برای لود دوقلوها, 30-مرد فعال فهرستی ممکن است درد نمیخورد

برای لیگ آمریکا مدیر سال Rocco Baldelli آن خجالت ثروت — حداقل به عنوان روز جمعه زمانی که تقریبا تمام دوقلوها م

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399

برای لیگ آمریکا مدیر سال Rocco Baldelli آن خجالت ثروت — حداقل به عنوان روز جمعه زمانی که تقریبا تمام دوقلوها مینه سوتا فهرستی سالم بود و در دسترس برای یک intrasquad بازی به پایان رسید که 8-6 پس از هفت نوبت.

Centerfielder بایرون Buxton که رگ به رگ پای خود را روز دوشنبه و در اولین baseman میگوئل سانو فعال از قرنطینه در شنبه بازی نمی کند اما باید بیشتر از یک هفته برای آماده شدن برای جولای 24, درب بازکن, در برابر White Sox در شیکاگو است.

دوقلوها که برنده 101 بازی و آمار لیگ برتر-رکورد 307 صفحه اصلی اجرا می شود در فصل گذشته از دست داد و تنها یکی از عوامل کلیدی در offseason اجازه اول baseman C. J. Cron را ترک به عنوان یک عامل آزاد و سپس امضا سابق MVP جاش دونالدسون به بازی سوم پایه. آنها همچنین افزود: Kenta Maeda و Rich Hill برای شروع چرخش و بازگشت هر قطعه مهم و آینده اغل گاو یا حشم.

نهایی فهرستی Baldelli گفت: نمی توان خیلی در مورد انتخاب چند مسکن و آب و برق و بازیکنان اما تصمیم گیری چه قطعه می تواند مفید تقویت یک تیم انتظار به تکرار به عنوان آمریکایی مرکزی لیگ قهرمانان و رقابت برای یک سری جهانی عنوان شده است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این بسیار منحصر به فرد چون ما 30 بچه ها (و) ما رو سه مرد تاکسی تیم بنابراین شما واقعا با توجه به بچه ها برای 33 نقاط و چگونه آنها مناسب" مدیر گفت. "سپس شما شروع به دنبال در آن را و بگو:" خوب نگاه چگونه ما واقعا می خواهم به استفاده از 30 بچه ها و یا به طور بالقوه مناسب از 33 بچه ها؟' از آن آسان نیست."

تیم را معمولا تمام فرشهای کمک آنها می توانید دریافت کنید اما با شروع فصل اواخر کوزه تازه — و-خمیر حکومت را محدود به راست-چپ matchup حرکت می کند که در طول بازی و کوتاه bullpens. به علاوه Baldelli اشاره کرد و با AL سبک بازی — لیگ برتر-گسترده ای در حال حاضر به لطف جهانی DH — "وجود دارد نه یک تن از حرکت معمولا."

"پس ما نمی باید 30 بچه ها که ما واقعا امیدوار به آن را متناسب با," او اضافه شده است. "من فکر می کنم ما باید بیشتر از آن. که چه چیزی باعث این تصمیم گیری بسیار چالش برانگیز است."

جای تعجب نیست که Baldelli و کارکنان خود را خواهد شد منتظر بمانید تا اواخر هفته آینده برای نهایی کردن فهرست خود را.

جزئی تهدید

دوم baseman لوئیس Arraez به نظر می رسد به تشدید التهاب تاندون در زانو راست پس از پیشروی به پایه دوم در یک زمین جمعه. او رشته وجود دارد و خارج از بازی.

"من می خواهم آن را نسبتا مسئله جزئی است. ما در حال رفتن به ببینید که چگونه او فردا" Baldelli گفت. "من فکر می کنم این احتمال وجود دارد شما ممکن است او را در خارج وجود دارد (شنبه) و یا این احتمال وجود دارد ما به او از چند روز به شروع به احساس بهتر و مطمئن شوید که او آماده است برای رفتن برای روز افتتاحیه. ... من فکر می کنم او برای رفتن به همه حق است."

به طور خلاصه

خوزه Berrios شروع فصل بازکن در برابر White Sox جمعه آینده در شیکاگو Baldelli گفت. Right-hander شروع خواهد شد پنج شنبه 7:10 p. m. instrasquad بازی نیز رو به left-hander Rich Hill. ... الکس Kiriloff این تیم را در دور اول پیش نویس انتخاب در سال 2016 homered کردن استارت مایکل Pineda در روز جمعه. رویس Lewis, تیم های برتر انتخاب و در سال 2016 بازی اول خود را با داد و بیداد عمده leaguers بازی shortstop و رفتن 0 3. ... دوقلوها پر خود را 60-man بازیکن استخر جمعه با اضافه کردن گیر کالیب همیلتون و outfielder هارون وهیتفیلد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب