بورگوم-حمایت نامزدها منجر کلید جمهوری خواه نژادها اما چند هنوز هم بیش از حد نزدیک به تماس

این دیرین مجلس جمع آوری شده 22 درصد آرا را در مقایسه با دیو Nehring را 30% و دیوید Andahl را 29 درصد با شش هفت

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399

این دیرین مجلس جمع آوری شده 22 درصد آرا را در مقایسه با دیو Nehring را 30% و دیوید Andahl را 29 درصد با شش هفت حوزه به طور کامل گزارش به نتایج غیر رسمی. جمهوری خواه نامزد باب ویلر نیز دریافت کرده 18 درصد آرا.

دو رای-اهل عمل خواهد حرکت به انتخابات عمومی ماه نوامبر که در آن آنها خواهد بود مورد علاقه علیه دموکراتیک-NPL نامزد لیندا Babb و کاترین Volochenko.

Delzer که به نمایندگی از منطقه شمال بیسمارک پس از 1990s رو سنگین مخالفان از "دو Daves" پس از رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم انداخت وزن خود را و پول پشت سر آنها. در همه بورگوم کمک کرده حدود 1.9 میلیون دلار به یک سیاسی کمیته که پرداخت می شود برای منفی پستها و چند رسانه ای تبلیغاتی علیه Delzer و تبلیغاتی رسانه ها در حمایت از Andahl و Nehring.

در بورگوم-بودجه کمیته نیز به شدت حمایت فارگو تشکر. توماس Beadle انتخاباتی برای دولت خزانه دار و سعی کردم به پاره کردن حریف خود تشکر. دن Johnston, R-Kathyrn. جانستون به ارمغان آورد برخی از قدرت شلیک خود را به مسابقه با حمایت و پشتیبانی مالی از ایالات متحده کوین کرامر R-ND و یک صدای جیر جیر حمایت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

تا کنون در این مسابقه بیش از حد نزدیک به تماس. Beadle دریافت کرده است 52 درصد از آرا به جانستون را 48 درصد در نتایج غیر رسمی با 338 از 422 حوزه به طور کامل گزارش. برنده را در حزب دموکرات علامت Haugen در ماه نوامبر.

زمان جمهوریخواه خزانه دار کلی اشمیت که تایید جانستون اعلام کرد در سال گذشته او نمی خواهد به دنبال پنجمین دوره در راس کار است که یکی از این دولت کوچکترین.

بسیار رقابتی مسابقه برای Delzer صندلی و خزانه دار را گذاشته اند سر ایدئولوژیک اختلافات در حزب به عنوان بورگوم-حمایت از نامزدها را در تاسیس قانون گذاران و چند تن از نمایندگان مجلس مانند جانستون که در تراز وسط قرار دارد با فوق العاده محافظه کار Bastiat حزبی.

بورگوم هرگز علنا بیان شده است که او می خواهم برای سرنگون Delzer اما شده است وجود اصطکاک بین دو سیاستمداران در گذشته بیش از یک قاعده تغییر در فرآیند بودجه بندی. این Bastiats رهبری تشکر. ریک بکر R-بیسمارک رای دادند در برابر بسیاری از بورگوم را مطلوب طرح ها و پروژه ها.

در ضمن بورگوم و ستوان فرماندار تگزاس برنت سانفورد تا کنون مذکور را شکست خود را جمهوری خواه اولیه مخالفان مایکل درشکه چی و جوئل Hylden.

بورگوم و سانفورد دریافت کرده اند 89 درصد آرا را به درشکه چی و Hylden را 11 درصد در نتایج غیر رسمی با 338 از 422 حوزه به طور کامل گزارش.

North Dakota Gov. Doug Burgum. Forum file photo

داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم. فروم فایل عکس

روز سه شنبه اولیه انتخابات انجام شد به طور کامل توسط ایمیل به دلیل نگرانی از گسترش COVID-19. تقریبا 155,000 اهالی داکوتای شمالی فرستاده آراء آنها دریافت کرده بود از شهرستانهای استان است. معاون وزیر امور خارجه جیم Silrum هشدار داد در برابر هر گونه تماس غیر لغزش مسابقات به دلیل آرا مهر باطله تمبر پست در روز دوشنبه هنوز هم می تواند شمارش تا هفته آینده.

قانونی round-up

در این منطقه 28 خانه مسابقه وقت و به صورت محلی تایید جمهوریخواهان مایک براندنبورگ و جف Magrum منجر جیم Grueneich که به تازگی به این منطقه در جنوب مرکزی داکوتای شمالی پس از خدمت به عنوان یک دولت نماینده برای جیمز تاون منطقه است.

بورگوم و کمیته مخالف Magrum است که تراز وسط قرار دارد با Bastiat حزبی. دو رای-اهل عمل را به صورت دموکراتیک-NPL نامزد ربکا فیلیپس در ماه نوامبر.

در یک منطقه که شامل بسیاری از منطقه بین فارگو و Grand Forks, Bastiat-تراز وسط قرار دارد Rep. هارون McWilliams, R-ژنراتور به نظر می رسد به سقوط کوتاه در برابر محلی تایید شده تازه واردان مایک Beltz و جارد Hagert. McWilliams در اصل انتخاب در سال 2017 زمانی که او به عنوان تنها حزب جمهوری خواه در منطقه است.

اگر نتیجه نگه می دارد Beltz و Hagert را با دموکراتیک-NPL نامزدهای John Martin Pederson و Zachary Blotsky.

در منطقه 12 سنا مسابقه کول کانلی به راحتی ضرب و شتم ویلی مایکلسون برای حزب جمهوری خواه نامزدی. کانلی را دموکراتیک وقت جان Grabinger در ماه نوامبر برای این منطقه در جمستون.

در منطقه 12 خانه مسابقه وقت Rep. برنی Satrom و به تازگی منصوب جمهوریخواه میچ Ostlie نظر می رسد که مورد ضرب و شتم اعطای کریستنسن برای حزب جمهوری خواه نامزدی با توجه به غیر رسمی نتایج. حاشیه بین Ostlie و کریستنسن فقط 43 رای. اگر همه دارای Satrom و Ostlie خواهد چهره دموکرات جورج بارنز و پم Musland در ماه نوامبر.

در منطقه 34 سنا نژاد داگ لارسن به نظر می رسد که ناراحت سابق بازرگانی مدیر و محلی تایید شده جمهوری خواه Al اندرسون برای این حزب نامزدی. اگر نتایج برگزاری لارسن را دموکراتیک-NPL نامزد آدام میشل در ماه نوامبر برای این منطقه در مندن.

در منطقه 36 سنا نژاد وقت بهداشت ، جی Elkin ضرب و شتم استیون Hanel برای حزب جمهوری خواه نامزدی. Elkin به احتمال زیاد حفظ صندلی خود در غرب داکوتای شمالی منطقه به عنوان وجود دارد بدون دموکراتیک-NPL چلنجر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب