کانادا هلی کوپتر سقوط کردن یونان جان 1; 5 گم شده

توسط: AP | تورنتو | منتشر شده: مارس 30 سال 2020 11:20:33 pm جستجو تلاش های در حال انجام توسط کانادا

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399
توسط: AP | تورنتو | منتشر شده: مارس 30 سال 2020 11:20:33 pm
Canadian chopper crash off Greece kills 1; 5 missing جستجو تلاش های در حال انجام توسط کانادا نیروی هوایی. (توییتر/@CDS_Canada_CEMD)

یک نفر کشته و پنج در حال از دست رفته پس از یک هلیکوپتر نظامی ارتش عملیاتی کردن کانادا ناوچه در مانور ناتو سقوط به دریا بین یونان و ایتالیا نخست وزیر کانادا جاستین ترودو گفت: پنج شنبه.

ترودو گفت: یکی پیدا شد و پنج نفر دیگر سرنشین هواپیمای گم شده است. "ما امیدوار به پیدا کردن از دست رفته" ترودو گفت.

طوفان هلیکوپتر مستقر شد در هیئت مدیره هالیفاکس-class frigate HMCS فردریکتون شد و شرکت کننده در مانور ناتو در سواحل یونان هنگامی که این حادثه رخ داده است با توجه به نیروهای مسلح کانادا.

ژنرال جاناتان ونس کانادا بالا مقام نظامی گفت: کشتی را از دست داده با aircrew در چهارشنبه شب و عود خال خال شد از آب دقیقه بعد.

ونس تایید بدن Sey Cowbrough بازیافت شده است. تانیا Cowbrough گفت: در Facebook دختر کشته شده بودند.

"دختر زیبا من شده است در نظامی, تصادف و درگذشت," او نوشت. "هیچ چیز نمی تواند جای او را." شین Cowbrough گفت: او خود را از دست بزرگش.

"من شکسته و سوخته" او ارسال شده است. "کلمات وجود دارد. شما به من همیشه افتخار می کنم. من شما را دوست دارم همیشه و از دست شما در هر لحظه."

کانادا وزیر دفاع Harjat Sajjan گفت: آنها باید بهبود flight data recorder اما گفت: علت حادثه هنوز نامعلوم در این زمان. چندین ناتو از کشورهای در حال جستجو و عملیات نجات در دریای ایونی امید به پیدا کردن پنج نفر است.

ونس گفت: صدا و ضبط داده ها شناور دور از خرابه. او گفت: آنها قرار می گیرد کانادا طوفان هلیکوپتر ناوگان در "عملیاتی قابل تامل است."

"ما باید به قانون است که یک ناوگان گسترده ای مشکل," او گفت:.

نیروی هوایی سلطنتی کانادا را طوفان هلیکوپتر حمل خدمه چهار نفر از جمله دو خلبان تاکتیکی اپراتور و یک سنسور اپراتور با فضا برای مسافران چندین. آنها در درجه اول بر اساس کشتی های نیروی دریایی و مورد استفاده برای شکار زیردریایی نظارت و جستجو و نجات.

کانادا نظامی فقط شروع به استفاده از آنها در ماموریت در اواخر سال 2018 پس از بیش از یک دهه از رشد و نمو چالش تاخیر و عدم تخطی از هزینه. تصادف نیز به احتمال زیاد به منظور بالا بردن سوال در مورد هواپیما.

نظامی در اصل قرار است به دریافت 28 مکش از تولید کننده Sikorsky شروع در ماه نوامبر سال 2008. اما اولین هلیکوپتر نبود تحویل داده تا ژوئن 2015 و حتی پس از آن آنها از دست رفته حیاتی تجهیزات و نرم افزار و تنها مناسب برای آموزش است.

لاکهید مارتین که صاحب Sikorsky گفت: در بیانیه ای که Sikorsky ارسال یک محقق برای کمک به درخواست کانادا نظامی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب