گاومیش کوهان دار امریکایی به ضرب گلوله پس از مجروح شدن کوهنورد در پارک ملی تئودور روزولت

MEDORA, N. D. — یک کوهنورد مجروح شد و پس از برخورد با یک گاومیش کوهان دار امریکایی در پارک ملی تئودور روزولت

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

MEDORA, N. D. — یک کوهنورد مجروح شد و پس از برخورد با یک گاومیش کوهان دار امریکایی در پارک ملی تئودور روزولت در چهار شنبه, مارس 18.

یک زن 55 ساله زن از واتفورد شهرستان شد پیاده روی در اطراف خم همراه Buckhorn دنباله بین 3:30 تا 4 بعد از ظهر هنگامی که او مواجه می شوند گاومیش کوهان دار امریکایی در دنباله.

گاومیش کوهان دار امریکایی به اتهام او قابل توجه او در صورت و ضربه زدن او را. زن موفق به تماس با 911 در حالی که بر روی زمین به عنوان گاومیش کوهان دار امریکایی ایستاده بود 10 تا 15 فوت دور.

ایالات متحده پارک رنجر در پاسخ به تماس و پیدا گاومیش کوهان دار امریکایی هنوز ایستاده در نزدیکی زن. گاومیش کوهان دار امریکایی نشان داد افزایش نشانه های پرخاشگری و نه پاسخ به اقدام متوحش کننده, اقدامات است. تکاور بود مجبور به شلیک گاومیش کوهان دار امریکایی برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کوهنورد.

پارک کارکنان مکنزی شهرستان کلانتر نمایندگان و مکنزی شهرستان خدمات پزشکی اورژانس درمان کوهنورد در صحنه است. او گرفته شده بود از طریق هلیکوپتر به بیمارستانی در دوشنبه منتشر شد و بعد از آن شب رابطه دچار مهره های شکسته و متعدد صورت شکستگی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کارکنان پارک یادآوری بازدید کننده ای که گاومیش کوهان دار امریکایی بزرگ و قدرتمند و سریع در حال حرکت است. با وجود ظاهر مطیع آنها هستند و می توان مبهوت توسط انسان به ویژه هنگامی که مواجه می شوند در محدوده نزدیک. پارک نیاز به بازدید کنندگان به ماندن حداقل 25 متری دور از گاومیش کوهان دار امریکایی, گوزن, گوزن و اسب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن