برزیل Bolsonaro میدارد پاستور به عنوان آخرین وزیر آموزش و پرورش

توسط: AP | سائو پائولو | به روز شده: ژوئیه 11 سال 2020 8:23:26 am رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro که

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399
توسط: AP | سائو پائولو | به روز شده: ژوئیه 11 سال 2020 8:23:26 am
Coronavirus, Brazil coronavirus cases, Brazil coronavirus deaths, Brazil covid news, jair bolsanaro, jair bolsanaro mask, jair bolsanaro supreme court رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro که معروف را رد کرد و این ویروس به عنوان یک "کمی آنفولانزا" دریافت کرده جهانی انتقاد بارها و بارها از موازین اجتماعی فاصله دستورالعمل ها و مستند استراتژی. (AP Photo/Eraldo پرز)

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro اعلام کرد روز جمعه دوم خود را انتخاب و به وزارت آموزش و پرورش در 11 روز نامگذاری یک استاد دانشگاه و کلیسا کشیش به پست.

میلتون Ribeiro سابق معاون مکنزی دانشگاه در سائو پائولو که موعظه در یک کلیسای پروتستان در سانتوس در خارج از شهر خود را مسئول یکی از دولتی ترین شغل مورد نظر.

گروه های مذهبی در حمایت از رئیس جمهور می گویند که وزارت آموزش و پرورش کلیدی است برای تقویت ارزش های مسیحی در برزیل و مصاحبه در کنار آنچه که آنها ادعا می کنند که چپ نفوذ در مدارس.

Ribeiro را سلف اقتصاددان کارلوس آلبرتو Decotelli چپ 30 ژوئن پس از تنها پنج روز در میان متعدد اتهامات که او تاب خود اعتبار علمی.

Decotelli شد Bolsonaro اولین وزیر سیاه و جایگزین ابراهیم Weintraub شده است که هدفمند در یک تحقیق به یک شبکه که ظاهرا گسترش توهین آمیز و تهدید های رسانه های اجتماعی پست های در مورد دیوان عالی کشور. Weintraub استعفا داد ژوئن 18 و به ایالات متحده رفت.

یکشنبه گذشته یک نامزد در مصاحبه با Bolsonaro گفت که او را رد کرده و وزیر آموزش و پرورش کار بدون دادن جزئیات بیشتر. رناتو Feder, یک وزیر آموزش و پرورش در ایالت پارانا گفت: او قدردانی را ارائه می دهند.

Feder تصمیم هایلایت مشکل راست رئیس جمهور مواجه شده است و در نامگذاری اعضای دولت او. موقت وزیر بهداشت ، Eduardo Pazuello به رهبری این کشور تلاش های خود را در برابر این بیماری همه گیر کوروناویروس پس از مه 15.

Bolsonaro دفتر در زمان 2019 با وعده به تعیین وزرای کابینه با تخصص فنی و نه از دل موقعیت های کاری سیاسی به نفع.

انجیلی محافظه کاران هستند یک حمایت کلیدی به Bolsonaro که با آن مواجه headwinds و انزوای سیاسی به دلیل دست زدن به COVID-19 بحران که به کشته شدن بیش از 70 ، 000 نفر در برزیل. رئیس جمهور اعلام کرد او همچنین ویروس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن