اتحادیه اروپا ممنوعیت پاکستان هواپیمایی از پرواز به اروپا برای 6 ماه بیش از خلبانان آزمون جنجال

توسط: AP | اسلام آباد | به روز شده: ژوئیه 1 سال 2020 5:30:34 am دولت پس از اخراج چهار کمیسیون تنظیم

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399
توسط: AP | اسلام آباد | به روز شده: ژوئیه 1 سال 2020 5:30:34 am
EU bans Pakistan airline, pakistan airline banned from flying to europe, pia crash, world news, indian express دولت پس از اخراج چهار کمیسیون تنظیم مقررات آژانس و اتهامات جنایی در نظر گرفته می شود.

رهبران اتحادیه اروپا در ایمنی حمل و نقل هوایی آژانس گفت: پاکستان شرکت هواپیمایی ملی را نمی خواهد اجازه پرواز به اروپا را برای حداقل شش ماه پس از حمل و نقل هوایی کشور وزیر نشان داد که نزدیک به یک سوم از پاکستان خلبانان تا به حال فریب خورده خود را خلبان امتحانات.

خطوط هوایی بین المللی پاکستان سخنگوی عبدالله حافظ می گوید: PIA شده است پرواز به اروپا به دلیل بیماری همه گیر. اما شرکت هواپیمایی امیدوار بود برای از سر گیری پروازها به مقصد اسلو و کپنهاگ و پاریس و بارسلونا و میلان در دو ماه آینده.

"این است که صدمه زدن به ما واقعا بد او گفت:" از خلبانان رسوایی.

پرس و جو به یک مارس 22 PIA تصادف که منجر به کشته شدن 97 نفر در جنوب شهرستان بندر کراچی منجر به در خیره کننده وحی است که 260 860 خلبانان در پاکستان تا به حال فریب خورده خود به خلبانان امتحانات اما هنوز داده مجوز توسط سازمان هواپیمایی کشوری.

دولت پس از اخراج چهار کمیسیون تنظیم مقررات آژانس و اتهامات جنایی در نظر گرفته می شود.

اتحادیه اروپا در ایمنی حمل و نقل هوایی آژانس نگران است در مورد اعتبار پاکستانی خلبان مجوز و پاکستان به عنوان دولت از اپراتور در حال حاضر قادر نیست به گواهی و نظارت بر آن اپراتور و هواپیما مطابق با استانداردهای بین المللی این سازمان گفت: در آن نامه اعلام ممنوعیت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن