Black Lives Matter: جنوب آسیا آمریکایی ها به نظر می آیند با خود ضد سیاهی

نوشته شده توسط ناندنی Rathi | به روز شده: 18 ژوئن 2020 5:13:43 pm مردم نشان می دهد در یک "Black Liv

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399
نوشته شده توسط ناندنی Rathi | به روز شده: 18 ژوئن 2020 5:13:43 pm
george floyd, george floyd death, george floyd death news, george floyd news, usa news, george floyd death protests, minneapolis, black lives matter, us protests, donald trump, george floyd recent news, george floyd video, george floyd latest news مردم نشان می دهد در یک "Black Lives Matter" رالی به مناسبت مرگ جورج فلوید در زوریخ سوئیس است. (الکساندرا Wey/Keystone از طریق AP)

Black Lives Matter تظاهرات حاضر به مرگ پایین به عنوان ما همچنان پیچیده در بحث ساختاری نژاد پرستی سفید برتری و پلیس لغو شده است. مهمتر از همه مکالمات را موجب شده است حتی در خانواده های بدون لزوما هر مترقی و یا activistic گرایش. آن را نه تنها در Instagram و آن را تنها مفسران مانند حسن Minhaj صحبت — های جنوب آسیا جوامع مهاجر در ایالات متحده در حال زنگ زدن با انبوه از آنلاین و آفلاین مکالمات به حساب با نحوه پاسخ و چگونگی پرداختن به بی تفاوتی ضد سیاه نژادپرستی و casteism در.

این هیچ راز است که آسیای جنوبی دست و پنجه نرم کردن با انواع اقدامات ضد سیاهی که آشکار در پیش پا افتاده تنظیمات برای سبک تر complexions آنها غالب منفی در فرهنگ پاپ و زبان با همه چیز سیاه و سفید است. گاهی اوقات آن را انداخته است به عنوان کلامی و حملات فیزیکی علیه آفریقایی. هنگامی که در ما خانواده های مهاجر اغلب در ادامه به معاشرت در درون خود طبقه و انجمن های منطقه ای و به شدت دلسرد کودکان از آشنایی و یا ازدواج آفریقایی - آمریکایی است. حتی زمانی که بسیاری از آنها را به دست آورد اقتصادی و فرهنگی الگوهای قدیمی و تعصبات درنگ. با توجه به تحقیقات پیو, هندی-آمریکایی ها باید بالاتر از درآمد خانوار از هر قومی زیرگروه در ایالات متحده است.

"برای دهه آسیای جنوبی شده اند بسیار ترس به سنگ قایق" گفت: Shoba Rajgopal یک رسانه مطالعات استاد در وستفیلد دانشگاه ایالتی ماساچوست است. به عنوان بیگانگان بسیاری از احساس "وضعیت خود را آنقدر حاشیه ای در وهله اول است که آنها به سختی یک toehold در جامعه آمریکا است." اما آگاهی ناکامی و فعالیت در جامعه باید به طور همزمان با هم می آیند به قطع دهه از اطرافیان سندرم است. مهمتر نسل جوان است که بي پروا به فرو رفتن در درون و آغاز بحث های سختی است که به طور فزاینده قرار دادن وزن خود را پشت شود.

در پاسخ به سیاه و سفید زندگی می کند ماده Tarina Ahuja یک کالج, محدود, هندی, نوجوان آمریکایی, همراه با پسر عموی او و دو نفر از دوستان در Ashburn, Virginia است سازماندهی یک باز-به-همه مجازی townhall برای آسیای جنوبی برای نسل های مختلف به بحث در مورد ذاتی تعصب و colourism تاریخ نهادی ظلم علیه آمریکایی های سیاه و سفید و چگونه به ساخت همبستگی با آنها. با توجه به Ahuja که پیوست چندین تظاهرات و اعتراضات در هفته های اخیر ابتکار عمل خود را نماینده است از آنچه او را به دیدن در حلقه دوستان در Bhangra تیم و در سراسر جنوب آسیا دانشجویی انجمن ها و سازمان ها در مدارس و کالج ها.

مشاهده این پست در Instagram

اگر شما یا می دانید هر SOUTH ASIANS لطفا به اشتراک بگذارید!! این یک بین نسلی زوم تاون هال متمرکز در درک چگونه جنوب آسیا جامعه می توانند با هم به ایستادن به عنوان متحدان ما برادران و خواهران. لطفا پاسخ دهید: bit.ly/SouthAsiansBLM (در زیستی). Dialogue منجر به همدلی و همدلی منجر به عمل است. به ما بپیوندید ❤️

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Tarina Ahuja (@tarina.یک) در ژوئن 15 سال 2020 در 6:55pm PDT

"آنچه من با توجه به در حال حاضر است که افراد جوان گفت که ناراحت کننده است اما ما نمی لوکس دیگر به آن را نادیده بگیرد" گفت: عدالت نژادی-آموزش فعال و نویسنده Simran جیت سینگ که متولد و بزرگ شده در San Antonio, Texas. به تازگی او دریافت کرده است تعدادی از مردمی درخواست از دبیرستان و دانشجویان به صحبت در webinar ها شده اند سازماندهی برای پدر و مادر خود جوامع است. "بچه ها امروز درک واژه ['ساختاری نژادپرستی'] در راه است که من زمانی که من در حال رشد بود," او گفت:.

مشاهده این پست در Instagram

✨رویداد هشدار ✨ پیوستن به ما در این روز پدر برای یک کارگاه آموزشی در مورد چگونگی صحبت کردن با پاپا خود را در مورد مسائل مانند defunding پلیس. کارگاه آموزشی شامل Q/یک جلسه برگزار خواهد شد در زوم. در پاسخ دهید tinyurl.com/PapasForBLM برای دریافت لینک زوم. #SouthAsiansForBlackLives

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط آسیای جنوبی 4 سیاه زندگی (@southasians4blacklives) در ژوئن 15 سال 2020 در 1:59 بعد از ظهر PDT

نشریات دیجیتال مانند قهوه ای دختر, مجله ژست متوسط و Kaur زندگی شده اند مملو از راهنمایی ها و مقالات شخصی توسط جوان آسیای جنوبی است که اطلاع رسانی و جلب توجه به نیاز مبرم برای جامعه به ایستادن برای زندگی و بررسی خود همدستی در تداوم ضد سیاهی. نامه ها به صورت سیاه و سفید زندگی یک crowdsourced, چند زبانه, پروژه طراحی شده برای کسانی که می خواهند به صادقانه و محترمانه گفتگو با پدر و مادر خود را ترجمه شده توسط داوطلبان به چندین زبان هندی.

مشاهده این پست در Instagram

#blacklivesmatter در تامیل. •••••• @lettersforbl ترجمه در تامیل توسط یکی از پیروان ما. متن اصلی است که از @lettersforbl و وجود منابع مرتبط برای نقاط داده ها اشاره کرد. #southasiansforblacklives #تامیل

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط آسیای جنوبی 4 سیاه زندگی (@southasians4blacklives) on Jun 4, 2020 در 7:00 pm PDT

"ما بیش از یک درصد امریکا در حال حاضر به دلیل سیاه, فعالیت" گفت: Anirvan Chatterjee ایالات متحده متولد متخصصین و اهل فن که curates برکلی جنوب آسیا رادیکال تاریخچه پیاده روی تور و مربیان و فعالان است. بین سال های 1946 و در سال 1965 به ما سهمیه بندی مهاجران از هند شد و در پوش صد نفر در سال است. قابل توجه مهاجرت تنها پس از شروع کنگره آمریکا تصویب قانون مهاجرت و ملیت از سال 1965 بود که تا حد زیادی ممکن حقوق مدنی عمل می کنند که آفریقایی-آمریکایی ها تا به حال تحت فشار قرار دادند از طریق در سال 1964. دومی کمک به از بین بردن یک میزبان کامل از سیاست هایی که تبعیض بر اساس نژاد و ملیت.

سرخپوستان شامل بیش از 80 درصد از 5.4 میلیون آسیای جنوبی زندگی در ایالات متحده با توجه به جمعیتی fact sheet منتشر شده توسط مدنی مبتنی بر حقوق غیر انتفاعی آسیای جنوبی آمریکایی پیشرو با هم (SAALT) در سال 2019. آنها شامل شهروندان قانونی اقامت دائم دانش آموزان, H-1B و H-4 دارندگان ویزای IF گیرندگان و مهاجران مستند نشده.

یکی دیگر از جنبه های مهاجرت و ملیت از سال 1965 که حذف کشور از مبدا سهمیه بود که آن را بسیار مورد علاقه افراد تحصیل کرده با مهارت های تخصصی مانند پزشکان و مهندسین و دانشمندان و کسب و کار مردم است.

اصطلاح "مدل اقلیت" ابداع شد و در دهه 1960 به کلیشه اقتصادی موفق جنوب آسیا و شرق آسیا مهاجران — برای نامیدن آنها در بالا از لحاظ اقتصادی مبارزه آفریقایی-آمریکایی است. آن را حذف و این واقعیت که تنها تحصیل کرده از طبقه متوسط مردم (که اکثریت طبقه فوقانی) — "مطلق کرم د لا کرم از هند و پاکستان و غیره. جوامع بر خلاف متوسط افراد طبقه کارگر" که بانوی آزادی قرار بود به آغوش — اجازه داده شد. این اسطوره پوشش به عنوان یک تعریف سوار گوه بین آسیایی ها و دیگر اقلیت ها به عنوان بسیاری از آسیایی-آمریکایی ها به این باور که آنها استثنایی است و می تواند تراز خود را با سفیدی. امریکا سلسله مراتب سفید برتری منتقل که بهترین یک مهاجر می تواند بود و نه "سیاه و سفید".

آن را نیز یک عمل خود حفظ علیه نژادپرستی و بیگانه ستیزی آنها خود مواجه می شوند به عنوان قهوه ای مردم در امریکا است. تأمل در خود خانواده مهاجر تجربه در دهه هشتاد و نود سینگ گفت: "ما خودمان گفته است که اگر ما می تواند مردم را به دیدن ما می خواهم آنها را به عنوان بخشی از رویای آمریکایی — پس از آن ما خواهد بود امن است. آنها نمی خواهد به ما حمله آنها نمی کشتن ما آنها را به ما شغل. من به عنوان پسر من آمد به آسیب و در سمت تلنگر است که."

مشاهده این پست در Instagram

نژادپرستی بحران بهداشت عمومی. به عنوان اعضای جنوب آسیایی, جامعه, @ruhisf و من باز یک مقدار لازم dialogue اطراف ضد سیاهی در میان خانواده و دوستان به تازگی. به عنوان دانشجویان بهداشت عمومی ما می خواستیم برای ایجاد ابزار برای کمک به دیگران انجام همان. لطفا احساس رایگان برای استفاده و به اشتراک بگذارید! ⁣ ⁣ #پل #racismisapublichealthcrisis #modelminoritymyth

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Sana Farooqui (@sana_kf) در Jun 12, 2020 در 3:35pm PDT

سخاوتمندانه همبستگی گسترده به معترضان توسط Ruheil اسلام بنگلادش صاحب مینیاپولیس به شورش زده گاندی محال رستوران و هندی-آمریکایی Rahul Dubey را باز کردن صفحه اصلی خود را به ارائه سرپناه به حداقل 70 معترضان در واشنگتن D. C دستگیر و توجه است. یک گروه هندی-آمریکایی tech کارکنان زانو در همبستگی با جورج فلوید در پالو آلتو کالیفرنیا. چند کوچک و بزرگ فرهنگی, مذهبی, انجمن های حرفه ای قهوه ای مردم را برای اولین بار منتشر شد اظهارات قوی در حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند موضوع و محکوم کردن خشونت نژادی.

"پیشرفت ما در حال دیدن است نه در خلاء است. آسیای جنوبی شده است فکر کردن در مورد همدستی خود را با ضد سیاهی برای برخی از زمان عمدتا به دلیل بسیاری از سازمان ها و فعالان و نویسندگان صحبت شده است در این مورد گفت:" Deepa Iyer یک نژادی فعال عدالت وکیل و نویسنده. تعدادی از عوامل او گفت: باید کمک به سوی آگاهی است. پست 9/11 نسل به رشد بود آگاه و آوازی در برابر اسلام هراسی و نفرت حملات نظارت و دهها. اولین Black Lives Matter تظاهرات در سال 2015 بسیاری از آسیای جنوبی به فکر کردن در مورد موقعیت خود را در مسابقه. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به زودی عرضه یک مهاجر-بدنام کردن زمینه که در آن نژادپرستی آشکار شد و خودنمایی میکند. گفتگو در مورد مسائل داخلی مانند طبقه و پشتیبانی از Hindutva در جنوب آسیا مهاجر نیز رشد کرده و بلندتر در سال های اخیر است.

نیاز به یک خودخواه همبستگی با موضوع زندگی نیز به ميدان آمد که Sureshbhai پاتل هندی مرد از دیدن پسرش در, Madison, آلاباما, اشتباه بود, برای "لاغر سیاه" توسط یک همسایه که به نام پلیس در او. زمانی که پلیس نمی تواند برقراری ارتباط با پاتل که تلاش می کرد با زبان انگلیسی یک افسر وحشیانه ناودان او را به زمین که در سمت چپ او را تا حدی فلج شده است.

پس از اولین سیاه زندگی ماده تظاهرات Chatterjee آغاز شده صفحه وب BlackDesiSecretHistory را به قرن های طولانی گرفتار تاریخ آسیای جنوبی و آفریقایی-آمریکایی ها همبستگی — عمدتا شناخته شده تنها برای دانشگاهیان — به چشم های عمومی. صفحه curates غنی هستی مانند سیاه و سفید-بنگالی ازدواج در نوبه خود از قرن گذشته (مستند در Vivek طاس را بنگالی هارلم) اجتماعی اصلاح طلب Kamaladevi Chattopadhyay را لینک قوی به عنوان یک "رنگ کاری" با آفریقایی-آمریکایی فعالان آزادی جنگنده Ram منهر Lohia را نقض عمدی و نژادپرستانه Jim Crow قوانین و Dalit فعالان' الهام از قدرت سیاه و سفید.

یکی از مورد علاقه خود را از داستان است که از Bayard Rustin آرام برجسته سیاه و سفید آمریکایی فعال که معماری مارتین لوتر کینگ را نقطه عطفی در اعتراض مارس در واشنگتن در سال 1963. اما دو دهه قبل از آن یک جوان Rustin در 1940s تا به حال شده است به طور فعال در پی استقلال هند مبارزه به عنوان مدیر رایگان هند کمیته و بارها و بارها به استقبال بازداشت هندی تواند منجر به تحصن در تظاهرات در مقابل سفارت بریتانیا در واشنگتن دی سی

"سیاه و سفید, گی فعال در سواحل شرق در 1940s — این چیزی است که من فکر کردم به عنوان یک جنگنده آزادی" گفت: Chatterjee "این واقعا گسترش حس من ، که ما آنها را مدیون بدهی همبستگی و که ایستاده بود با ما." دانستن این تاریخ مشترک او اخیرا نوشت: ما را به یک انتخاب در مورد اینکه آیا آن را نادیده گرفت و به بدترین غرایز. و یا به آن جشن می گیرند و ما ساخت و ساز از بین ببرند.

در چند سال گذشته فعال تعاونی متوجه شدم که باید به صورت آهسته و پایدار مکالمات درون جامعه به عنوان یک مجرا برای تغییر. جامعه آموزش و پرورش دوره های آموزشی توسعه یافته بودند مانند به نام "آن شروع می شود در صفحه اصلی: مقابله با ضد سیاهی در جوامع آسیای جنوبی" با عجیب و غریب آسیای جنوبی شبکه ملی است که ارائه راهنمایی, نقشه راه, و, نقش, نقش در چگونه به بحث در مورد آن.

در دسامبر 2019 شش جوان جنوب آسیا در منطقه خلیج کالیفرنیا گرد هم آمدند به منظور توسعه یکی دیگر از برنامه درسی است که در زمان هزاره و Gen Z شرکت کنندگان از طریق یک سری از بحث ها در تاریخ آسیای جنوبی آن ارتباط با ضد سیاهی راه به متحدان قدرتمند و هدایت داخلی تروما قهوه ای مهاجرت ، زمانی که قتل Ahmaud Arbery, Breonna تیلور و جورج فلوید را تکان داد وجدان ملی — برنامه همبستگی در مبارزه: آسیای جنوبی برای زندگی تو را دیدم آن مربی نقش به سرعت گسترش. همکاری درخواست آمد ریختن در آن صفحات رسانه های اجتماعی که از ویژگی های آثار هنری با محوریت پل خواسته های شکستن مفاهیمی مانند پلیس لغو و گنجینه ای از منابع از جمله نکات به بحث در مورد ضد سیاهی با خانواده و دوستان در زمان خاموش.

مشاهده این پست در Instagram

با تشکر از شما @taquitosnmojitos برای ایجاد این بزرگ به صحبت می کنند با ما بزرگان, کس خاله عمه ها و پدر و مادر. می توان آن را دشوار است به گفتگو. رویکرد با هدف و استراتژی. 1️⃣ با آنها به اشتراک گذاشتن آنچه که آنها نمی دانند ممکن است. 2️⃣ اجازه ندهید که آنها را تغییر مکالمه. 3️⃣ عمدی در مورد آنچه که رسانه های شما را تماشا. 4️⃣ نقطه اتصال بین خود و تجربیات خود و زمان حاضر است. 5️⃣ ایجاد مکالمه و یادگیری هر دو روش. 6️⃣ آنها را در نمی کردن. 7️⃣ آنها را به یک معلم باید آنها را به اشتراک گذاشتن آنچه که آنها یاد بگیرند که با دیگران است. انتخابات محلی اتفاق می افتد در حال حاضر. بحث به جامعه خود را در مورد رای گیری و دادن نظرات عمومی خود را در محلی شهرستان و منطقه مدرسه بودجه جلسات برای حمایت از #DefundThePolice. آن را بر ما به صحبت با جامعه ما و خانواده است. #SouthAsians4BlackLives #CareNotCops

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط آسیای جنوبی 4 سیاه زندگی (@southasians4blacklives) در Jun 12, 2020 در 12:38pm PDT

"ما شده است coddled که مدل اقلیت اسطوره ... که ما را تشویق به بی تفاوت بود و نه کار نسبت به حرکات برای سیاه و سفید زندگی می کند. من فکر می کنم آنچه ما نیاز داریم یک مدل اقلیت شورش" گفت: یکی از زنان در پشت ابتکار "ما باید همه ما به ادامه کار با هم به سمت آزادی از مردم از رنگ و به خصوص سیاه و جوامع بومی از رنگ. و من فکر می کنم که آنچه که ما شاهد آن هستیم با ما جنوب آسیا به صورت سیاه و سفید زندگی صفحه است که وجود دارد بنابراین بسیاری از مردمی که مایل به انجام این کار هستند و فقط به دنبال راه حق است که آنها می توانید به آن است."

"افزایش علاقه در مقابله با ضد سیاهی در میان جنوب آسیا اعضای جامعه را نشان می دهد برخی از پیشرفت. ما بدست درخواست های بیشتر از همیشه قبل از برای ابزار و منابع و بحث در مورد چگونه افراد و سازمان به طور موثر می تواند بحث در مورد این موضوع و درک سیستمیک نژادپرستی" نوشت: سوفیا قریشی که مدیریت ارتباطات جنوب آسیا آمریکایی پیشرو با هم (SAALT) در یک ایمیل. اما او صرفا که همبستگی اظهارات به دور از به اندازه کافی و نیاز به آسیای جنوبی به بازجویی اعتماد خود را بر پلیس و ذاتا نژادپرستانه سیستم عدالت کیفری. همبستگی در برابر نژادپرستی او گفت: همچنین می رود دست در دست با مقابله با دیگر بی عدالتی از قبیل ظلم و ستم و خشونت علیه Dalits اسلام هراسی و افزایش ناسیونالیسم هندو.

"ما واقعا تبدیل به خوبی به عنوان یک جامعه در مورد چیزهایی حق گفت:" گفت سینگ. "من فکر می کنم وجود دارد این است که برخی از ارزش در که اما نیز وجود دارد که نا امیدی زمانی که کلمات خود را نمی دنبال کرد تا با اقدامات به دلیل که نمی تواند کمک به هر کسی." فعالان در سراسر هیئت مدیره را تشویق آسیای جنوبی برای شرکت در تظاهرات, کمک, پول, نرم افزار رایگان خدمات و زمان و توجه به دادخواست خواسته و رای گیری.

Thenmozhi Soundarajan یک Dalit آمریکایی فعال و مدیر اجرایی برابری آزمایشگاه های مترقی Ambedkarite جنوب آسیا سازمان گفت: بسیاری خوبی به انجام آسیای جنوبی در حال گناه استراتژیک بهره برداری از 'فرد از رنگ' label بیشتر شخصی خود مشاغل و موقعیت های بدون تصدیق وضعیت ممتاز خود را بالاتر از دیگر اقلیت ها. او هشدار داد desis در برابر یک سطحی عملکرد-تنها همبستگی و خواستار دشوار درونگرا سوال که سیاه و سفید زندگی می کند ماده باید بالا بردن.

"ضد Dalitness و casteism ... اطلاع و تغذیه, جنوب, آسیایی, ضد, سیاهی," او گفت: در یک ایمیل با اشاره به اینکه چگونه این دو تقاطع به یکدیگر: "از marginalistion آفریقایی-هند گروه مانند Siddi به خشونت پلیس علیه طبقه-مردم مظلوم در هند و در برابر سیاه و مردم بومی در آمریکا به راه آسیای جنوبی حمل casteist شیوه برای جوامع خود در کشورهای دیگر است."

مشاهده این پست در Instagram

با تشکر از شما @taquitosnmojitos برای ایجاد این بزرگ به صحبت می کنند با ما بزرگان, کس خاله عمه ها و پدر و مادر. می توان آن را دشوار است به گفتگو. رویکرد با هدف و استراتژی. 1️⃣ با آنها به اشتراک گذاشتن آنچه که آنها نمی دانند ممکن است. 2️⃣ اجازه ندهید که آنها را تغییر مکالمه. 3️⃣ عمدی در مورد آنچه که رسانه های شما را تماشا. 4️⃣ نقطه اتصال بین خود و تجربیات خود و زمان حاضر است. 5️⃣ ایجاد مکالمه و یادگیری هر دو روش. 6️⃣ آنها را در نمی کردن. 7️⃣ آنها را به یک معلم باید آنها را به اشتراک گذاشتن آنچه که آنها یاد بگیرند که با دیگران است. انتخابات محلی اتفاق می افتد در حال حاضر. بحث به جامعه خود را در مورد رای گیری و دادن نظرات عمومی خود را در محلی شهرستان و منطقه مدرسه بودجه جلسات برای حمایت از #DefundThePolice. آن را بر ما به صحبت با جامعه ما و خانواده است. #SouthAsians4BlackLives #CareNotCops

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط آسیای جنوبی 4 سیاه زندگی (@southasians4blacklives) در Jun 12, 2020 در 12:38pm PDT

در اخیر پانل مکالمه به نام آسیای جنوبی در دفاع از زندگی او به نام برای همدلی و خشم برای بی عدالتی در سراسر هیئت مدیره. "آموزش خودتان," او گفت: به پنل مخاطبان "یادگیری در مورد Ambedkar و یادگیری در مورد طبقه طرفدار الغای برده داری شیوه است."

او کلمات گوشت چرخ کرده در حالی که صحبت کردن در مورد سکوت در جنایات اخیر علیه Dalits حملات در هند مسلمانان و زندانی کردن افراد مانند آناند Teltumbde و عمروعاص Zargar. "شما فقط باید نگاهی به کشمیر و شمال شرق به خودتان یادآوری کنید که مردم مظلوم و به ناحق در زندان های امروز," او گفت:.

Rathi سابق روزنامه نگار با indianexpress.com

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب