بورگوم می دهد $195,000 به PAC تراز وسط قرار دارد در برابر دیرین جمهوریخواه مجلس

بیسمارک — داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم اهدا کرده است $195,000 از بودجه خود را به یک عمل سیاسی

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399

بیسمارک — داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم اهدا کرده است $195,000 از بودجه خود را به یک عمل سیاسی کمیته که انتخابات ناظران می گویند در حال تلاش برای سرنگون کردن جف Delzer رئیس داکوتای شمالی خانه تخصیص بودجه در ژوئن اولیه انتخابات.

داکوتای رهبری تایید شده است که بورگوم ساخته شده است سهم خود را به اجرا توسط لوی Bachmeier و رابی لوف هر دو سابق سیاست مشاوران به بورگوم که مانند Delzer است که یک جمهوری خواه است.

سخنگوی والی گفت: عصر روز چهارشنبه 13 مه که بورگوم بود در راه خانه خود را از سفر به واشنگتن بود و از نظر در دسترس نیست.

لوف گفت: Dakota رهبری تایید شده تشکیل شده بود برای کمک به انتخاب جمهوری خواهان محافظه کار که فرماندار و چشم انداز آن است که حمایت از نامزدها در تعدادی از مبارزات.

مایک جیکوبز نویس برای چنگال بزرگ هرالد گفت: قاطعانه در تازه ترین ستون که یک هدف از داکوتای رهبری تایید شده است به شکست Delzer به عنوان بخشی از ماموریت خود را برای پیشبرد فرماندار اهداف سیاست.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

جیکوبز نیز به اشتراک گذاشته خیلی چیزهای از مصاحبه با Chet Pollert رهبر جمهوری خواهان در ایالت داکوتای شمالی در مجلس نمایندگان گفت که مشارکت سیاسی کمیته اقدام به فرماندار خواهد همه چیز را "بسیار دشوار" جلسه بعدی اگر Delzer بودند به شکست می شود.

Delzer شده است یک عضو مجلس قانونگذاری داکوتای شمالی از اوایل 1990s.

دینا قصاب یک جمهوری خواه از بیسمارک که زد برای دولت, کشاورزی, کمیسیون در سال 1996 گفت: اگر داکوتای رهبری تایید می کند که Delzer خانه صندلی در آن مناظر او متاثر از آن.

"من فکر می کنم آن را به بیمار توصیه" قصاب گفت: "آنچه جمهوری خواهان نمی نیاز به یک جنگ داخلی در یک زمان زمانی که آنها واقعا نیاز به با هم بکشید."



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن