بایدن حامیان راه اندازی هندی-آمریکایی کمک رسانی به 14 زبان

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 31, 2020 9:37:26 am دموکرات نامزد ریاست جمهوری سابق مع

توسط NEWSATROPAT در 10 مرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 31, 2020 9:37:26 am
joe biden, russian interference, russian interference in US election, US election 2020, Indian Express دموکرات نامزد ریاست جمهوری سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن صحبت می کند در طول یک رویداد کمپین. (AP)

جو بایدن هواداران در روز پنج شنبه اعلام کرد راه اندازی یک کمک رسانی به نفوذ هندی-آمریکایی ها در 14 زبان منعکس کننده تنوع زبانی یک جامعه قومی است که پس از هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواهان در کلید میدان نبرد متحده است.

مثلا "امریکا Ka Neta Harry هو, جو بایدن Jaisa هو" (امریکا رهبر باید به مانند بایدن) بوده و برداشت از محبوب مبارزات انتخاباتی شعار از بزرگترین دموکراسی جهان.

مخالفت حزب دموکرات در انتخابات شعار در زبان هندی می آید چهار سال پس از موفقیت فوق العاده از مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین انتخابات شعار در سال 2016 "Ab کی تهمت سرکار" (این بار مغلوب ساختن پیشی جستن دولت) در خطوط نخست وزیر نارندرا 2014 انتخابات گرفتن خط "Ab کی بار مودی Sarkaar".

آجی Bhutoria ملی کمیته مالی عضو بایدن برای رئیس جمهور 2020 گفت: این کمپین در حال برنامه ریزی برای رسیدن به هند-آمریکا رای دهندگان در زبان خود را.

در حال حاضر او است که همکاری با بایدن آمریکایی آسیایی و جزایر اقیانوس آرام (AAPI) تیم به برقراری ارتباط مستقیم با هندی-آمریکایی در بیش از 14 زبان از جمله Hindi Punjabi, Tamil, Telugu, بنگالی, اردو کانادا Malayalee, اوریا, مراتی و نپالی.

Bhutoria در بیانیه ای اذعان کرد که این تاثیر تربیت او در هند که در آن انتخابات, جامعه, جشن, با جاذب شعارها و تظاهرات های بالیوود موسیقی در بلندگو.

شعار "امریکا Ka Neta Harry هو جو بایدن Jaisa هو" ایجاد شده است به تولید مشابه شور و شوق در میان هند و آمریکا رای دهندگان در کشور است. انتخابات ریاست جمهوری برنامه ریزی شده برای ماه نوامبر 3. بایدن دموکرات نامزد شده است به چالش کشیدن جمهوری خواه رئیس جمهور کنونی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

Bhutoria امیدوار است که او دیجیتال توسعه را ایجاد انگیزه بیشتر هندی-آمریکایی ها برای تبدیل شدن به درگیر در سیاست, ثبت نام برای رأی دادن و رأی گیری برای معاون سابق رئیس جمهور بایدن در ماه نوامبر.

"این بایدن کمپین احساس وجود دارد که نیاز به ایجاد کمپین گرافیک در منطقه ای زبان هندی به طوری که ما متنوع جامعه احساس می کند و حتی بیشتر در ارتباط با جو بایدن" گفت: Neha Dewan, ملی, مدیر, South Asians for بایدن.

"به عنوان معاون رئیس جمهور بایدن اغلب به ما یادآوری می کند که مهاجران یک هسته فصل از داستان آمریکایی. 'کشور ما توانایی به منظور جلب سخت کوش مردم از هر فرهنگ و هر ملت همیشه ما را قوی تر'," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب