بین میزبان و خانه: آسیب پذیر اروپایی کارگران مهاجر از انگلستان در رحمت coronavirus

Coronavirus در اروپا شده است پر تعالی اروپای غربی امری که در دموکراسی های پیشرفته و اقتصادهای این قاره دچار بز

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399

Coronavirus در اروپا شده است پر تعالی اروپای غربی امری که در دموکراسی های پیشرفته و اقتصادهای این قاره دچار بزرگترین ضربه از نظر مرگ و میر در مقایسه با کمتر از کشورهای پیشرفته از جنوب و شرق اروپا است. همانطور که به خوبی شناخته شده این کشورها بدترین ضربه توسط ویروس محبوب ترین مقصد برای داخل اروپا مهاجرت از شرق و جنوب اروپا برای سه دهه گذشته. در این میان انگلستان به تعداد زیادی از مهاجران اروپایی بود به شدت ضربه توسط ویروس. تعویض کردن اقتصاد بریتانیا بود و در تمام کشورهای دیگر منجر به بی سابقه اقتصادی انقباض و افزایش چشمگیر افزایش بیکاری در تمام جنبه های زندگی. این نظر قطعه به نظر می رسد در معرض خطر مهاجران اروپایی که داشتن شغل خود را از دست بودند نه حفاظت شده توسط دولت بریتانیا furloughing طرح شد و نه به احتمال زیاد به سود در میان یا دراز مدت دیگر اقدامات مالی با هدف صرفه جویی در کسب و کار و جلوگیری از بیکاری توده.

بسیاری از این کارگران مهاجر به عنوان مثال مشغول به کار بودند در بخش مهمان نوازی اقتصاد بریتانیا در درجه اول در محل اقامت و صنایع غذایی, که بسیار برای اولین بار به ضربه coronavirus و انتظار می رود به آخرین برای بهبود یافتن از آن است. اکثریت قریب به اتفاق از این مهاجران در این بخش هستند در 20s و 30s موجود در بسیار مخاطره آمیز شرایط: بسیاری از آنها در کوتاه مدت قرارداد آنها اعضای اتحادیه های کارگری آنها خود را ندارد خود را از اموال آنها در زندگی خصوصی اجاره مسکن به دور از خانواده خود را بیشتر از زمان های مسطح اغلب در شرایطی به سر می برند و آنها لازم نیست به اندازه کافی پس انداز به گذشته است ،

با توجه به انستیتو تحقیقات سیاست در بریتانیا حدود 9 درصد از اتحادیه کارگران شاغل در مسکن و مواد غذایی در مقایسه با 5 درصد از کارگران در بریتانیا. اما آسیب پذیر اروپایی مهاجران شامل دسته بندی های دیگر نیز مانند کسانی که خود اشتغالی با کسب و کارهای کوچک خود کسانی که با قراردادهای موقت که با قطع شد و یا کسانی که مشغول به کار در بخش غیر رسمی اقتصاد است. برای همه آنها مبارزه با تروریسم در اروپا باعث عدم اطمینان و حتی بیشتر عذاب آور است به خصوص برای آنهایی که هنوز کاربردی برای حل و فصل و یا قبل از حل و فصل وضعیت مهاجرت و با شدت انتخابی و نقطه بحث برانگیز مبتنی بر سیستم مهاجرت در نزدیکی افق.

اینها آسیب پذیر اروپایی مهاجران که در 23 مارس بودند ناگهان در سمت چپ سرد. تحت فشار قرار دادند و با شرایط این افراد در مواجهه با دو استارک انتخاب: به ماندن قرار داده و یا به بازگشت به میهن خود و خود را بیشتر مراقبت از محیط خانواده. شخصی از داستان های بی شماری هستند. اولین گزینه برای اقامت در hostland شامل چشم انداز محدود و یا بدون منابع برای به دست آوردن در حالی که بهترین سناریو برای پیدا کردن برخی از جایگزین های شغلی در میان معدود مشاغل موجود در گیر شامل بالا خطرات بهداشتی; برخی از آنها مشغول به کار در مراقبت از خانه فرفره اقتصاد و یا سوپر مارکت ها شد و حتی بیشتر در معرض خطر با تعداد کمی از آنها نیاز به پنهان کردن خود را از عفونت ویروس با آنها به منظور ادامه کار و پرداخت صورتحساب خود را در خطر آلوده کردن دیگران است.

گزینه های دیگر برای بازگشت به میهن بود و به همان اندازه نگرانکننده است. برای شروع واقعی بازگشت روند یک ادیسه را در خود دارد; از یک طرف سفر فرصت محدود بود و اغلب بیش از حد گران قیمت و انجام شده تحت نامشخص و شرایط دست و پا گیر. به محض ورود در سرزمین آنها کشورهای خود مشاهده آنها به عنوان حاملان این بیماری همه گیر در زیر ترس است که آنها را به گسترش این بیماری است. رومانی با diasporas در انگلستان و دیگر کشورهای اروپای غربی عمدا قرار داده و آن diasporic شهروندان از بازگشت به رومانی و منع پروازها در عید پاک. در بسیاری از شرق و جنوب شرق کشور اروپایی انگلستان دیده شد در مطبوعات خود به عنوان یک پرت کشور اروپایی با بدترین واکنش به کروناویروس ساخته شده است که ادراک از تهدید حتی بزرگتر.

پس از وارد در میهن خود همه مسافران خواهد بود قرار داده و به قرنطينه معمولا دو هفته قبل از آنها مجاز به گردش تحت محدودیت های مختلف ملی و تنظیمات. در عین حال بزرگترین چالش برای مهاجران آسیب پذیر است پس, تاج, کار توانبخشی با عملا هیچ کار چشم انداز در کشور خود که انگیزه اصلی برای ترک در وهله اول. جالب اینجاست که در حالی که بسیاری از کشورها در جنوب شرق مرکزی و شرق اروپا بسیار کمتر ضربه توسط ویروس اقتصادی پیامدهای این بیماری همه گیر در حال پیش بینی به آمار اقتصاد خود را سخت تر با بیکاری و رکود اقتصادی می رود به افزایش تصاعدی و با مقدار کمتر ظرفیت برای بهبود سریع.

یکی رو چپ بدانم که آیا این بیماری همه گیر در حال ایجاد یک نسل از جوانان اروپایی مهاجران از جنوب و شرق اروپا; یک نسل در کار خود را نخست که داشتن رنج می برد از اولین شوک از بحران منطقه یورو در حال حاضر باید برای حفظ شوک دوم از همه گیر? برای آسیب پذیر ترین مهاجران این بیماری همه گیر است که فراخوانی مسائل از اعتماد و تعلق و امنیت شخصی است. در تمام این شمارش احساس یکی از عدم اعتماد در هر دو میزبان و میهن سیستم های مبهم تعلق و عدم امنیت برای آینده است.

بدون شک وجود دارد که این بیماری همه گیر آوردن دولت بازگشت. در همه کشورها دولتها را مجبور به مرحله به منظور افزایش رفاه اجتماعی سیستم برای تامین مالی بیکار به تامین اعتبار و نقدینگی برای کوچک و متوسط کسب و کار. در بیشتر فراملی در سطح اتحادیه اروپا به تصویب رسید سخاوتمندانه بسته اقتصادی برای کمک به کاهش عظیم اجتماعی و اقتصادی در اتحادیه اروپا, عضو اتحادیه اروپا و کشورهای نامزد. این تولید یک سوال دوم برای جذب مهاجران اروپایی که تصمیم به ماندن در Brexit بریتانیا: وجود خواهد داشت هر گونه مقررات برای کم پرداخت می شود و یا کسانی که شغل خود را از دست کسانی که بدون محافظت شهروندان اروپایی که نمی تواند بهره مند از بودجه اتحادیه اروپا یا انگلستان دیگر مزایا و برخی از آنها که هنوز اعمال می شود برای حل و فصل طرح ؟

از یک بیشتر امیدوار دیدگاه وجود دارد صدای اصرار دولت انگلستان برای تجدید نظر خود را در رابطه با کارگران مهاجر و پایین ماهر با توجه به سهم عظیم در طول زمان سخت در از مستند. این بیماری همه گیر است که با قرار دادن انگلستان بحث مهاجرت در یک نور متفاوت از آن از مبارزه با تروریسم در اروپا و خواستار همدلی بیشتر به سمت پایین مهاجران ماهر و کسانی که ممکن است شغل خود را از دست تا به طور ناگهانی. این مهاجران که منجر به ثروت در اقتصاد انگلیس و برخی از آنها تبدیل به ستون فقرات تاج اقتصاد است. به بسیاری از این نقطه سیستم جدید مبارزه با تروریسم در اروپا لایحه را تهدید به محروم کردن آنان از حقوق خود و هدایت آنها به خارج از کشور از 1 ژانویه تا سال 2021 به تحقق درآمد معیار باقی می ماند.

همانطور که برای کسانی که تصمیم به ترک انگلستان و بازگشت به میهن خود همه گیر آورده اند ممکن بازگشت که سرزمین آنها امیدوار بودند برای رسیدن به از دست داشتن بسیار پر انرژی بخشی از نیروی کار خود را در طول سه دهه گذشته. سوال این است که آیا این ضعیف تر سرزمین در پست-تاج جهان را دارای ظرفیت و منابع به آنها را نگه دارید و یا اینکه آنها را مجبور به از دست دادن آنها را برای بار دوم در یک ردیف به کشور های مختلف در این زمان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن