برزیل اعزام نظامی برای حفاظت از جنگل های بارانی آمازون

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 2:22:45 pm بیش از 1200 کیلومتر مربع از جنگل در آمازون بر

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 2:22:45 pm
بیش از 1200 کیلومتر مربع از جنگل در آمازون برزیل محو شد در چهار ماه اول سال 2020 افزایش 55 ٪ از همان دوره در سال گذشته (مهر/فایل)

برزیل مستقر نظامی خود را برای حفاظت از جنگل های بارانی آمازون در روز دوشنبه با شروع عملیات برای جلوگیری از نابودی محیط زیست در یک جنگل ملی در نزدیکی مرز بولیوی معاون رئیس جمهور همیلتون مورو گفت.

این عملیات برای متوقف کردن ورود غیر قانونی و فعالیت های معدنی در بزرگترین جنگل انبوه انجام خواهد شد با کمک محیط زیست مقامات پلیس و دیگر سازمان های دولتی مورو گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

مقامات راه اندازی پایگاه برای عملیات در سه آمازون شهرستانها و 3,800 نیروهای بسیج شده اند وزیر دفاع فرناندو Azevedo e Silva اعلام کرد. هزینه های اولیه این عملیات که حدود 60 میلیون برزیلی reais (€9.54 میلیون $10.31 میلیون).

روند نگران کننده

روز جمعه از اطلاعات ملی برزیل پژوهشگاه فضای (INPE) نشان داد افزایش جنگل زدایی در این سال است.

بیش از 1200 کیلومتر مربع از جنگل در آمازون برزیل محو شد در چهار ماه اول سال 2020 افزایش 55 ٪ از همان دوره در سال گذشته با توجه به سازمان دولتی که آهنگ نابودی محیط زیست از طریق تصاویر ماهواره ای.

این آمار و ارقام بالاترین برای چهار ماه اول سال از سال 2015, هشدار دهنده هستند پس از فصل بالا از آتش سوزی جنگل ها است که هنوز هم هفته دور.

سال گذشته آتش سوزی و غیر قانونی زدایی زده بیش از 10 ، 000 کیلومتر مربع از آمازون از ماه مه تا اکتبر افزایش در سراسر جهان زنگ بر آینده جنگل دیده می شود به عنوان حیاتی برای مهار تغییرات آب و هوایی.

آمازون تحت Bolsonaro

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro هفته گذشته مجاز ارتش برای اعزام به آمازون برای مبارزه با آتش سوزی و غیر قانونی مخرب فعالیت های. او همان سال گذشته اعزام نیروهای مسلح به این منطقه پس از شکستن رکورد زدایی موجب انتقاد بین المللی.

در این زمان او در ارتش سه ماه زودتر از سال گذشته است.

محیط زیست سرزنش سیاست های Bolsonaro یک تغییر آب و هوا شکاک برای افزایش تخریب آمازون است. جناح راست رئیس جمهور قبلا حمایت معدن و فعالیت های کشاورزی در مناطق حفاظت شده جنگل.

تحت ریاست جمهوری برزیل را به سازمان محیط زیست IBAMA مواجه شده است و نیروی انسانی و کاهش بودجه.

چالش های دوقلو

تلاش برای مبارزه با جنگل زدایی ساخته شده است پیچیده تر با این بیماری همه گیر کوروناویروس با کمتر زیست محیطی اجرای عوامل در این زمینه با توجه به افزایش خطر سلامت.

برزیل است که کانون این بیماری همه گیر در آمریکای لاتین با بیش از 11 ، 000 مرگ و میر. ایالت آمازوناس, یکی از سخت ترین-آمار مناطق کشور فقط یک واحد مراقبت های ویژه. ویروس گرفته تا بسیاری از منابع کمیاب و توجه قریب به اتفاق دولت ظرفیت برای حفاظت از جنگل.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب