با حفاظت از منافع رانتی ما در حال ساخت ترین آسیب پذیر پرداخت برای بحران

هفته گذشته بانک مرکزی انگلیس پیش بینی کرد که اقتصاد بریتانیا کاهش خواهد یافت 14 ٪ در این سال که نشان دهنده عمی

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399

هفته گذشته بانک مرکزی انگلیس پیش بینی کرد که اقتصاد بریتانیا کاهش خواهد یافت 14 ٪ در این سال که نشان دهنده عمیق ترین رکود اقتصادی در بیش از سه قرن است.

برای بسیاری از مردم چنین اقتصادی, آمار به این معنی نیست خیلی. اما دنیای واقعی عواقب خواهد بود: کسی جایی را مجبور به یک مالی قابل توجهی رسید. سوال این است: چه کسی باید این باشد ؟

در حال حاضر روشن است که خواسته بودن به شانه از بار این بحران است. 7.5 میلیون نفر در حال حاضر شده است furloughed تحت دولت را حفظ طرح بسیاری از آنها را تجربه کرده اند کاهش در درآمد از 20٪. دیگران باید نه خیلی خوش شانس بوده: یک موج اضافی در حال حاضر منجر به بیش از 1.8 میلیون مردم برای استفاده از اعتبار جهانی که در بسیاری از موارد ارائه خواهد شد درآمد فقط £94 در هر هفته است.

در حالی که دولت مدعی آن معرفی کرده است اقدامات لازم برای بلند کردن فشار بر هزینه های خانوار تا کنون این بوده است محدود به پرداخت "تعطیلات" در وام مسکن و بدهی های شخصی. این تعطیلات نه به مقدار مستقیم قربانی درآمد در بخشی از وام: پرداخت در حال معوق به جای چشم پوشی کرد و باید بعد از بازپرداخت با منافع بیشتر است. در نقد شرایط, تعطیلات, نمایندگی انتقال ثروت به دور از بدهکاران نسبت به طلبکاران.

اجاره گذاشته شده اند به خصوص در معرض. در حالی که دولت ساخته شده برخی از تغییرات به محلی کمک هزینه مسکن این به ناچار هنوز ترک بزرگ بین کمبود واقعی اجاره و مسکن پشتیبانی از بسیاری از مستاجران کم درآمد. در همان زمان دولت رویکرد به مستاجرها تا کنون فرض بر این است که صاحبخانه می تواند به اعتماد به "محبت" و مستاجران می تواند مذاکره با آنها در یک سطح میدان بازی. دولت هدایت کند که این بحران بیش از صاحبخانه و مستأجر خواهد "کار با هم به توافق برسند اجاره مقرون به صرفه طرح بازپرداخت" – به ظاهر بی اعتنا به قدرت قابل توجهی عدم تعادل وجود دارد که بین آنها است.

بسیاری از کسب و کار نیز رنج می برند. اگر چه دولت ارائه شده است برخی از لینک مستقیم, نقدی, حمایت از کسب و کار (برای مثال از طریق کسب و کار کوچک کمک مالی صندوق) و گسترش کسب و کار نرخ تسکین ستون اصلی پاسخ آن شده است به آن را آسان تر برای کسب و کار را بیش از بدهی که بسیاری از مبارزه خواهد پرداخت. دولت گل سرسبد Coronavirus کسب و کار وقفه وام طرح محافظت از وام دهندگان نه وام گیرندگان: کسب و کار است که به طور پیش فرض بر روی وام های خود را هنوز هم به سینه در حالی که وام دهندگان می تواند جبران 80 درصد از ارزش وام از دولت (و در حال حاضر 100 درصد برای کوچکترین وام).

قرار دادن این همه با هم یک تصویر مشترک شروع به پدیدار شود. به عنوان کریستین بری Shreya Nanda و من رئوس مطالب در یک گزارش جدید برای IPPR در حالی که بسیاری از خانواده ها و کسب و کار در مواجهه با مشکلات شدید مالی شده و تقریبا کامل حمایت مالی برای 'رانتی درآمد: که بازده حاصل از استخراج ارزش موجب داشتن دارایی که کمیاب و یا در انحصار. در حالی که وجود بسیاری از منابع مختلف از رانتی فعالیت در اقتصاد بریتانیا شاید دو تا از برجسته ترین هستند landlordism و خدمات مالی است.

در غیاب اساسی امداد در اجاره و پرداخت بدهی قابل توجهی از پول بودن پمپ به اقتصاد توسط دولت به پایان خواهد رسید تا جریان به بانک ها و صاحبخانه. ما تخمین می زنند که 13 درصد از هزینه های دولت در کار حفظ و نگهداری طرح است که به احتمال زیاد تا پایان در جیب صاحبخانه – به مقدار £2.8 میلیارد دلار زیر سه ماه و مستند. زمانی که وام مسکن و بازپرداخت وام هستند افزود: این افزایش به یک ترکیب 45 درصد از کل هزینه و یا £10bn. این است که در بالای £23bn که در حال حاضر جریان به صاحبخانه هر سال از طریق مسکن بهره مند شوند.

هنگامی که در مقایسه با مشکلات قابل توجهی مواجه با دیگران حفاظت از رانتی درآمد قابل توجه است. چرا که اجاره پرداخت نمی شود کاهش می یابد در دراز مدت صاحبخانه نمی خواسته برای به اشتراک گذاشتن هر یک از زیر بار رکود اقتصادی است. بانک ها که ارائه پرداخت تعطیلات هستند و نه فدا کردن هر گونه درآمد در دراز مدت از آنها را بازیابی از دست رفته پرداخت و با بهره. Coronavirus کسب و کار وقفه طرح وام قابل ملاحظه ای محافظت می کند بانک ها در برابر ضرر و زیان در بحران وام در حالی که آنها همچنان به تصرف کامل صعودی از این وام بدون محدودیت در نرخ بهره.

به جای اینکه به اشتراک گذاشته شده در سراسر جامعه روشن است که خطرات اقتصادی و هزینه های از مستند در حال نامتناسب بودن شانه توسط کسانی که در حال حاضر از نظر مالی آسیب پذیر است. کسانی که حداقل قادر به آب و بحران در حال خواسته به فداکاری به منظور حفاظت از درآمد کسانی که قادر به آب و هوا آن است.

در بسیاری از این نباید تعجب آور است. بسیاری از دولت پاسخ اقدامات اساسا پمپ بیشتر پول از طریق یک سیستم است که طراحی شده است برای تولید نابرابر نتایج بدون تغییر روابط قدرت است که در آن سیستم. بدون مراحل به طور فعال به جبران این نابرابری و برای اطمینان از خطرات ناشی از بحران بیشتر نسبتا مشترک انگلستان را در بهبود اقتصادی است و به احتمال زیاد آهسته نابرابر و ناعادلانه موجود تشدید عدم تعادل ساختاری.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن