'ساخت بهتر" است نه یک راز جناح چپ طرح – آن را به سادگی حس مشترک

در ساندی تایمز رابرت Colvile استدلال می کند که ما ساخت بهتر کمپین 'پنهان درب پشت به انقلاب سوسیالیستی'. قطعه خ

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399

در ساندی تایمز رابرت Colvile استدلال می کند که ما ساخت بهتر کمپین 'پنهان درب پشت به انقلاب سوسیالیستی'. قطعه خود را لگد تا حد گرد و غبار به عنوان ممکن است در تلاش برای پنهان کردن این واقعیت است که اکثر مردم نمی خواهید برای رفتن به عقب به 'معمولی' از پیش COVID عصر "طبیعی" است که ما را به این ظروف سرباز یا مسافر.

بنابراین به جای پرداختن به توپ Colvile می رود برای بازیکن. این موضوع به عنوان او شجاعانه unpicks چگونگی ساخت بهتر کمپین اتفاق افتاده است (در زمان آینده فقط تماس رابرت) است که آن را انجام داد چرا. کل قطعه تلاش برای فاش کردن " کوک کردن کار از پنهان جناح چپ عملیات تلاش برای sneakily را پایین آورد و سرمایه داری. دور از آن.

به عنوان یکی از معماران این کمپین اجازه دهید من به سرعت به شما بگویم که چگونه از آن اتفاق افتاد قبل از رفتن به این ماده از آنچه واقعا مهم است و آنچه که رابرت در تلاش است برای جلوگیری از.

در ماه آوریل تعداد کمی از مردم می دانستند که هر یک از دیگر از مرکز-چپ فکر می کنم تانک در حال گفتگو در مورد چگونه ما در واقع نیاز به ساخت بهتر است. این احتمالا یک شوک است. هدایت فکر این بود که این نمی تواند یک جناح چپ توطئه اما تا به حال بود واقعا وسیع است. که به معنی سازش. ما در نهایت در بر داشت برخی از کلمات و خواست مردم و سازمانها به ثبت نام. وجود دارد بدون عبا و هیچ خنجر. هیچ چیز پنهان شد. همه می دانستند که آن را انجام می دهند و به همین دلیل است.

سعی کنید و استنباط است که سران بیش از 350 سازمان بودند به نوعی فریب خورده به جناح چپ طرح خنده دار است. خیلی خنده دار است که اخبار آسمان زد قطعه نه به عنوان یک پخته شده تا توطئه اما به عنوان یک مهم مداخله در مورد آنچه اتفاق می افتد پس از بحران.

واقعی حیله ونیرنگ پس از آن می آید نه از قطب نما و یا اقتصاد جدید بنیاد اما از رابرت. چرا برای بازیکنان ؟ از آنجا که شما نمی خواهید به بحث در مسائل و موضوع محوری این است; چرا که با نزدیک شدن توسط دو مرکز-چپ فکر می کنم مخازن را 350 سازمان بسیاری از آنها نام خانواده مانند بانک مرکزی و اتاق بازرگانی و توافق برای امضای بیانیه ای تعریف شده است که چه ساخت بهتر' به معنی?

و در اینجا این تکه از آنها چه خواسته و آشکارا امضا برای: چگونه به اطمینان حاصل شود که سلامت و مراقبت اجتماعی و حیاتی دیگر خدمات عمومی به درستی منابع و قادر به دیدار آینده ما نیاز; چگونه به ترمیم نابرابری در جامعه ما طوری است که هر کس بدون توجه به پس زمینه خود را و یا مسابقه می توانید یک زندگی مناسب و معقول زندگی انجام; چگونه برای ایجاد امنیت به خوبی پرداخت می شود و پاداش شغل برای همه کسانی که می خواهند آنها را به خصوص برای افراد جوان; و چگونه نه فقط ما برای ایجاد انعطاف پذیری برای آینده بیماری های همه گیر اما برای مقابله با تغییرات آب و هوایی و زیست محیطی اضطراری در حال حاضر بر ما.

که در آن است. جدید حس مشترک, نه ضد سرمایه داری در دستور کار – چون ما یکی نیست.

اما رابرت که مردد برای دود و آینه به عنوان او تلاش می کند برای طفره رفتن از مسائل بزرگ. او می داند این است که یک لحظه برای دولت به ایستادن و شمارش است. او می داند این است که یک لحظه به صورت جمعی اقدام به ميدان آمده. او می داند که بیش از هر چیز این است که یک لحظه زمانی که حتی یک دولت محافظه کار تا به حال برای قرار دادن منافع مردم قبل از منافع سود.

رابرت می داند که همه از این. و او ترس از آن است. بنابراین به جای استفاده از این مورد برای عقب دولت برای بازار و رقابت – همه از آن او می داند که به شدت محبوب هستند چرا که آنها را عمیقا نامناسب در این لحظه از بحران و فراتر از آن – او اختراع یک توطئه است.

در این همه آنچه که او سهوا می کند این است که درخشش نور را در چگونه ما بحث یادگیری و ایجاد تغییر بزرگ اتفاق می افتد.

توطئه هرگز کار حداقل نه برای مدت طولانی. هیچ لنینیست میانبر به زور مارس از تاریخ است که به پایان می رسد تا در یک جامعه بهتر است. اما اگر شما واقعا می خواهید به تغییر یک جامعه در حال حاضر و در عصر رسانه های اجتماعی است که در آن همه چیز وصل به هر شخص دیگر و ایده های خود توطئه در حال رفتن به باید باز یکی. آینده را نمی توان تحمیل شده نه توسط رابرت, من و یا هر کسی که آن را تنها مذاکره شود.

و در این لحظه تاریخی از بیماری های همه گیر جهانی تغییر آب و هوا بلندی افسردگی و مارس هوش مصنوعی – تغییر در حال رفتن به باید و تحول است. هیچ چیز دیگری را انجام خواهد داد.

ساخت بهتر است تلاش برای ایجاد اتحاد برای تغییر این معنی است که ما به سادگی نمی لغزش به مفروضات و ایده ها و سیاست هایی که ما رو به این ظروف سرباز یا مسافر. نه چیزی کمتر.

رابرت باید از پشت او پرداخت دیوار و بحث مسائل – مقابله با توپ – و به ما بگویید که در آن او می خواهد به آن لگد و چرا. این باور نکردنی است, لحظه به فکر می کنم بزرگ و متفاوت است. آن است که یک لحظه برای یادگیری از دیدگاه های مختلف و مردم شما لزوما موافق با.

بازگشت در اوایل 1940s یک جوان MP گل رز به پای او در عوام و در برابر پس زمینه از رکود بزرگ و جنگ جهانی دوم ابداع اصطلاح و در نتیجه تمایل برای 'امنیت اجتماعی'. او در این مورد به ساخت بهتر است. که MP شد محافظه کار کوئنتین هاگ بعد خداوند هیلشم. این کمک به هموار کردن راه برای اصلاحات اجتماعی است که هر دو حزب کارگر و محافظه کار دولت مندرج در دهه های آینده.

ایجاد یک بهتر یا خوب جامعه است نه وظیفه یک زن و شوهر از مرکز-چپ فکر می کنم مخازن مشغول به کار در سایه. این وظیفه همه ما است. و که شامل رابرت Colvile.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن