بنگلادش دادگاه آزادی کودک مظنون به علت ویروس خطر

توسط: AP | داکا | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 7:19:18 pm سفارشات برای آزادی آنها به قید وثیقه آم

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399
توسط: AP | داکا | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 7:19:18 pm
bangladesh child suspects freed, coronavirus threat child accused, covid 19 risk in bangladesh, Bangladesh court bail to child suspects, Bangladesh, indian express سفارشات برای آزادی آنها به قید وثیقه آمد از دادگاه مجازی راه اندازی شده توسط این کشور دیوان عالی کشور با کمک یونیسف, مقامات گفت.

مقامات بنگلادش آزاد شده اند صدها نفر از کودکان مظنون به ارتکاب بیشتر جرائم به عنوان آنها سعی کنید به نگه داشتن coronavirus از گسترش در بازداشتگاه به سر می برند و مقامات روز جمعه گفت.

سفارشات برای آزادی آنها به قید وثیقه آمد از دادگاه مجازی راه اندازی شده توسط این کشور دیوان عالی کشور با کمک یونیسف, مقامات گفت.

حدود 400 کودکان شده اند به قید وثیقه در هفته های اخیر و بیش از 300 نفر از آنها شده است پیوست با خانواده خود گفت: ناتالی مک کالی, رئیس حفاظت از کودکان در یونیسف در بنگلادش است.

او گفت: این تصمیم به عنوان کارشناسان بهداشت عمومی گفت: کودکان در این کشور بازداشت مراکز صورت معرض خطر آلوده شدن به طور عمده به دلیل ازدحام بیش از حد و شرایط بد.

بنگلادش دارای طولانی سیستم ارائه عدالت با برخی موارد برای جرائم در نظر گرفتن سال به این نتیجه. با توجه به یونیسف برخی 23,000 موارد مربوط به کودکان زیر 18 سال در حال حاضر انتظار با دادگاه ها در سراسر کشور است.

Saifur رحمان یک مامور ویژه دیوان عالی کشور و اضافی قاضی منطقه که درگیر است با انتشار برنامه گفت: این برنامه بسیار مهم بود که با ناکافی کارکنان و آب و برق در بازداشتگاه, آن را بسیار دشوار است برای به حداقل رساندن خطر عفونت از COVID-19.

"در همه انصاف و حفظ اجتماعی و فیزیکی فاصله بعدی غیر ممکن است در چنین وضعیتی" او گفت:.

محمد Rakib, 15 متهم شد از ضرب و شتم یک مرد در داکا نزدیک به دو ماه پیش است. یک قاضی از یک به طور منظم و دادگاه او را به قید وثیقه و او در نهایت ارسال به یک بازداشتگاه به سر می برند فقط در خارج از داکا که یونیسف می گوید: خانه های نزدیک به 700 کودکان حتی اگر این ظرفیت حدود 300.

در اواخر ماه گذشته او در نهایت به قید وثیقه از طریق مجازی جدید دادگاه.

"این احساس بسیار خوبی به آزاد و متحد با پدر و مادرم" Rakib گفته آسوشیتد پرس روز جمعه. "من بسیار خوشحال هستم. من رنج می برد در زندان زیادی است. که یک جای بد." مراسم خاص بود برای Rakib و خانواده خود را به عنوان آنها قادر به جشن پایان ماه رمضان با هم.

"مادر او را به اشک پشت سر هم بعد از دیدن ما جوانترین پسر گفت:" پدر او محمد عبدل حکیم است. "این یک لحظه از شادی. ما او را دوست دارم زیادی است." روز جمعه تعداد کل COVID-19 عفونت در بنگلادش بود در 60,391 با 811 مرگ و میر. کارشناسان بهداشت عمومی می گویند تعداد واقعی افراد آلوده شده است به احتمال زیاد بسیار بالاتر است. (AP)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب