بیوگرافی-نظارت مرزهای نامرئی و خطرناک اثرات پس از COVID-19 اقدامات

محاسبه عامل خطر خواهد به نظر می رسد در آینده هر مرز و ممکن است منجر به بیشتر چک و یا حتی محرومیت از ورود. این

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399

محاسبه عامل خطر خواهد به نظر می رسد در آینده هر مرز و ممکن است منجر به بیشتر چک و یا حتی محرومیت از ورود. این iBorderCtrl آواتار است که آموزش دیده برای تشخیص انسان فریب به دنبال "میکرو-حرکات"—ظریف غیرکلامی صورت و بدن نشانه. تحولات مشابه در حال حاضر به دنبال در ایالات متحده, که در آن هوش مصنوعی-طراحی سیستم های غربالگری است که می تواند مسیر تغییرات در جریان خون و یا ظریف کنه چشم ممکن است به زودی تبدیل به عملیاتی. یک بار ثابت ارضی و مرزی است که در نتیجه نه فقط تغییر درون و بیرون اما همچنین ضرب و شکستگی. هر فرد "حمل" مرز خود را با او به عنوان حرکت در سراسر فضا و مکان است.

این مکانی و زمانی انقباضات و بسط خرس چشمگیر مفاهیم دامنه از حقوق و آزادی که هر یک از ما ممکن است انتظار برای لذت بردن از در خانه یا در خارج از کشور. درمان بدن به عنوان سایت از قوانین و مقررات است و دیگر تنها یک حوزه از دولت های ملی است. سازمان های بین المللی نیز در حال حاضر با تکیه بر تکنولوژی برش لبه آنها به عنوان reimagine تحویل کمک های بشر دوستانه. کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و برنامه جهانی غذا با همکاری IrisGuard—یک شرکت تجاری—برای ایجاد یک جهان بیومتریک سیستم ثبت نام برای پناهندگان به خصوص کسانی که بدون رسمی دولتی اسناد و مدارک به دست آوردن فردی دیجیتال قانونی هویت. فکر می کنم از آن به عنوان یک blockchain "مهر" است که به دنبال دارنده آن در هر کجا او می رود. در یک صحنه که ممکن است مناسب برای یک فیلم علمی تخیلی, پناهندگان سوری در اردن در حال حاضر خود را دریافت جیره غذایی در گردش چشم.

مدت ها پس از COVID-19 همه گیر است و بیش از ما ممکن است همچنان متاثر از آن باقی مانده است. جدید و فوق العاده پیچیده و فن آوری های زیستی-نظارت خواهد ردیابی افراد در رمان روابط قدرت در فضاهای سیاسی im/تحرک. در این تحول واقعیت تغییر مرزها به طور فزاینده ای در اختیار داشت به تعیین این که چه کسی سزاوار عبور از طریق در غیر این صورت پیچ و مهره ای دروازه ورود. اگر بدن را تبدیل به درخواست ما برای تحرک و امرار معاش (یا برعکس یک ماشه برای آن انکار) خطرات و فرصت ها برای استفاده و سوء استفاده بسیار زیاد است.

این تحولات افزایش قابل توجهی اخلاقی و حقوقی معضلات و مانند همه گیر خود در معرض خطر تشدید نابرابری های موجود. اگر "دانش قدرت است" و سپس "اطلاعات کنترل است." هر کسی که کنترل داده های فوق العاده ای داشته لبه. فن آوری است که اسکن کاتالوگ و مورد مداقه قرار دادن ما بیومتریک اثر و هویت بالا بردن عمیق و عمیق چالش های که باقی می ماند به مانند تغییر مرز خود را.

به عنوان مهاجرت و جمعیت نظارت تبدیل شدن به طور فزاینده ای در هم تنیده ما باید مراقب باشند تا اطمینان حاصل شود که در جهان پس از بحران دیجیتال و زیستی-ابزار نظارت است که امروز کمک به مقامات مبارزه با ویروس را نمی توان در آینده برای یکسره سپر به بدنه سیاسی از واقعی یا فرضی تهدید.

آخرین مطالب