بورگوم به داکوتای شمالی سازمان: بریده بریده درخواست بودجه 5-15%

بورگوم مشخص شده بودجه خود را راهنمایی برای 2021-23 بودجه به عنوان دولت این است که وضعیتی وخیم از ترکیبی از سقو

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399

بورگوم مشخص شده بودجه خود را راهنمایی برای 2021-23 بودجه به عنوان دولت این است که وضعیتی وخیم از ترکیبی از سقوط قیمت نفت و تقاضا زوج با شیب کاهش در فعالیت های اقتصادی مجبور coronavirus بحران است.

فرماندار به جلسه در روز چهار شنبه, آوریل 1 از طریق وب سایت کنفرانس به عنوان مثال تغییر قابل توجهی به فن آوری به عنوان جایگزین دولت 110,000 K-12 دانش آموزان شرکت در کلاس های آنلاین و بیش از 7000 کارکنان دولت کار کرده اند از راه دور.

"این یک فرصت را به طور کامل تجدید نظر در چگونگی رویکرد ما به دولت" بورگوم گفت که قانونی رهبران او در جریان بودند "گرسنه" برای روش های جدید به حرکت در بودجه چالش است.

درآمد بحران پیش روی دولت خواهد بود به احتمال زیاد واضح تر از این کاهش مورد نیاز در 2015-17 در اوایل سقوط قیمت نفت. درآمد نفت به طور مستقیم با ارائه 24 درصد از این صندوق به طور کلی اما این تاثیر بیشتر است چرا که نفت فعالیت همچنین کمک به سایر منابع درآمدی از جمله خرید و فروش و مالیات بر درآمد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بسته به اندازه سازمان های دولتی خواست برای ارائه درخواست بودجه برای 2021-23 اعم از 85% تا 95% از سطح فعلی:

  • کوچکترین آژانس کسانی که با زمان پایه بودجه کمتر از 5 میلیون دلار خواسته برای ارسال یک درخواست بودجه است که 95 درصد از فعلی خود را پایه.

  • سازمان با زمان تنظیم پایه بودجه 5 میلیون دلار به 20 میلیون دلار خواسته برای ارسال یک درخواست که 90% از زمان پایه بودجه.

  • سازمان با زمان تنظیم پایه بودجه بزرگتر از 20 میلیون دلار خواسته برای ارسال یک درخواست است که 85 درصد از زمان پایه بودجه.

که خروج از یک در سراسر-هیئت مدیره برش نشان دهنده مشکل بیشتر است که سازمان های کوچک باید برای اصلاح هزینه های خود را بورگوم گفت.

برای به انجام رساندن این اهداف سازمان باید در نظر مراحل از جمله کمتر سفر نقد و موقعیت های خالی برون سپاری وظایف به شرکت های خصوصی استقبال telework و دیگر اشکال از فن آوری و سرمایه گذاری در چه بورگوم به نام بهبود فرایند است.

"ما را ترک پشت سر بودجه بازی های گذشته" است که در آن سازمان خواهد بریده بریده برنامه های محبوب که قانونگذاران خواهد بازگرداندن, برای جلوگیری از کاهش بورگوم گفت.

"این یک بحران است اما در یک بحران وجود دارد یک فرصت است," او گفت: برای افزایش بهره وری فعال کردن دولت به انجام بیشتر با کمتر.

داکوتای شمالی 11 آموزش عالی دانشگاه خواسته برای برنامه ریزی بودجه است که با تکیه بر کاهش 10 ٪ در بودجه فرمول پرداخت — کاهش فرماندار با تاکید بر ندارد به برابر به 10 درصد بودجه کاهش, اگر دانشگاه های موفقیت در پیدا کردن درآمد های دیگر از جمله افزایش ثبت نام آنلاین شهریه.

"که تا به دانشگاه" گفت: بورگوم که طولانی شده است مدافع با استفاده از تکنولوژی به دوباره نویسی آموزش عالی است. "این اتفاق می افتد با دانشگاه های سراسر کشور."

نیاز به ناگهان پیدا کردن راه های جدید برای انجام کارها نشان می دهد پتانسیل برای به دست آوردن بازده و دور انداختن دولت توابع است که دیگر در خدمت قانع کننده هدف بورگوم گفت.

فقط چند هفته پیش گفت: هیچ کس تصور کرده اند که دولت کل مدرسه و بالاتر سیستم آموزش و پرورش می تواند حرکت به آنلاین آموزش یک ضرورت برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

"بیایید برش پایین 5% پایین 10% حتی پایین 15 درصد" بورگوم گفت. "آن را در مورد که می تواند صرف باهوش ترین" و بزرگترین بازگشت از دولت سرمایه گذاری است.

جو Morrissette, بورگوم مدیر دفتر مدیریت و بودجه نیز تشویق آژانس سر به فکر شجاعانه و خلاقانه.

"من فکر می کنم این مهم نیست به این فکر می کنم به عنوان یک روند افزایشی," او گفت:. "همه ما باید برای قرار دادن همه چیز روی میز است."

اما Morrissette و بورگوم توصیه مدیران به پیدا کردن راه هایی برای ادامه افزایش حقوق و دستمزد در زمان دوساله. "حفظ و جذب بالا انجام اعضای تیم اولویت است" بورگوم گفت:

مقامات خودداری از جمله درآمد چشم انداز خود را همراه با بودجه ارشاد برای 2021-23.

"چیزهای زیادی وجود دارد که قطعیت" بورگوم گفت. "من فکر نمی کنم این امکان وجود دارد حتی برای انجام یک تحصیل کرده حدس می زنم."

بعدی پیش بینی درآمد به طور معمول خواهد شد در ماه ژوئیه یا اوت Morrissette گفت: اگر چه دفتر خود را "به طور مداوم نظارت بر درآمد است."

درآمد هشت ماه اول سال جاری از 24 ماه دوساله بیش از بودجه انتظارات توسط $121 میلیون و دولت بودجه صندوق تثبیت آن رسیده $726 میلیون کلاه.

"این یک تکه از خبر خوب" بورگوم گفت.

دلار در حال حاضر 4.84 میلیارد بودجه صندوق به طور کلی بر اساس فروش نفت به 48 دلار در هر بشکه رسید. قیمت به تازگی کاهش یافته است به $10 به 25 دلار در هر بشکه — و به طور خلاصه سقوط به منفی 38 دلار اولین بار است که اتفاق افتاده است.

داکوتای شمالی باقی می ماند بیش از حد وابسته به انرژی و محصولات کشاورزی که مستعد ابتلا به فرار نوسانات قیمت, خروج دولت آسیب پذیر بورگوم گفت.

"ما باید همچنان به تنوع بخشیدن به اقتصاد از داکوتای شمالی" با اضافه کردن ارزش به انرژی و کالاها و توسعه کسب و کار جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن