بروس Gjovig: عبور از طریق بودجه ماسک نیروی هوایی کمبود

یک قربانی underfunding نیروی هوایی? جهانی Hawks. پیشنهاد 2021 بودجه دفاعی قصد دارد بازنشسته و محروم 24 34 جهان

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399

یک قربانی underfunding نیروی هوایی? جهانی Hawks. پیشنهاد 2021 بودجه دفاعی قصد دارد بازنشسته و محروم 24 34 جهانی Hawks داده شده به چنگال بزرگ AFB. این بازدید به خانه. بیشتر بعد.

داکوتای شمالی و دو سناتور دیگر در یک موقعیت برای کمک به حل عبور از طریق بودجه مشکل است. سناتور. کوین کرامر نشسته در کمیته نیروهای مسلح سنا که اجازه دفاع از بودجه. سناتور. جان Hoeven نشسته در سنا دفاع تخصیص Committe که بودجه بودجه. آنها در مورد مراقبت از دفاع. و آنها در مورد مراقبت از گلوبال هاوک ماموریت فراهم می کند که ضروری هوش در چه دشمنان ما انجام می دهند برای حفاظت از پرسنل نظامی است. آنها به خوبی محترم سنا همکاران و نیروی هوایی.

اسطوره همچنان ادامه دارد در داخل و خارج از پنتاگون که سه خدمات "به همان اندازه سهم" بودجه دفاعی. درست نیست. در واقع نیروی هوایی بودجه به طور قابل توجهی کوچکتر حتی اگر آنها منجر شود هر درگیری که به خاطر آنها باید امن هوا و فضا طوری دیگر خدمات می توانید انجام کار خود را.

نیروی هوایی بودجه شامل $38 میلیارد دلار از طریق تصویب بودجه – یا 20% – که هرگز دیده می شود استفاده می شود و یا کنترل توسط نیروی هوایی. است که 6 درصد از کل بودجه دفاعی دو بار به عنوان بسیاری به عنوان آنچه در آن طول می کشد به کار فضایی نیروی جدیدترین سرویس.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به عبارت دیگر از طریق تصویب بودجه یک سد واقعا هماهنگی منابع ملی دفاع استراتژی های مصنوعی افزایش نیروی هوایی topline – آن را نگاه بزرگتر از آن واقعا است. همچنین مانع کنگره نظارت و حکومت داری خوب و پاسخگویی و شفافیت است.

به عنوان کنگره انتظار پاک پنتاگون حسابرسی آن باید از هر تلاش برای افزایش شفافیت. کنگره باید توانایی درک آنچه که در حال صرف و چرا. آن است که نیروی هوایی مسئولیت به پای این لایحه را - اگر تنها بر روی کاغذ - برای قابلیت های آن به طور مستقیم و نه کنترل.

بسیار شبیه به نیروی دریایی و تفنگداران دریایی بودجه انتظار می رود که نیروی هوایی و فضایی نیروی به زودی باید جداگانه بودجه. اما که مزاحم عبور از طریق پول باید جدا از نیروی هوایی بودجه برای اطمینان از دقیق درک واقعی تخصیص منابع. دیگر خدمات مشابه آلباتروس با وزن پایین بودجه خود را با وزن پایین در مورد برداشت آن بودجه ساخت این بودجه به نظر می رسد بزرگتر از آن است. اضافه کردن به چالش واقعیت این است که بیشتر یا همه از برنامه ها و فعالیت های تامین مالی از طریق عبور از طریق طبقه بندی می شوند بنابراین هیچ کس می تواند بحث در مورد آنها در رسانه های عمومی یا کنگره شهادت.

وجود دارد یک توافق دو حزبی به کلاه مجموع بودجه دفاعی و یک دستور که 2021 بودجه دفاعی شروع به اهداف ملی استراتژی دفاع. نیروی هوایی بودجه بیش از حد کوچک به پرداخت هزینه برای قابلیت های لازم و ظرفیت برای جلوگیری و یا شکست از چالش های عمده قدرت رقبای چین و روسیه به عنوان چالش های مطرح شده توسط ایران و کره شمالی و تروریسم جهانی.

"بدون در نظر گرفتن که در آن بعد از جنگ رخ می دهد و یا که دشمن آن را ویژگی های نیروی هوایی خواهد بود و در خط مقدم." دفاع ملی استراتژی کمیسیون.

به صندوق جدید قابلیت های نیروی هوایی خواسته شد تا برش های موجود و قابلیت های آنها هنوز هم نیاز مانند برش 24 34 جهانی Hawks. جهانی شاهین در تقاضای بالا هستند در میانه اقیانوس آرام و اروپا و آفریقا به تماشای دشمنان و برای محافظت از نیروهای ما. این است که هیچ برنده انتخاب است.

منتقدان در کنگره می خواهید برای دیدن اطلاعات سخت اثبات وجود مزایای تعطیل جهانی Hawks. بودجه می گوید هیچ چیزی در مورد فضا و ISR دارایی است که ممکن است جایگزین جهانی شاهین – که هنوز هم مورد نیاز است. و نیروی هوایی نامیده خواهد شد به دفاع و چرا از آن است که خلاص شدن از این بسیار مورد استفاده دارایی به جای آن از پیری U-2 جاسوسی هواپیما. عادلانه بودجه برای نیروی هوایی را نجات گلوبال هاوک توانایی.

این فرصت را برای پاک کردن این دیرینه عبور از طریق عمل به نظر می رسد ممکن است. اجازه دهید ما امیدواریم که که ما شاهد آخرین نیروی هوایی بودجه وزن توسط albatross از عبور از طریق کمک های مالی.

بروس Gjovig فعال است با چنگال های بزرگ پایه احتباس تاثیر کمیته (BRIC) منصوب شد و به نیروی هوایی ایالات متحده مدنی رهبران برنامه توسط نیروی هوایی ایالات متحده رئیس ستاد و خدمت کرده از ژانویه 2016.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن