می نپال مقابله با بازگشت کارگران مهاجر?

سیاست دولت شده است به حمل و نقل آنها را به خانه خود را در مناطق که در آن انتظار می رود آنها را به قرنطینه می ش

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399

سیاست دولت شده است به حمل و نقل آنها را به خانه خود را در مناطق که در آن انتظار می رود آنها را به قرنطینه می شود و در اردوگاه های اجرا شده توسط مقامات محلی. اما شهری و استانی غرق شده اند و دولت است که آنها نمی باید منابع و پرسنل برای ایجاد امکانات قرنطینه با توجه به این که استانداردهای.

برای بازگشت مهاجران از طریق فرودگاه 20 برگزاری مراکز راه اندازی شده اند در کاتماندو پس از آن آنها خواهد بود و حمل و نقل به استان خود بیشتر قرنطینه و خود انزوا. بازگشت از نپال رشته در خارج از کشور آغاز شده از ماه ژوئن 5 و فاز اول انتظار را 25,000 یمن با اولویت داده شده به گروه های آسیب پذیر. دولت اعلام کرد که کارگران مهاجر که مایل به بازگشت مجبور به پرداخت برای بلیط خود را دارند و برای قرنطینه هزینه انتقاد و چالش در دادگاه. دیوان عالی کشور با صدور موقت به منظور به دولت برای استفاده از خارجی اشتغال صندوق رفاه (جمعی برنامه بیمه) برای بازگرداندن کارگران نپالی رشته در خارج از کشور. در پاسخ دولت به نهایی شدن دستورالعمل برای بازگرداندن رشته کارگران و پرداخت خواهد شد برای بازگشت بلیط از طریق صندوق.

برای یک بیماری هوابرد است که می تواند به سرعت در حال گسترش در شلوغ و فضاهای بسته طولانی و دشوار سفر هر چند در حالت های مختلف حمل و نقل را مهاجران بیشتر در معرض آن است. ناتوانی مناسب امکانات قرنطینه برای بازگشت مهاجران همچنین بدان معنی است که این ویروس در حال گسترش به نقاط دور افتاده کشور است که خواهد شد که عواقب فاجعه بار برای دهستان حومه با بهداشت ضعیف و سیستم در محل.

بیشتر باید انجام شود برای حمایت از هر دو کوتاه مدت و بلند مدت ادغام مجدد مهاجرین به عنوان نپال و تمام مقصد کشور به طور همزمان تحت تاثیر این بیماری همه گیر و ناهمواری شوک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن