بریتانیا ارائه می دهد سریع ویزا برای خارجی سلامت کارگران

توسط: فردا نیوز | لندن | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 6:46:33 pm اتحادیه جک با عبارت "با تشکر ا

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399
توسط: فردا نیوز | لندن | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 6:46:33 pm
اتحادیه جک با عبارت "با تشکر از شما NHS'. (منبع: رویترز)

جدید بریتانیا مهاجرت سیستم ارائه خواهد شد سریع تر و ارزان تر ویزا برای ماهر مراقبت بهداشتی و اجتماعی کارگران, دولت اعلام کرد روز دوشنبه تنظیم جزئیات بیشتر از این امتیاز بر اساس سیستم است که به اثر می آیند در ماه ژانویه است.

یک پست جدید-Brexit مهاجرت به سیستم اعمال خواهد شد به کارگران ماهر و به پایان می رسد جنبش کارگری بین بریتانیا و اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) پس از بریتانیا به خروج از بلوک در اوایل این سال است.

دولت بودجه خدمات بهداشت ملی (NHS) که در استخدام بیش از 1.2 میلیون نفر است و بریتانیا در خط مقدم در مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس متکی به نیروی کار از هر دو اتحادیه اروپا و دیگر کشورها در سراسر جهان است.

روز دوشنبه دولت برشمرد جدید "بهداشت و مراقبت ویزا" که هزینه های پایین تر برش نرم افزار بار و ارائه پشتیبانی بیشتر متقاضیان واجد شرایط که کار در بیمه خدمات درمانی مراقبت های اجتماعی و یا حمایت از شرکت های.

در اکثر موارد سیستم جدید مهاجرت نیاز به هر کارگر از خارج از کشور به یک پیشنهاد کار به اندازه کافی مدارک تحصیلی بالا و گفتاری زبان انگلیسی است.

دولت همچنین اعلام کرد که دانشجویان بین المللی اتمام دوره کارشناسی و یا کارشناسی ارشد درجه قادر خواهد بود به ماندن در بریتانیا به مدت دو سال.

کسانی که تکمیل دکترا قادر خواهد بود به ماندن برای مدت سه سال.

هیچ برنامه ریزی مسیر رسمی برای پایین کارگران ماهر برای ورود به بریتانیا اگر چه فصلی و بخش های-طرح های خاص ممکن است ایجاد شود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن