داکوتای شمالی در خارج از منزل/ داگ Leier: بازی های آینده سرپرست امتحان می تواند منجر به یک ویژه حرفه ای برای حق نامزد

من برنامه ریزی شده بود برای تکمیل مدرک از دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی در ماه دسامبر. در حدود همان زمان داکوتا

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

من برنامه ریزی شده بود برای تکمیل مدرک از دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی در ماه دسامبر. در حدود همان زمان داکوتای شمالی بازی و ماهی بخش قرار داده توجه کنید که این امر برگزاری یک دوره بازی سرپرست معاینه اولیه که همان ماه است. من هیجان زده بود اما واقع بینانه است.

به عنوان یک مرد جوان در حال رشد در خارج از منزل از داکوتای شمالی یک حرفه ای به عنوان یک بازی warden همیشه یک رویا و هدف برای من. گسترده تر هدف این بود که کار را برای منابع طبیعی آژانس در فقط در مورد هر ظرفیت.

در حالی که واقعیت این بود – و هنوز هم تقریبا 25 سال بعد – که بازی warden فرصت های شغلی به طور معمول چند و دور بین و زمانی که آنها رخ می دهد رقابت بالا است کسی در نهایت ارائه شده است که کار.

برای دیدار با الزامات تبدیل شدن به یک بازی سرپرست من نیاز به درجه من. این آزمون یک هفته قبل از من دریافت دیپلم و در ابتدا من فکر کردم من نمی قادر خواهد بود تا حتی ثبت نام به عنوان تکنیکی من نمی خواهد که هنوز فارغ التحصیل شد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پدرم سپس پیشنهاد تماس با من بازی و ماهی برای روشن شدن نیاز, که, من, و, رها, به یاد بگیرند که مدرک لازم است "در زمان استخدام" و نه در زمان آزمون.

من ثبت نام دانستن این است که اگر من آن را فراتر از آن است که اولین گام من می خواهم که رشته من قبل از فرایند استخدام کردم جدی است. که در نهایت آن را برای من انجام داد. من اولین بازی سرپرست انتساب تابستان زیر.

شخص دیگری در حال رفتن به دریافت کنید که همان فرصت بعد از این ماه به عنوان داکوتای شمالی بازی ها و ماهی های بخش برنامه ریزی آزمون برای انتخاب نامزدها برای موقعیت منطقه بازی سرپرست. آزمون در ساعت 10 صبح 29 مه در بخش اصلی در بیسمارک.

متقاضیان باید ثبت نام کنید برای امتحان بعد از جمعه, مارس 27 با ارائه یک نرم افزار آنلاین از طریق ایالتی داکوتای شمالی فرصت های شغلی سایت.

متقاضیان باید حداقل 21 سال سن و مدرک لیسانس خود را در زمان استخدام باید یک گواهینامه رانندگی معتبر و یک زمان داکوتای شمالی صلح افسر مجوز و یا واجد شرایط برای مجوز می شود. داوطلبان باید با موفقیت کامل و جامع بررسی زمینه و باید یک رکورد از هر گونه محکومیت جنایت.

منطقه بازی نگهبانان اجرای بازی و ماهی قوانین و مقررات مربوط در یک منطقه اختصاص داده و در مکان های دیگر. علاوه بر اجرای قانون وظایف نگهبانان ممکن است کمک کند با روابط عمومی حفاظت برنامه های آموزش و پرورش و شکارچی و ایمنی قایقرانی آموزش و پرورش است.

برای اطلاعات بیشتر, ببینید این منطقه بازی سرپرست اعلام فرصت های شغلی در این بازی ماهی و وب سایت gf.nd.gov.

اگر شما پسر, دختر, همسایه و یا همکار دوست دارد در خارج از منزل است و علاقه مند در تبدیل شدن به یک بازی سرپرست, ثبت نام برای آزمون. رایگان است و آن می تواند منجر به یک ویژه حرفه ای.

Leier است توسعه زیست شناس برای North Dakota Game and Fish بخش. او را در رسیدن به dleier@nd.gov.

Doug Leier

داگ Leier




tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن