Bursack: متعادل جداسازی افراد مسن با عفونی خطر COVID-19

کارول عزیز: پدر من یک بازنشسته و وکیل سن 92 جدی مشکلات جسمی اما ذهن او است که هنوز هم تیز. پدر و خود را شبکه

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399

کارول عزیز: پدر من یک بازنشسته و وکیل سن 92 جدی مشکلات جسمی اما ذهن او است که هنوز هم تیز. پدر و خود را شبکه ای از دوستان در گروه سنی خود عاشق شدن با هم. ما نمیفهمد اولیه در مورد چگونگی کمک به همه آنها را با فن آوری و آنها انجام داده ایم به خوبی با آن است.

چه هستم من نگران? آنها همه بی قرار با محدودیت. در حال حاضر وجود دارد که نشانه هایی از کسب و کارهای محلی باز کردن پدر و دوستان او شروع به احساس می کنید که آنها می توانند ادامه فعالیت فقط به عنوان آنها در گذشته به حال. این به این معنی جمع آوری روزانه در یک کافه در یک بازار محلی. چگونه می توانم او را نگه دارید متمرکز در خطر ابتلا به عفونت بدون اینکه او را احساس می کنم مثل یک زندانی ؟ — TP.

عزیز TP: خود را نگران است به اشتراک گذاشته شده توسط بسیاری از بزرگسالان و کودکان و همچنین به عنوان حرفه ای پزشکی است که درک کنند که افراد مسن به ویژه مستعد ابتلا به COVID-19 اما آنها نیز آسیب پذیر برای کاهش زمانی که تعامل اجتماعی را تکذیب کرد.

در حال حاضر به یاد داشته باشید که بسیاری از افراد مسن نگران طول عمر خود را تا آنجا که آنها می خواهند برای لذت بردن از زندگی چه چیزی آنها را ترک کرده اند. که می تواند آنها را سرزنش ؟ به همین دلیل ممکن است آن را مفید به یاد پدر خود را از زمان به زمان است که او کمک به دیگران توسط جسمی منزوی خود را. با تمرکز بر این ممکن است کمک به او را تحمل انزوا برای کمی طولانی تر.

بسته به محلی عفونت نرخ پدر خود را و دوستان خود را ممکن است قادر به معاشرت دوباره به زودی هر چند نمی توان آن را مانند قبل است. بسته به اینکه چگونه بسیاری از آنها معمولا جمع آوری آنها ممکن است بهره مندی از داشتن گروه های کوچکتر در حالی که برای. علاوه بر این پس فقط های هوا در داخل ساختمان برای هر طول زمان نشان داده شده است به افزایش خطر ابتلا به عفونت آنها ممکن است می خواهم برای کاهش وقت خود را با هم کوتاه حتی پس از آنها شروع جلسه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بهتر می تواند به شما کمک کند آنها را با تحقیق محلی برای پیدا کردن یک کافه یا رستوران ارائه می دهد که صندلی در فضای باز و همچنین نگه می دارد صندلی فاصله? اگر این محل می تواند ایجاد یک زمان برای افراد مسن بسیار بهتر است.

حتی یک گزینه امن تر خواهد بود برای دیدن اگر یکی یا بیشتر از دوستان خود و یا اعضای خانواده یک خانه پاسیو است که می تواند در خدمت هدف. شاید خانواده هایی که منزوی هستند و یا در غیر این صورت تلقی ویروس رایگان می تواند کمک به راه اندازی یک "قهوه محل" برای افراد مسن که در تنظیم.

سوال بزرگ برای همه این است: آیا افراد مسن باقی بماند به طور کامل جدا شده و برای ماه ها در پایان ؟ مطمئن شوید که آنها بعید است به این ویروس اگر آنها را روان و حتی سلامت جسمی می تواند به وخامت قابل ملاحظه ای است.

تلاش برای تعادل این واقعیت است که آنچه افراد مسن و کسانی که آنها را دوست دارم چهره. تشویق پدر خود را با اطمینان او را که شما انجام بهترین خود را برای کمک به او پیدا کردن یک راه نسبتا امن است که او می توانید همراه با دوستان خود را بپرسید و او به شما یک کمی زمان بیشتری برای انجام برخی تحقیقات.

شما که فوق العاده مراقب TP! من آرزو می کنم شما و پدر خود را به خوبی.

بایگانی: جزئیات بیشتر از کارول Bradley Bursack را مراقبت بزرگان ما ستون

کارول Bradley Bursack جانباز مراقب و تاسیس مقاله نویس. او همچنین یک وبلاگ نویس و نویسنده کتاب "مراقبت بزرگان ما: مراقبان خود را به اشتراک بگذارید داستان های شخصی." برادلی Bursack میزبان یک وب سایت حمایت از مراقبان و بزرگان در www.mindingourelders.com. او را می توان از طریق فرم تماس در وب سایت خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن