رگبار گلوله از بازدید به داکوتای شمالی صنعت انرژی جرقه دولت را در بدترین بحران نفت در 20 سال

بی سابقه تلاقی عوامل به ارمغان آورده است دولت تولید نفت نزدیک به وقفه به عنوان یک جنگ قیمت بین روسیه و عربستان

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399

بی سابقه تلاقی عوامل به ارمغان آورده است دولت تولید نفت نزدیک به وقفه به عنوان یک جنگ قیمت بین روسیه و عربستان سعودی COVID-19 گیر تحمیل یک مرز شمالی تعرفه بین ایالات متحده و کانادا اخیر داکوتای دسترسی به خط لوله حاکم همه همگام سازی شده است.

"به نظر من سه ماهه دوم سال 2020 بود, پنج زنگ خطر آتش برای داکوتای شمالی صنعت نفت" هلمز گفت: از چند ماه گذشته است.

در خواندن او در این سال نفت فروپاشی است و در میان بدترین بحران شرق و شمال داکوتای صنعت در یک عمر است. هلمز به نام تحولات اخیر "به طور قابل توجهی بدتر" از سقوط بازار 2015 و 2016 زمانی که اوپک تولید آب گرفتگی جهانی بازار نفت در تلاش برای کشتن آمریکایی, صنعت, و در مورد در تاریخ همتراز با سقوط از اواخر '90s در زمانی که نفت فلات قاره اکتشافات حفره حفره قیمت های جهانی و در زمان هر دکل حفاری در داکوتای شمالی نیست.

در حالی که هلمز گفت: از زمان سقوط نمی کند و کاملا اندازه گیری تا به این بحران از سال 1986 که ویران ایالات متحده تولید برای نزدیک به یک دهه او هشدار داد که این بیماری همه گیر هنوز تمام نشده و چیزهایی که ممکن است بدتر برای Bakken تولید.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در گسترده گزارش منتشر شده توسط DMR قبل از کنفرانس مطبوعاتی این اداره گذاشته آخرین آسیب. داکوتای شمالی تولید نفت کاهش یافته است 858,000 بشکه در روز در ماه مه بیش از 40 درصد کاهش از اوج خود در ماه نوامبر سال گذشته است. دولت را عامل تعداد دکل پایین است تا 10 یک عدد برگزار شد که در اواسط 50s از طریق نیمه دوم سال 2019 و اولین ماه از سال 2020 است. وجود دارد تنها یک frack خدمه مشغول به کار در کل Bakken منطقه است.

هلمز با اشاره به تعداد دکل می تواند شیب و حتی پایین تر اگر تقاضا برای نفت پایین باقی مانده است. عامل سکوهای نیست در واقع تولید در حال حاضر آنها ماندن آنلاین برای جلوگیری از بالا هزینه های راه اندازی در هنگام حفاری دوباره آغاز می شود.

در حال حاضر داکوتای شمالی قیمت نفت بیش از حد پایین برای توجیه ramping تا تولید. دولت نفت فروش است در $31.75 در هر بشکه رسید در حالی که 40 دلار در هر بشکه باقی مانده است نقطه شیرین مورد نیاز برای بسیاری از شرکت های نفتی برای بازگشت آنلاین.

حتی اگر این کشور شروع به صعود از این بیماری همه گیر رکود اقتصادی به زودی هلمز ترسیم لرزان آینده برای نفت داکوتای شمالی.

"من مطمئن هستم که جهان در حال رفتن به بازگشت به قبل از COVID-19 تقاضای شماره," او گفت: پیش بینی آن را به یک سال و حتی در یک چشم انداز خوش بینانه برای دولت تولید نفت برای بازگشت به قبل از همه گیر سطوح.

"چه ما آنها را? قوها سیاه?" هلمز پرسید. "من فکر می کنم ما تا به حال یک گله کل زمین آنها را در این سال است."

خوانندگان می توانند در رسیدن به فروم خبرنگار آدم ویلیس, گزارش, امریکا, سپاه, عضو, در awillis@forumcomm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب