بورگوم دونفره را در کمک های مالی سیاسی به عنوان تبلیغات بروید منفی در داکوتای شمالی توافق مقدماتی

در همه, اولین-دوره جمهوری خواه سابق و فناوری مغول داده است $1.85 میلیون به تازگی تشکیل داکوتای رهبری تایید شده

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399

در همه, اولین-دوره جمهوری خواه سابق و فناوری مغول داده است $1.85 میلیون به تازگی تشکیل داکوتای رهبری تایید شده از آغاز ممکن است.

این کمیته پرداخت برای تبلیغات منفی علیه دولت قدرتمند خانه تخصیص رئیس جف Delzer R-آندروود و آگهی تبلیغاتی در حمایت از خود را در درون حزب رقبا دیوید Andahl و دیو Nehring. این کمیته همچنین بدست درگیر در پنج دولت دیگر قانونی نژادها و حمایت فارگو تشکر. توماس Beadle اجرا برای دولت خزانه دار در برابر همکار جمهوری خواه در کنگره دن جانستون.

رابی لوف سابق بورگوم مشاور که مسئول به خوبی تامین می شود کمیته گفت: در یک ایمیل در آن تشکیل شده بود به "کمک به انتخاب جمهوری خواهان محافظه کار که سهم فرماندار دیدگاه برای تقویت اقتصاد, بهبود, ما در خیابان های اصلی و در آغوش میراث سرمایه گذاری در داکوتای شمالی را در آینده است."

Delzer و دیگر قانونی رهبران به نام بورگوم مالی مانور غیر اخلاقی و گفت: فرماندار در تلاش برای تضعیف تفکیک قوا.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بورگوم موقع توجه کرد Delzer را شناسایی چهار شنبه, ژوئن 5 گفت که officeholders عبور کرده اند شاخه های دولت برای حمایت از برخی نامزدها از اوایل روز از سیاست آمریکا است.

فرماندار گفت: از هزینه های اولیه نژادها که "رقابت چیز خوبی است" و هزینه های تسطیح زمین بازی برای نامزدها مانند Andahl و Nehring که ساخته شده است در استفاده از تصدی. او همچنین اشاره کرد که Beadle در حال مبارزه با یک نبرد دشوار در خزانه نژاد پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تایید حریف خود را در یک صدای جیر جیر در ماه گذشته, اما, کمیته حمایت Beadle با تبلیغاتی تبلیغات هفته قبل از Johnston کردم nod از کاخ سفید است.

بورگوم مرتکب نشده به حمایت همه جمهوری خواهان که برنده اصلی در هفته آینده باز احتمال این که این کمیته می تواند در حمایت از نامزدهای دموکرات در انتخابات عمومی ماه نوامبر. وی افزود که این کمیته فعال خواهد بود داکوتای شمالی در انتخابات برای سال آمده است.

برای Stacy Montemayor یک محقق در موسسه ملی پول در سیاست بورگوم را سرمایه گذاری قابل توجهی در دولت سیاست سیاسی است محاسبه است. در داکوتای شمالی یک دولت بدون محدودیت های قانونی در سهم یک سیاستمدار ثروتمند مانند بورگوم می توانید وزن مزایای بالقوه پیروزی بزرگ برای خود دستور کار سیاسی در ژوئن 9 مقدماتی با "بد" ظاهر می شود به تاثیر نتایج انتخابات, او گفت:.

Montemayor و موسسه تحقیقات مدیر پیت Quist توجه داشته باشید که بورگوم است اولین فرماندار را یک بازی برای تحکیم قدرت با کمک های مالی. سابق جمهوری خواه فرماندار ایلینویز بروس Rauner و کن گریفین دوستان میلیاردر و مدیر صندوق پرچین ترکیب به صرف هشت رقم مجموع در سال 2016. اما سهم بیشتر رفت و به حمایت از جمهوریخواهان در حال اجرا در برابر دموکرات ها به جای درون حزب مسابقات.

بورگوم هرگز علنا بیان شده است که او می خواهم برای سرنگون Delzer اما شده است وجود اصطکاک بین دو سیاستمداران در گذشته بیش از یک قاعده تغییر در فرآیند بودجه بندی و بودجه پیشنهادی تئودور روزولت کتابخانه ریاست جمهوری.

این کمیته که مشتق شده نزدیک به 90 درصد از بودجه از بورگوم دارای پشتیبانی محلی تایید جمهوریخواهان Andahl و Nehring برای حدود یک ماه در تلاش های خود را به ضرب و شتم Delzer در منطقه روستایی در شمال بیسمارک. اما ورود در منفی های چند رسانه ای و تبلیغات پستها با هدف قرار دادن Delzer یک توسعه جدید است.

دو پستها برای پرداخت توسط کمیته که فرستاده شده اند به رای دهندگان می گویند "جف Delzer راه خود را از دست" در طول نزدیک به 30 سال تصدی خود در قوه مقننه است. یک پستی ویژگی های یک نقل قول به فروم نویس راب پورت مورد Delzer به نمایندگی از "گارد قدیمی در داکوتای شمالی سیاست" اما نادرست اشاره به پورت به عنوان یک "سیاست گزارشگر"

آگهی های دیگر باید گفت Delzer است نه واقعی محافظه کار و مخالف محدودیت مدت — ادعای او را انکار می کند. Delzer رای برای یک سال 2017 وضوح نشان می دهد که فدرال مقامات و اعضای کنگره آمریکا باید محدودیت مدت. او همچنین اشاره کرد که قانونگذاران داکوتای شمالی ندارد و قدرت به این قوانین به هر حال.

The Dakota Leadership PAC, which derives most of its funding from North Dakota Gov. Doug Burgum, has paid for negative ads and mailings about House Appropriations Leader Jeff Delzer, R-Underwood.

داکوتای رهبری تایید شده که مشتق بسیاری از کمک های مالی خود را از داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم است پرداخت برای تبلیغات منفی و پستها در مورد خانه تخصیص رهبر جف Delzer R-Underwood.

سابق کالیفرنیا ، اد Schafer اظهار در Facebook صفحه دوشنبه که Delzer "همواره جامد محافظه کار صدای درون قوه مقننه" و Schafer گفت: او ناراحت بود از "دروغ هایی که گفته بودن در مورد" Delzer.

Delzer گفت: آن را "ناامید کننده" برای دیدن فرماندار پول رفتن به سوی یک تبلیغ منفی علیه او, اما او گفت که او سعی خواهد کرد برای اثبات غلط به عنوان بسیاری از ادعا می کند که ممکن است در سرب تا روز انتخابات.

این کمیته همچنین پرداخت برای تبلیغات منفی علیه جانستون نامزد خزانه دار. دو پستها ویژگی Johnston سر سوار بر روی بدن یک مرد گرفتار در زیر یک کارتون تله موش.

پستی یک ادعا Johnston نمی پرداخت مالیات خود را و یا صورتحساب و که او باید نگه داشته شود "دور از داکوتای شمالی امور مالی." جانستون گفت: مالیات-dodging اتهام اشاره به 149 $در مالیات حق رهن از سال 2011 است که در اصل فرستاده شده به آدرس اشتباه و سپس پرداخت شود.

جانستون گفت: این اتهام که او نمی پرداخت صورتحساب خود را بیشتر اشاره به زمانی که او از دست داده و کار خود را سال پیش و "سقوط کرد در برخی از لوایح است." اما اسناد دادگاه نشان می دهد که جانستون و همسر او دستور داده شد به بازپرداخت بدهی به جمع آوری به تازگی به عنوان 2018.

بورگوم گفت: تبلیغات اجرا شده توسط کمیته های مثبت و منفی در بخش هایی از نامزدها سوابق و ادعاهای ساخته شده درست هستند. او همچنین گفت: ظهور رسانه های اجتماعی است گل آلود گفتمان سیاسی با تمام انواع ادعاهای دروغین در مورد نامزدها و کمیته "این واقعیت مبتنی بر" تبلیغات مقابله با آن اثر به برخی از درجه است.

هر چند آن را اشاره به خود را به عنوان یک "عمل سیاسی کمیته" داکوتای رهبری این است که طبقه بندی به عنوان یک چند نامزد کمیته تحت داکوتای شمالی قانون است. تمایز به معنی این کمیته نیست و از نظر قانونی باید به گزارش دقیقا کجا یا چگونه آن را صرف بودجه. بورگوم گفت: این کمیته در حال انجام کسب و کار در "روشن و باز" اما وقتی پرسیده شد که اگر این امر به طور داوطلبانه انتشار جزئیات آن هزینه فرماندار گفت هیچ برنامه ای برای انجام این کار است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب