Bolsonaro لفاظی های آتشین بر روی صفحه نمایش در بحث تصویری

توسط: تابناک | به روز شده: مه 23, 2020 11:46:21 am یک ویدیو از یک بحث برانگیز دیدار برزیل Jair Bolso

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399
توسط: تابناک | به روز شده: مه 23, 2020 11:46:21 am
Bolsonaro’s fiery rhetoric on display in controversial video یک ویدیو از یک بحث برانگیز دیدار برزیل Jair Bolsonaro و اعضای کابینه اش شد عمومی در روز جمعه سوخت رسانی از یک بحران سیاسی است که embroils رئیس جمهور فقط به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس مدتها کشور است. (بلومبرگ)

یک ویدیو از یک بحث برانگیز دیدار برزیل Jair Bolsonaro و اعضای کابینه اش شد عمومی در روز جمعه سوخت رسانی از یک بحران سیاسی است که embroils رئیس جمهور فقط به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس مدتها کشور است.

فیلم از مارس 22 جلسه که به طول انجامید بیش از دو ساعت خطرات تعمیق نهادی بحران بین قوه مجریه و قوه قضائیه در حالی که خروج برخی از اعضای کابینه در یک نقطه سخت. از سوی دیگر آن را نشان داد قدرت از وزیر اقتصاد پائولو Guedes در دولت و حتی ممکن است لطفا Bolsonaro را رادیکال ترین پیروان.

این ویدئو شده بود تحت مهر و موم به عنوان بخشی از شواهد ارائه شده توسط وزیر دادگستری سابق Sergio مرو که استعفا ماه گذشته متهم جمهور به دنبال دخالت در تحقیقات پلیس که برخی از آنها به طور بالقوه شامل اعضای Bolsonaro خانواده در ریو دو ژانیرو. دادگاه عالی اجازه رسیدگی به این موضوع که در حال انجام است.

"من در حال حاضر تلاش برای تغییر مردم در امنیت ما در ریو دو ژانیرو رسما اما من قادر به" رئیس جمهور گفت: در یک بخش حیاتی از تصویری که توسط سرند با زبان خام. "من نمی خواهید به صبر برای آنها را به بیش از پیچ من کل خانواده فقط برای ضربات و یا دوستان. چرا نمی توانم تغییر کسی از امنیت از پایان خط است که متعلق به ما ، او تغییر خواهد کرد! اگر او نمی تواند تغییر, تغییر رئیس خود! نمی توانید خود را تغییر دهید ، تغییر وزیر!"

Bolsonaro کلمات سوخت تفاسیر چندگانه از جمله این که او ممکن است درخواست تغییر در ریو رئیس پلیس برای حفاظت از خانواده اش به مرو ادعا کرد. در لحظه های مختلف رئیس جمهور هم می گوید که پلیس فدرال "آیا به من اطلاعات بده."

Bolsonaro که منکر هر گونه تخلف گفت: این ویدئو را انتشار نشان داد "یک کمدی شکسته" و هیچ نشانه ای از دخالت پلیس فدرال.

در این ویدئو همچنین ارائه برزیل یک فیلتر نشده نظر خود را در دولت های درونی در حالی که قرار دادن بر روی صفحه نمایش Bolsonaro تکان دهنده و بلاغت از جمله فحاشی و منابع — و تمایل به بی اعتبار کردن سیاسی خود را دشمنان. او آتش زا اظهارات لعن فرمانداران از سائو پائولو و ریو دو ژانیرو متحده است.

برخی از اعضای کابینه باقی مانده بودند در آب گرم پس از این ویدئو را انتشار. وزیر آموزش و پرورش ابراهیم Weintraub ساخته شده توهین به نظرات در مورد دادگاه عالی گفت که او خواهد پرتاب قضات در زندان است. وزیر محیط زیست ریکاردو Salles پیشنهاد بهره گیری از رسانه ها تمرکز بر روی این بیماری همه گیر به جای آمازون به "تغییر تمام قوانین و ساده کردن آنها."

در بیانیه منتشر شده پس از این ویدئو را انتشار Salles گفت: "همیشه در دفاع د-bureaucratizing و تسهیل قوانین است." Weintraub نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

نهادی بحران

برزیل واقعی افزایش یافت و پس از این ویدئو را انتشار در شرط که مطالب خود را در حال رفتن به "ارد Bolsonaro را 30 درصد تصویب رای دادن گفت:" روبرتو Padovani اقتصاددان در BV.

Bolsonaro کلمات را "ضد سیستمیک پوپولیستی درخواست تجدید نظر" است که حتی ممکن است ارائه یک افزایش محبوبیت خود در میان رادیکال ترین پایگاه گفت: Deysi Cioccari یک کارشناس سیاسی با دانشگاه کاتولیک ملی واتیکان, Sao Paulo.

"اما این ویدئو باعث نهادی بحران" او گفت:. "بسیار قوی نهادی بحران در حال آمدن است."

حتی اگر Bolsonaro را اختلاف نظر با برخی از اعضای کابینه را مجبور به خروج سه تن از وزرای کابینه پس از همه گیر آغاز شد — مرو به همراه دو وزرای بهداشت — رییس جمهور بیانگر پشتیبانی کامل خود را از وزیر اقتصاد در این ویدئو گفت که او هرگز تا به حال هیچ مشکلی با پائولو Guedes. که رای اعتماد می تواند سهولت سرمایه گذار نگرانی در مورد وزیر اقتصاد سرنوشت.

تصویری Unsealed

Bolsonaro تا به حال در ابتدا درخواست شده است که بخش هایی از این نشست که مربوط به پروب باقی می ماند خصوصی برای حفاظت از منافع ملی است. مورو از سوی دیگر می خواستم آن را به عموم مردم منتشر شد در تمامیت آن. بخشهایی از این فیلم منتشر شده و در دیوان عالی کشور وب سایت بودند redacted.

در تصمیم خود را به unseal ویدئو, عدالت, Dicas de Mello گفت: قضاوت شده بود به اطلاع مورد واترگیت که منجر به استعفای رئیس جمهور آمریکا ریچارد نیکسون در سال 1974. او گفت: آن را مشروع برای دادگاه به بررسی اعمال رئیس جمهور به ویژه هنگامی که آنها را به "رئیس دولت قرار کیفری عمل است." او مصمم تصویری باید unsealed به خاطر شفافیت.

به عنوان بخشی از تحقیقات Mello خواسته دادستان فدرال به تصمیم می گیرید که آیا سه درخواست از قانونگذاران مخالف دولت به Bolsonaro شهادت و به نوبه خود در شخصی خود را در تلفن همراه با تلفن همراه پسر خود را Carlos — باید انجام شود. هیچ مهلت دادستانی برای پاسخ. در یک بیانیه نهادی امنیتی وزیر Augusto Heleno به نام هر بالقوه تشنج سفارش "باور نکردنی" توهین به قدرت اجرائی و "روشن تلاش برای سازش و هماهنگی میان قدرت است که می تواند عواقب غیر قابل پیش بینی برای ثبات ملی."

Bolsonaro بعدا به خبرنگاران گفت: "هیچ کس در حال رفتن به دریافت تلفن من است."

مخاطرات بالا

ریسک بالا برای راست رئیس جمهور که با آن مواجه است, سیاسی و اقتصادی بحران در بالای فاجعه بار بحران بهداشت عمومی. این کشور در مجموع مورد شمارش صدر 330,000 جمعه بیش روسیه برای تبدیل شدن به دومین ترین آمار کشور تنها پس از ایالات متحده آمریکا

Bolsonaro محبوبیت کاهش یافته است در طول شیوع, در بخشی به دلیل امتناع خود را به اتخاذ اجتماعی فاصله اقدامات و ارتقاء بحث برانگیز ضد مالاریا, داروی کلروکين. بر خلاف رئیس جمهور 76 درصد از برزیلی ها معتقدند اجتماعی فاصله است بهترین راه برای جلوگیری از گسترش Covid-19 با توجه به نظرسنجی اخیر توسط XP/Ipespe. و حتی اگر نیمی از برزیلی ها فکر می کنم دولت او "بد" یا "وحشتناک", نظرسنجی نشان می دهد حمایت خود را از پایه است که هنوز هم بسیار قوی: 25% ارزیابی رئیس جمهور از عملکرد مثبت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب