پکن بازار عمده فروشی به طور موقت بسته جدید پس از coronavirus عفونت

توسط: رویترز | شانگهای | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 3:40:21 pm بسته شدن Xinfadi بازار عمده فرو

توسط NEWSATROPAT در 25 خرداد 1399
توسط: رویترز | شانگهای | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 3:40:21 pm
coronavirus, covid 19, china wet markets, nehru china meal, nehru china duck brain, nehru china meat, china wuhan news, indian express news بسته شدن Xinfadi بازار عمده فروشی در ساعت 3 صبح به وقت محلی در روز شنبه (1900 به وقت تهران در روز جمعه) آمد و پس از دو کار در یک مرکز تحقیقاتی که به تازگی در بازدید از بازار گزارش شد روز جمعه به عنوان آلوده شده توسط رمان coronavirus. (بلومبرگ) (بازنمودی)

مقامات در پکن را به طور موقت تعطیل عمده فروشی محصولات کشاورزی در بازار پس از افزایش در محلی منتقل رمان coronavirus عفونت در چین سرمایه شهرستان در طول دو روز گذشته.

بسته شدن Xinfadi بازار عمده فروشی در ساعت 3 صبح به وقت محلی در روز شنبه (1900 به وقت تهران در روز جمعه) آمد و پس از دو کار در یک مرکز تحقیقاتی که به تازگی در بازدید از بازار گزارش شد روز جمعه به عنوان آلوده شده توسط رمان coronavirus. آن را بلافاصله روشن نیست که چگونه مردان آلوده شده است.

نگرانی در حال رشد است از موج دوم ویروس جدید حتی در بسیاری از کشورها که به نظر می رسید که پیشتر خود را گسترش. این برای اولین بار گزارش شده در غذاهای دریایی بازار در ووهان پایتخت مرکزی چین هوبئی در ماه دسامبر. پکن مقامات قبلا متوقف گوشت گاو و گوسفند تجارت در Xinfadi بازار در کنار تعطیلی در دیگر بازارهای عمده فروشی در اطراف شهرستان.

منعکس کننده نگرانی از خطر گسترش بیشتر این ویروس در سوپر مارکت های بزرگ در پکن حذف ماهی قزل آلا از قفسه های خود را یک شبه بعد از این ویروس باعث COVID-19 کشف شد در تخته سفت استفاده می شود وارداتی ماهی قزل آلا در بازار متعلق به دولت پکن جوانان روزانه گزارش شده است.

پکن مقامات گفت: بیش از 10 ، 000 نفر در بازار را نوکلئیک اسید تست برای تشخیص عفونت کروناویروس. دولت شهر نیز گفت: آن را به حال کاهش یافته است برنامه ای برای بازگشایی مدارس در پنج شنبه ها برای دانش آموزان در کلاس از طریق یکی از سه دلیل موارد جدید.

مقامات بهداشت در بازدید از خانه از یک خبرنگار مهر در پکن Dongcheng منطقه در روز شنبه به بپرسید که آیا او تا به حال
بازدید Xinfadi بازار است که 15 متر (9 مایل) به دور است. آنها گفتند: این سفر بخشی از گشت Dongcheng انجام شد.

چین گزارش داد 11 جدید COVID-19 موارد و هفت بدون علامت موارد به صورت ملی اقتدار بهداشت گفت: در روز شنبه. و تمام شش محلی منتقل موارد تایید شده در پکن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن