بیماران مبتلا به سرطان ممکن است در معرض خطر مرگ ناشی از COVID-19: مطالعه

توسط: PTI | نیویورک | منتشرشده: مارس 2, 2020 2:11:43 pm آنها دریافتند که در مجموع 61 بیماران مبتلا ب

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | نیویورک | منتشرشده: مارس 2, 2020 2:11:43 pm
Coronavirus, Cancer patients, Cancer patients COVID-19, Coronavirus study, world news آنها دریافتند که در مجموع 61 بیماران مبتلا به سرطان درگذشت از COVID-19 — به طور چشمگیری بالا مورد مرگ و میر از 28 درصد است.(عکس: Pixabay)

بیماران مبتلا به سرطان با COVID-19 بسیار بیشتر احتمال دارد به مرگ به خاطر رمان coronavirus عفونت از کسانی که بدون بیماری بدخیم با توجه به مطالعه led توسط یک هندی-منبع محقق که می گوید این یافته ها ممکن است کمک به محافظت از این بخش آسیب پذیر از جمعیت جهانی است.

مطالعه منتشر شده در مجله سرطان, کشف بزرگترین تا کنون به ارزیابی نتایج برای بیماران مبتلا به سرطان که خود نیز آلوده شده است با COVID-19 با توجه به محققان.

"یافته های ما بر نیاز به جلوگیری از بيماران مبتلا به سرطان از انقباض COVID-19 — اگر آنها را به شناسایی و از نزدیک نظارت بر این افراد خطرناک, علائم" گفت: Vikas مهتا شرکت-نویسنده سرب از مطالعه از کالج پزشکی آلبرت اینشتین در آمریکا.

"ما امیدواریم که یافته های ما می تواند اطلاع رسانی متحده و جوامع است که هنوز رتبهدهی نشده است تا به شدت با این بیماری همه گیر در مورد منحصر به فرد به آسیب پذیری بیماران مبتلا به سرطان صورت" مهتا اضافه شده است.

در این مطالعه دانشمندان مورد بررسی قرار 218 بیماران مبتلا به سرطان که تست مثبت برای COVID-19 از 18 مارس تا آوریل 8 در مرکز پزشکی مونته فیور در نیویورک آمریکا یکی از بدترین آمار مناطق با این بیماری همه گیر در کشور است.

آنها دریافتند که در مجموع 61 بیماران مبتلا به سرطان درگذشت از COVID-19 — به طور چشمگیری بالا مورد مرگ و میر از 28 درصد است.

در مقايسه با آنها گفت: میزان مرگ و میر برای COVID-19 در ایالات متحده است 5.8 درصد با توجه به سازمان بهداشت جهانی (WHO).

"یک عنصر کلیدی است که مرگ و میر به نظر می رسد بیشتر از نزدیک مرتبط با سستی سن و co-morbidities نسبت به فعال درمانی برای سرطان" گفت: همکاری نویسنده ارشد Balazs هالموس از Einstein College of Medicine.

"اطلاعات ما نشان می دهد که ما نباید متوقف نجات بخش درمان سرطان, بلکه توسعه استراتژی برای به حداقل رساندن پتانسیل COVID-19 مواجهه و ارزیابی مجدد درمان برای ما بیشتر در معرض سرطان جمعیت توضیح داد:" آمیت ورما co-نویسنده ارشد این مطالعه است.

به گفته محققان, مدت زمان که این بیماران تحت درمان قرار گرفتند که قبلا در این بیماری همه گیر در هنگام تست شد و تقریبا به طور انحصاری در انجام مریض تر, علامت بیمارانی که نیاز به بستری.

آنها گفتند: این ممکن است تا حدی توضیح دهد که نرخ مرگ و میر بالا در این مطالعه سرطان جمعیت.

حتی زمانی که در مقایسه با میزان مرگ و میر در غیر بیماران مبتلا به سرطان در فیور و در سراسر شهر نیویورک در طول همان مدت زمان مطالعه اشاره کرد که بیماران مبتلا به سرطان نشان داد و به طور قابل توجهی در معرض خطر بالاتر مرگ از COVID-19.

به عنوان یک گروه COVID-19 بيمار با خونی (خون) سرطان مانند سرطان خون و لنفوم بيشترين ميزان مرگ و مير از 37 درصد (20 از 54 نفر) دانشمندان گفت.

و برای بیماران مبتلا به جامد بدخیمی آنها گفت: ميزان مرگ و مير 25 درصد (41 از 164).

محققان گزارش برخی از قابل توجه تفاوت در میان خاص و جامد سرطان در مطالعه است.

آنها گفت: میزان مرگ و میر برای بیماران مبتلا به سرطان ریه بود 55 درصد و برای کسانی که مبتلا به سرطان کولورکتال آن 38 درصد در مقایسه با میزان مرگ و میر از 14 درصد به سرطان پستان و 20 درصد برای سرطان پروستات است.

با توجه به مطالعه برخی از بیماری های زمینه ای مانند سن و فشار خون بالا و بیماری های قلبی و بیماری مزمن ریه شد به طور قابل توجهی در ارتباط با افزایش مرگ و میر در میان بیماران مبتلا به سرطان با COVID-19.

بیش از نیمی از کسانی که با بیماری سرطان درگذشت با توجه به COVID-19 (37 نفر از 61 نفر) بوده و در مکان های با خطر بالاتر از قرار گرفتن در معرض رمان coronavirus مانند خانه های پرستاری و بیمارستان و یا اورژانس در عرض 30 روز قبل از اینکه مبتلا به این بیماری بسیار مسری.

دانشمندان گفت: این دوره بود قبل از گسترده اجتماعی فاصله شده بود اجرا شده است.

با استناد به محدودیت های این مطالعه محققان گفت: آنها به طور کامل نمی تواند حساب برای تمام بیماران از قبل موجود شرایط بهداشتی قبل از COVID-19 عفونت است.

دیفرانسیل درمان پارادایم برای COVID-19 عفونت نیز کنترل نمی شود در این مطالعه دانشمندان گفت.

"ما همچنین اذعان کرد که میزان مرگ و میر بسیار وابسته به وسعت تست و بنابراین درک است که گسترده تر تشخیص عفونت ویروسی احتمال تغییر نتایج" آنها نوشت: در مطالعه است.

محققان بر این باورند که بیشتر مطالعات ارزیابی جمعیت بیشتری از بیماران مبتلا به سرطان با دقیق تر کنترل عوامل دیگر ممکن است کمک به اعتبار یافته است.

"این داده ها نشان می دهد که نیاز به فعال استراتژی برای کاهش احتمال عفونت و بهبود شناسایی زود هنگام در این بیمار آسیب پذیر جمعیت" آنها به این نتیجه رسیدند در مطالعه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب