک گاردنر دوم صندلی در شورای شهر.

در پارک مدیره نژاد در Ellendale و مسابقه هیئت مدیره مدرسه در جنوب قلب دو نفر از نامزدها که خود را در کنار از دست دادن و تنها با چند رای می تواند خواستار بازشماری آرا توسط پنجشنبه, اما آنها را به پای این لایحه برای آن است. نه از این مسابقات نزدیک شد به اندازه کافی برای بازشماری آرا به صورت خودکار, اما حاشیه بین برندگان و بازندگان بودند در عرض 2%. از دست دادن نامزد در Ellendale نیست تقاضای بازشماری با توجه به Dickey شهرستان حسابرس ، معلوم نیست اگر این از دست دادن نامزد در جنوب قلب خواستار بازشماری و Stark County حسابرس را نمی تواند در زمان رسیده برای انتشار.

ایالت مشارکت 158,754 در ماه ژوئن انتخابات دوم-بالاترین در داکوتای شمالی اولیه انتخابات پس از سال 2012 بیش از 175,000 ساکنان بازیگران برگه های رای.

مسابقه برای دولت سرپرست به خود جلب کرد و بالاترین مشارکت در انتخابات با بیش از 142,000 آرای اما به عنوان یک حزبی موقعیت آن را یکی از چند مسابقه است که در آن هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات ها رای دادند. دولت رئیس دیوان عالی عدالت جان جنسن که زد unopposed موفق به کسب بیشترین آرا از هر فرد با نامزد مورد 128,000.

در ضمن این مسابقه برای شهردار ایر به خود جلب کرد و تنها دو رای دهندگان. زمان شهردار bonar دریافت یک رای در حالی که یکی دیگر از رای دهندگان در نوشت نوح Trangsrud نام. این Cass County شهرستان یکی از دولت کوچکترین فقط با 17 ساکنان با توجه به سرشماری سال 2010 آمریکا.

Cass County انتخابات هماهنگ کننده DeAnn juliette lewis گفت: این روش برای تعیین برنده در مسابقه شامل طراحی یک نام از یک کلاه در مقابل شورای شهر اما هر دو نامزد می تواند در هر زمان برداشت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن