بورگوم پرچم هدایت پرواز در نیمه کارکنان برای قربانیان بیماری همه گیر کوروناویروس

بیسمارک -- رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم کارگردانی کرده است سازمان های دولتی به پرواز در ایالات متحده و داکو

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399

بیسمارک -- رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم کارگردانی کرده است سازمان های دولتی به پرواز در ایالات متحده و داکوتای شمالی پرچم در نیمه کارکنان تا غروب سهشنبه, مارس 24 "را به عنوان یک علامت جدی در احترام به قربانیان این بیماری همه گیر کوروناویروس" این فرمانداری گفت: در آزادی مطبوعات.

فرماندار بخشنامه مطابق با یک اعلامیه صادر شده در اواخر روز پنجشنبه با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. فرماندار را نیز تشویق اهالی داکوتای شمالی برای انجام همین کار در خانه و کسب و کار انتشار گفت.

"کاترین و من گسترش ما عمیق ترین تسلیت به هر داکوتای شمالی خانواده و جامعه عزادار از دست دادن عزیزان به این جهانی و همه گیر" بورگوم در بیانیه ای گفت. "این آخر هفته ما به یاد داشته باشید و به افتخار کسانی که ما از دست داده اند به COVID-19 و ما تعهد خود را برای هوشمند راه اندازی مجدد محافظت می کند که زندگی و معیشت از همه اهالی داکوتای شمالی در حالی که تاکید بر مسئولیت شخصی و مراقبت از شهروندان ما."

به عنوان پنج شنبه, داکوتای شمالی, وزارت بهداشت, گزارش 51 نفر فوت کرده در حالی که شما با COVID-19 از جمله 38 که از درگذشت این بیماری شش است که مرگ در گواهی ذکر شده چیزی غیر از COVID-19 به علت رسمی مرگ و هفت مورد که در آن مرگ رسمی ثبت شد و در حال بررسی است.

در سراسر ایالات متحده بیش از 93,000 فوت کرده اند, با توجه به مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن