Bolsonaro را تهدید می کند که خروج به COVID-19 جان یک برزیلی در دقیقه'

توسط: رویترز | برازیلیا | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 9:42:32 am با بیش از 35,000 زندگی از دست ر

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399
توسط: رویترز | برازیلیا | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 9:42:32 am
Bolsonaro’s fiery rhetoric on display in controversial video با بیش از 35,000 زندگی از دست رفته همه گیر کشته شدن بیشتر مردم در برزیل از هر نقطه خارج از ایالات متحده و انگلستان است. (Andres Borges/بلومبرگ)

جدید برزیل رکورد روزانه COVID-19 تلفات دادند این شهرستان از مرگ و میر گذشته که از ایتالیا اواخر روز پنج شنبه اما Bolsonaro همچنان به استدلال می کنند به سرعت بلند کردن دولت انزوا سفارشات با این استدلال که هزینه های اقتصادی سنگین تر بودن از خطرات بهداشت عمومی.

آمریکای لاتین, پرجمعیت ترین کشورهای برزیل و مکزیک شاهد بالاترین میزان عفونت های جدید هر چند این بیماری همه گیر است و همچنین سرعت جمع آوری در کشورهایی مانند پرو, کلمبیا شیلی و بولیوی.

بخوانید| Coronavirus همه گیر در برزیل است که بسیاری از فجایع در بازی

به طور کلی بیش از 1.1 میلیون لاتین آمریکایی ها آلوده شده اند. در حالی که اکثر رهبران گرفته اند همه گیر جدی تر از Bolsonaro برخی از سیاستمداران که مورد حمایت دقیق مستندات در مارس و آوریل در حال هل دادن به اقتصاد باز به عقب تا زمانی که گرسنگی و فقر رشد می کنند.

در یک سرمقاله در حال اجرا طول, روزنامه, Folha de S. Paulo, جلوی صفحه برزیل روزانه مشخص شده است که فقط 100 روز گذشته بود از Bolsonaro توصیف virus در حال حاضر "کشتن یک برزیلی در دقیقه" به عنوان "یک کمی آنفولانزا."

"در حالی که شما به خواندن این یکی دیگر از برزیل درگذشت از coronavirus" این روزنامه است.

برزیل را به وزارت بهداشت گزارش اواخر روز پنج شنبه که موارد تایید شده در کشور در حال صعود گذشته 600,000 و 1,437 مرگ و میر ثبت شده در 24 ساعت سوم متوالی رکورد روزانه.

بخوانید| برزیل به ایتالیا با وجود رکورد coronavirus مرگ و میر

برزیل گزارش دیگری 1,005 مرگ و میر جمعه شب در حالی که مکزیک گزارش 625 اضافی مرگ و میر.

با بیش از 35,000 زندگی از دست رفته همه گیر کشته شدن بیشتر مردم در برزیل از هر نقطه خارج از ایالات متحده و انگلستان است.

خواسته در مورد تلاش برای شل اجتماعی فاصله سفارشات در برزیل با وجود افزایش روزانه نرخ مرگ و تشخیص سازمان بهداشت جهانی (WHO) سخنگوی مارگارت هریس گفت: یک معیار کلیدی برای بلند کردن مستندات بود کاهش انتقال است.

"این بیماری همه گیر شیوع این بیماری در آمریکای لاتین است که عمیقا عمیقا مربوط به" او گفت: در یک کنفرانس خبری در ژنو است. در میان شش معیار کلیدی برای کاهش قرنطينه او گفت: "یکی از آنها است که در حالت ایده آل خود را انتقال کاهش است."

در نظر به روزنامه نگاران بعد جمعه Bolsonaro گفت: برزیل را در نظر ترک که مگر اینکه آن را متوقف به یک "حزبی سیاسی سازمان است."

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک متحد ایدئولوژیک از Bolsonaro گفت: در ماه گذشته است که ایالات متحده به پایان خواهد خود را در رابطه با این که آن را متهم به تبدیل شدن به یک عروسک خیمه شب بازی از چین که در آن coronavirus اول پدید آمده است.

Bolsonaro اخراج از coronavirus خطرات به سلامت عمومی و تلاش برای بلند کردن دولت قرنطينه کشیده شده اند انتقاد از سراسر طیف سیاسی در برزیل جایی که برخی او را متهم به استفاده از بحران برای تضعیف نهادهای دموکراتیک.

اما بسیاری از کسانی که منتقدان تقسیم می شوند در مورد ایمنی و اثربخشی تظاهرات ضد دولتی در وسط یک بیماری همه گیر به خصوص پس از یک اعتراض کوچک بود ملاقات با قریب به اتفاق نشان می دهد از نیروی پلیس در آخر هفته گذشته.

آلفونسو Vallejos Parás متخصص اپیدمیولوژی و استاد بهداشت عمومی در دانشگاه خودمختار ملی مکزیک گفت: عفونت های بالا هستند در آمریکای لاتین به عنوان ویروس آهسته بود برای به دست آوردن جای پایی در منطقه است.

"این سخت است برای برآورد زمانی که با سرعت از عفونت پایین خواهد آمد" او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن