بایدن کمپین می گوید: 36 درصد از کارکنان ارشد مردم از رنگ

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 9:01:12 am بایدن وعده داده است دولت او را "مان

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 9:01:12 am
Joe Biden promises police changes without stripping funding بایدن وعده داده است دولت او را "مانند امریکا" و متعهد به انتخاب یک زن به عنوان همسر در حال اجرا و یک زن به عنوان اولین دادگاه عالی مهاجرت. (AP/فایل)

جو بایدن کمپین می گوید: کمی بیش از یک سوم از اعضای ارشد و کارکنان افرادی هستند که از رنگ های کارکنان تنوع داده ها پس از مواجهه با فشار برای پاسخ به سوالات در مورد این مسئله.

به کمپین گفت که 36 درصد از اعضای ارشد و کارکنان افرادی هستند که از رنگ, اما فاش نمی کند که چه مقدار از آن به طور کلی کمپین کارکنان افرادی هستند که از رنگ. این کمپین همچنین اشاره کرد که زنان در اکثریت هستند از هر دو کمپین کارکنان ارشد و کارکنان است.

نامزد مواجه شده است و هشدارها از فعالان که او باید مراقب باشید به نگاهی به سیاه و سفید جامعه برای اعطا. سیاه رای دهندگان کمک کرده و تحویل او نامزدی و کلیدی خواهد بود به کاخ سفید امیدوار است این سقوط.

این بایدن کمپین منتشر شد و داده ها پس از presumptive دموکراتیک نامزد فشرده شده در یک فروم در آمریکا و جزایر اقیانوس آرام مسائل.

"شما می دانید واقعیت این است که ما بسیار متنوع کارکنان. و ما باید متنوع کارکنان می رود که در سراسر هیئت مدیره و سطح بالا و ارشد. بنابراین من مطمئن خواهند شد که ما آن را به شما و آن شامل AAPI اعضا و همچنین تعداد قابل توجهی از آمریکایی های آفریقایی تبار تعداد قابل توجهی از زنان و Latinos," بایدن گفت: مدیر.

بایدن مواجه شده است و سوالات بیش از تنوع کارکنان خود را پس از مقدماتی حزب دموکرات اما سوالی reemerged در هفته های اخیر به عنوان ملت فرو برد و به بحث در اطراف سیستمیک نژاد پرستی و عدالت کیفری اصلاحات.

بایدن وعده داده است دولت او را "مانند امریکا" و متعهد به انتخاب یک زن به عنوان همسر در حال اجرا و یک زن به عنوان اولین دادگاه عالی مهاجرت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن